To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Impreza STi - pierwsze wrażenia

Anonymous - Sob 17 Maj, 2008

Syszeliście o kłopotach z nową Imprezą, jakie mieli WSZYSYCY zawodnicy
jadący nią na Elmocie?

W TVP Sport mówili, że na hamowni wyszło że nowa Impreza N14 ma, uwaga-uwaga
220 KM i 330 Nm :rotfl:

106 - Sob 17 Maj, 2008

mAbZ napisał/a:
W TVP Sport mówili, że na hamowni wyszło że nowa Impreza N14 ma, uwaga-uwaga
220 KM i 330 Nm :rotfl:

jesli to prawda to w takim razie szacunek dla kuzaja za wynik

GOKART - Sob 17 Maj, 2008

a mi się podobał wywiad Kuzaja dla TVN turbo podczas tego rajdu . Cytuje cały tekst:
TVN : Jak widzisz swoje szanse na następnych eliminacjach ?
Kuzi "Ku.rwa potrzebuje nowego narzedzia. Dziekuję " :rotfl:

Anonymous - Sob 17 Maj, 2008

Kuchar najpierw żartował że bardzo to auto lubi i nim się delektował dlatego tak powoli jechał, a potem:

"A tak poważnie to to auto się do niczego nie nadaje" :<

Marek23 - Sob 17 Maj, 2008

mAbZ napisał/a:
W TVP Sport mówili, że na hamowni wyszło że nowa Impreza N14 ma, uwaga-uwaga
220 KM i 330 Nm


Aż w to nie mogę w to uwierzyć... Szok.

qbus - Sob 17 Maj, 2008

A hamował ktos juz nowe Subaru? rajdowka miala by mniej niz seria? Tommi Makinen Racing az taka lewuche odjebal? mozliwe to jest? Ponoc Leszek juz w tym roku nie pojedzie, za niego ma jezdzic w MP Patrik Flodin. Tzn nie pojedzie az nie poprawia Subaru. Może to będzie rozwiązanie:
Cytat:
Tymczasem Subaru idzie w drugą stronę i zamiast dodawać, odejmuje. Impreza WRX STI Spec C ma mieć o ok. 75 kg niższą masę, czym od razu załatwi się poprawę osiągów, prowadzenia i drogi hamowania.

Spec będzie miało lżejszy dach i pokrywę bagażnika, cieńsze szyby, mniejszy zbiornik paliwa i akumulator. Zewnętrznym wyróżnikiem modelu ma być wlot powietrza na dachu. Według aktulalych informacji pod maską nie powinno być żadnych zmian.

qbus - Śro 21 Maj, 2008

Cytat:
Ponoc Leszek juz w tym roku nie pojedzie, za niego ma jezdzic w MP Patrik Flodin.


;D

http://www.autoklub.pl/20138,news.html

jednak info sie potwierdzilo. czyli ogolnie tragedia.

CHRZANEK - Śro 21 Maj, 2008

Natomiast wcale się nie zdziwię jak na szutrze Flodin będzie trzepał godne czasy :)
Szuter to inna filozofia i kto jak kto ale Szwajcarski mistrz kierownicy K-mart mógłby nam ten watem rozwinąć i zdradzić tajniki...

k-mart - Śro 21 Maj, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Szuter to inna filozofia i kto jak kto ale Szwajcarski mistrz kierownicy K-mart mógłby nam ten watem rozwinąć i zdradzić tajniki...


primo: Kuzaj nie skreca

A tak poza tym rozmawialem z T. Mak'iem ktory w swojej szkole rajdowej oraz wypozaczylni od niedawna wprowadzil pare n-grupowych sti 08'. T.Mak twierdzi, cytuje:

"Tu sie urodzilem, tu sie wychowalem tutaj zostane. Na tym prywatnym oesie za malolata mierzylem sobie sam czas jezdzac ursusem. Przez te wszystkie lata zmienil sie sprzet.
Latalem tedy kazda ewolucja evo, najlepsze czasy uzyskalem na evo VI. Gdy pierwszy raz przejechalem nowa zdobytym sti N 08, myslalem ze trasa sie skrocila. A-grupowe evo VI stoi w miejscu na szutrze w porownaniu do tego cuda.
Poprosilem Marcus'a by sprawdzil samochod.... tego samego dnia kupil sobie taka sama N-ke.
Aha, pozdrawiam fanow Kuzaja i zapraszam Marka23 i Gokarta na jazdy probne. W nastepnym tygodniu ustawilem sie z W. Roehrlem i Vatanenem na kolejne testy. Ale my juz nalezmy do starego zelaza"

Marek i Gokart, dalem Wasze numery Tommi'emu. Ma dzwonic jakos w tym tygodniu.

Marek23 - Czw 22 Maj, 2008

qbus napisał/a:
rajdowka miala by mniej niz seria?

I tu panowie jest problem... Bo seria w europie, usa,itd ma 2,5. A rajdówka ma 2,0.
Może za mało testowali silnik. Mitsu nie ma tego problemu, bo każde Evo na świecie ma 2,0. Generalnie lubię Suabru, nowe STI jest fajne, ale N14 to szajs, nie auto.
I nawet piękne opowieści K-marta tego nie zmienią.

k-mart - Czw 22 Maj, 2008

ciekawe czy subaru wycofa sie z WRC po tym i ostatnim sezonie.
Atkinson jeszcze cos tam walczy, ale Solberg juz jak by sie poddal przez to gowno. Wyraznie bylo widac jego niechec w Sardynii.

Anonymous - Czw 22 Maj, 2008

Jak mu każą używać MY08 to na pewno się wycofa ;D

Atkinson jest bodaj trzeci w tabeli, więc "coś tam walczy" to understatement of the year :rotfl:

k-mart - Czw 22 Maj, 2008

tak, ale zapewne wiesz jaki jest aktualnie uzywany model.
Nie wiem jak to mozliwe: takie doswiadczenie w budowaniu rajdowek, a my08 i aktualnie uzywany my06' (chyba?) poprostu sie nie nadaja.
Slyszeliscie wypowiedzi Solberga na temat prowadzenia my06 wrc? :D

GOKART - Czw 22 Maj, 2008

k-mart napisał/a:

Slyszeliscie wypowiedzi Solberga na temat prowadzenia my06 wrc? :D

dajesz

Anonymous - Czw 22 Maj, 2008

k-mart napisał/a:
Nie wiem jak to mozliwe: takie doswiadczenie w budowaniu rajdowek, a my08 i aktualnie uzywany my06' (chyba?) poprostu sie nie nadaja.


Bo nie skręcają? :rotfl:
Solberg ma pecha i tyle. Przecież ma takie samo auto jak Atkinson.

Drivers' championship standings
After 6 rounds
1. M. HIRVONEN 43
2. S. LOEB 40
3. C. ATKINSON 31
4. J. LATVALA 24



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group