To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Szybka ANKIETA dla Wszystkich.

GOKART - Wto 20 Sty, 2009

Marek23 napisał/a:
Cieszę się Stf, że choć raz się zgadzamy... Załóżmy teoretycznie, że przyjeżdźa taki Willi, ale z napędem na tył. Pozamiatane...


No tak ale musiałby być odpowiednio wyważony etc. i dochodzimy do wniosku że takiego autka nie ma. W porównaniu z typowymi RWD jednak ośka na mokrym wygra. Owszem ma mniejszą masę ale i mniejszą moc niż taka S2000, M3 e36 / e46 więc układ jest sprawiedliwy.
Ponadto jak to jest z podsterownością w waszych hh. U mnie podsterowność jest na wejściu w zakręt ale od apexu do momentu wyjścia jest nadsterownie. Odpuszczając gaz ustawiam sobie tył auta. Ponadto niektóre RWD także są częściowo podsterowne.

Marek23 - Wto 20 Sty, 2009

Bad-i napisał/a:
Sorry ale moim zdaniem na lublinie (w deszczu) zaden RWD o podobnej masie i mocy nie ma szans z FWD

Jeździłem Keja Willim po mokrym w kwietniu na zajebistej oponie...i według mnie jest dokładnie inaczej. Problem w tym, że większość rwd to krowy...

Marek23 - Wto 20 Sty, 2009

GOKART napisał/a:
Ponadto jak to jest z podsterownością w waszych hh. U mnie podsterowność jest na wejściu w zakręt ale od apexu do momentu wyjścia jest nadsterownie. Odpuszczając gaz ustawiam sobie tył auta. Ponadto niektóre RWD także są częściowo podsterowne.

Ale ja dodajesz gazu za apexem to znów jest tendencja do podsterowności...w rwd nie tak bardzo. Inaczej kupuję miniaka :rotfl:

Stf - Wto 20 Sty, 2009

Marek23 napisał/a:
Problem w tym, że większość rwd to krowy...


czyli przyznajesz że większość rwd będzie łojona na mokrym lublinie przez hh z klubu ?

GOKART - Wto 20 Sty, 2009

Marek23 napisał/a:

Ale ja dodajesz gazu za apexem to znów jest tendencja do podsterowności...w rwd nie tak bardzo. Inaczej kupuję miniaka :rotfl:

Oczywiście jest tak jak piszesz ale to pozwala właśnie pojechać szybciej na mokrym niż RWD i utyskiwanie że RWD jest ciezkie jest dla mnie z dupy. Zakładamy że RWD ma większą moc i w przeliczeniu kg/KM wypada lepiej niż FWD. Na suchym to nie przeszkadza ale rozpatrujemy tu specyficzne warunki pogodowe.

M - Wto 20 Sty, 2009

mi napisał/a:
porównywanie ważącego niecałą tonę hecza (bo ma przedni napęd) z ważącym ze 3 tony m3 (bo ma tylny napęd) to z definicji zły pomysł. Przy podobnych wymiarach i masie - rwd jest lepsze. Przykra sprawa.

Na lublinie Mi tylko na lublinie - to jest tor dla małych aut.
uwziąłeś sie na mnie czy co?

Bad-i - Wto 20 Sty, 2009

Stf napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Problem w tym, że większość rwd to krowy...


czyli przyznajesz że większość rwd będzie łojona na mokrym lublinie przez hh z klubu ?


ja też nie do końca zrozumiałem wypowiedź......

IMHO taki willi na mokrym zje tam wiekszosc RWD (i jestem skłonny nawet wliczyc w to M3, M5 i inne potwory)

Marek23 - Wto 20 Sty, 2009

Cytat:
czyli przyznajesz że większość rwd będzie łojona na mokrym lublinie przez hh z klubu ?

Mazda Mx-5 dobra opona i zjada nasze hatche na mokrym... Tak typuję. Już prędzej na suchym z Twoim golfem nie miałaby szans...

Stf - Wto 20 Sty, 2009

eee no faktycznie ostatnio same mx-5 śmigają po torze ;P
mi - Wto 20 Sty, 2009

eM napisał/a:
mi napisał/a:
porównywanie ważącego niecałą tonę hecza (bo ma przedni napęd) z ważącym ze 3 tony m3 (bo ma tylny napęd) to z definicji zły pomysł. Przy podobnych wymiarach i masie - rwd jest lepsze. Przykra sprawa.

Na lublinie Mi tylko na lublinie - to jest tor dla małych aut.
uwziąłeś sie na mnie czy co?


Ej, że o co chodzi? Przecież kocham i tęsknię! :*

Lublin to tor gokartowy, więc z definicji premiuje małe i lekkie fury (niestety jak większość torów, po których możemy sobie polatać). Chodziło o to, że objechanie ważącym sporo mniej heczem eMtrójki jest możliwe nie dlatego, że fwd jest lepsze, a dlatego, że to konkretne rwd to za duża na lubelskie warunki krowa.


Gokart - stosunek mocy do masy to istotna sprawa - owszem, ale niska masa premiuje również na zakrętach i hamowaniach, pamiętaj o tym.

GOKART - Wto 20 Sty, 2009

mi napisał/a:

Gokart - stosunek mocy do masy to istotna sprawa - owszem, ale niska masa premiuje również na zakrętach i hamowaniach, pamiętaj o tym.


uwierz mi że pamiętam :>
Mój to niestety heavy duty jak na hh. 1240 kg... Taka Honda S2000 waży podobnie a napewno jest mocniejsza od mojego miniaka stąd takie wnioski. A takie gdybanie ze willy RWD czy Mazda MX -5 bedzie zamiatać zostawiam dla kącika tuning.info.pl

nox - Wto 20 Sty, 2009

Mx-5 zamiata to jest fakt .
Stf - Wto 20 Sty, 2009

no dobra trochę statystyki (i lansu) ;P :
mokry tor kartingowy w Poznaniu. Jest trochę awd, rwd, fwd - można siakieś wnioski wyciągnąć...



PS. ale kufa mocny ot ;P

Misiek_lbn - Wto 20 Sty, 2009

ja tylko widzę, że trabant miał 137 sekund, a honda civic prawie 132, one naprawde nie skręcają :D ;)
Marek23 - Wto 20 Sty, 2009

Prawda jest taka, że wszyscy mamy fwd i nie wiemy jakie cuda można robić rwd. A, że m3 w pl jeżdża kolesie, kórrzy nie mają pojęcia o jeździe samochodem to potem są tego wyniki...

Twoje ulubione Gokart bmw 135i zniszczyłoby system, taka moja opinia.

Musiałby ten sam driver być, żeby porównać... Niech ktoś kupi te rwd i sprawdzimy.
Poza tym Dees bierze karta, kótry jest rwd jakby kto nie wiedział i co wtedy :rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group