za 3k mozna byc kupic na czesci.... a zadzwonie Mick - Śro 06 Lut, 2008 tylko klatkę ma dobrą... a tak to straszny syfffff Anonymous - Śro 06 Lut, 2008
Mick napisał/a:
tylko klatkę ma dobrą... a tak to straszny syfffff
tez nie fajna , bo ten pałak za fotelami jest za blisko w sumie .... ale reszta fajnie rozbudowana ...
nie odbiera Jaco - Śro 06 Lut, 2008 Jak by ktoś go kupił na części to byłbym zainteresowany kilkoma elementami..Anonymous - Śro 06 Lut, 2008
Jaco napisał/a:
Jak by ktoś go kupił na części to byłbym zainteresowany kilkoma elementami..
narazie nie odbiera ale jak cos to ja o tym mysle 106 - Nie 10 Lut, 2008 Peugeot 106 S16
140 KM, klatka Sparco Cr-Mo, krótka skrzynia ze szperą, zawieszenie przód Proflex, tył Bilstein, ważne homologacje na wyposażenie (oprócz pasów pilota), dodatkowo trochę części zamiennych, opon (szutrowe, slicki, medie, deszczowe, zimówki), stan bardzo dobry, po przeglądzie, bezwypadkowy, gotowy do startów - 30000 pln
auto po olmie, teraz jezdzone w kjsach i innych takichBad-i - Nie 10 Lut, 2008 wow ale cena
p.s. sprzedam swojego za 29.000 106 - Nie 10 Lut, 2008 dodalem specjalnie dla poprawy twojego samopoczucia saxorulez - Nie 10 Lut, 2008
106 napisał/a:
klatka Sparco Cr-Mo
waży 19kg
106 napisał/a:
krótka skrzynia ze szperą
dodatkowo +/-3500PLN (za nową)
106 napisał/a:
zawieszenie przód Proflex,
hmm.. komplet przód/tył kosztuje 14-16kilo PLN
chyba stąd ta różnica w cenie. I zdaje się że to N-ka..kubas - Nie 10 Lut, 2008 cytat z pimpa badiego
"Zawieszenie na unibalu
-asfalt Przód HP SPORTING (czeski proflex)
Tył PROFLEX"saxorulez - Nie 10 Lut, 2008
kubas napisał/a:
(czeski proflex)
a to zabawne...
to jak z "używany jak nowy"grzech - Pon 11 Lut, 2008 jesli Nka to szpera plytkowa bo jesli sie nie myle quif nie jest homologwany w Ngrupie, a plytkowa to juz wieksze pieniadze niz 3,5 kola.qbus - Pon 11 Lut, 2008 eNka... szybkie auto... ktos sie kiedys gdzies chwalil ze swojego czasu to byla najmocniejsza eNka w PL... dwa razy go objechalem warte tych pieniedzy.