Techniczne - Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
Greg - Pią 19 Paź, 2012 Ale w detalach (tych związanych z lakierowaniem) ponoć dał ciałka trochę.kamil - Pią 19 Paź, 2012 ale to rajdówka, więc można odpuścić mu niedociągnięcia lakiernicze to nie Bentley factory.rasta - Pią 19 Paź, 2012 Dokładnie, klatka ma działać, a nie ładnie wyglądać....Greg - Pią 19 Paź, 2012 Ale to były kwestie typu wszystkie gwinty zalane farbą = kupa dodatkowej, zbędnej roboty przy składaniu. To trochę unpro. Walić estetykę.GeKo - Pią 19 Paź, 2012 To co szykujecie grupową lorę do Barana i na 2 miechy auta wstawiacie Bad-i - Pią 19 Paź, 2012
Greg napisał/a:
Ale w detalach (tych związanych z lakierowaniem) ponoć dał ciałka trochę.
Ja tam w środku nic nie widzę, nawet Pan Nowak dzisiaj powiedział ze na taka klatkę wyda mi certyfikat od ręki (od przyszłego sezonu klatki bedą certyfikowane przez jakiś ASN czy coś tam)CHRZANEK - Sob 20 Paź, 2012
GeKo napisał/a:
To co szykujecie grupową lorę do Barana i na 2 miechy auta wstawiacie
To nie głupi pomysł...
Kozak ma zabukowane terminy na najbliższe... 5 m-cy (pomimo srogich cen)faldzip - Sob 20 Paź, 2012
CHRZANEK napisał/a:
(pomimo srogich cen)
Po krotkiej wymianie mejli cene dal lepsza niz TraxRacing, wiec chyba nie jest tak srogo.rasta - Sob 20 Paź, 2012 Zobaczymy co wyjdzie u mnie i jak eksperty ocenią jakość CHRZANEK - Sob 20 Paź, 2012
rasta napisał/a:
Zobaczymy co wyjdzie u mnie
Poka pokarasta - Sob 20 Paź, 2012 Jak odbiere to sie pochwałę MoRToN - Pon 22 Paź, 2012
rasta napisał/a:
Dokładnie, klatka ma działać, a nie ładnie wyglądać....
No jestem tego samego zdania dlatego nie weim po co srac sie o wygląd spawów...rasta - Pon 22 Paź, 2012 Pal licho spawy, oni srają się, o to że nieestetcznie rury zostały pomalowane. Mrozu - Pon 22 Paź, 2012
faldzip napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
(pomimo srogich cen)
Po krotkiej wymianie mejli cene dal lepsza niz TraxRacing, wiec chyba nie jest tak srogo.
A trax sam robi klatki czy Trela do nich przyjeżdża i dlatego nie są tani?buni - Pon 22 Paź, 2012 jak to sie ma do klatki wyspawanej przez mietka w garazu ?
art253 :
Postanowienia ogólne
Zamontowanie klatki bezpieczeństwa jest obowiązkowe.
Może ona być:
a) zbudowana zgodnie z wymogami zawartymi w poniższych artykułach;
albo
b) homologowana lub certyfikowana przez ASN zgodnie z regulaminem homologacji klatki bezpieczeństwa.
Poświadczona kopia dokumentu homologacyjnego lub certyfikatu, zatwierdzona przez ASN i podpisana przez wykwalifikowanych techników reprezentujących producenta musi być przedstawiona sędziom technicznym zawodów.
Każda klatka nowo homologowana lub certyfikowana przez ASN i sprzedawana po 01.01.2003 musi posiadać indywidualne cechy odróżniające poprzez umieszczenie przez producenta
Załącznik „J” - MKS FIA
Główna Komisja Sportu Samochodowego PZM
Str. 7
Art. 253 - Wyposażenie bezpieczeństwa (Grupa N, A, B, SP)
tabliczki identyfikacyjnej, która nie może być kopiowana lub przenoszona w inne miejsce (na przykład: wybicie, grawerowanie, nalepka samoniszcząca przy odrywaniu).