to jest oglsozenie dla ciebie pit - Wto 23 Mar, 2010 sprzedany
jak to jest z mocą 172 to są sporty? a 182 to ragnotti tak? dwa wydechy?pcs - Wto 23 Mar, 2010 nie
milion tematow o tym bylokaziu1985pn - Wto 23 Mar, 2010 pit, 172 są od 2000 do chyba połowy 2004r
182 jest 2004-2005
10KM więcej bo kilka rzeczy zmodyfikowanych jest.GeKo - Wto 23 Mar, 2010 http://www.renaultsport.c...ge/Default.aspx Historia wszystkich modeli pomuK dla mnie
Przy okazji na KRC masz rozpisane wszystkie różnice między 172 a 182leon - Wto 23 Mar, 2010
GeKo napisał/a:
martin.h, Jak to nie jest głośno to sorry, ja wysiadam prawymi
kaziu1985pn, Leon miał najpierw Kata i jedną puchę z K-teca, potem założył środkowy przelot i jeszcze jeden przelot w miejsce kata, ale taki już naprawdę mały. Mimo 3 puch ma głośniej niż ja. Ja mam decat taki sam przelot w środku jak Leon i końcowy janspeeda. Z tego co mówił Michał z MG u mnie jest ciszej z dwóch powodów. Jeden to dluższy kolektor wydechowy, a drugi to właśnie podwójne wyjście wydechu i rozdział na 2 mniejsze końcówki po 30mm zamiast jednej 60mm.
Osobiście barwa dzwięku bardziej mi lezy mojego niż leona, ale jego szybsze.
dobrze Ci to Grzesiek opisal barwa dzwięku jego wydechu jest przyjemniejsza dla ucha, u mnie glosniej i bardziej basowo (w moim pimpie kilika filmow) natomiast jak pokazaly testy moj wypadl szybciej pomimo ze Grzeska wersja to Clio Sport 182 a moja 172... modyfikacje mamy zrobione wlasciwie te same pozostaja roznice w budowie samego silnika (kolektor wydechowy - w 182 4-2-1, 172 4-1, kolektor ssący, etc) takze 172 okazala sie bardziej rozwojowa
jesli planujesz kupic sporta to koniecznie sledź temat na forum clio.. wlasciwie kazdy sport jest tam opisywany - niestety jednak duzo z nich tylko ze zdjec, ja kupilem auto ktore bylo po kolizji wiec idealu nie ma ale frajda jakich malo
jakby co tez polecam sie na PW chociaz jest tu kilka osób o wiele bardziej w temacie i o duzo wiekszej wiedzy o clio kaziu1985pn - Wto 23 Mar, 2010 GeKo, i masz ten końcowy 2,25 z tego co wyczytałem
pit, zycze owocnego szukania bo ciezko znalesc doinwestowane clio a durnych patentów zastosowanych przez właścicieli masa.GeKo - Wto 23 Mar, 2010 kaziu1985pn, miałem teraz mam całość na 2,5" ale nie mam jeszcze fotek blink blink leon, Nie zapominaj o średnicy opon z tą rozwojowością.leon - Wto 23 Mar, 2010 od kiedy to rozmiar ma znaczenie
hah znow obudzilem w Tobie straszne wspomnienia i znowu kilka nocy nieprzespanych
a na serio to juz od razu mowilem ze musimy przelozyc kolka i wtedy zobaczyc zreszta na letnich tez nas porownanie czeka GeKo - Wto 23 Mar, 2010 Letnie też mam wyższe ale już równiej no i moje będą przydarte do Twoich nowych Yoko, więc we will seepit - Sob 03 Kwi, 2010 A tak jeszcze z ciekawości jakie są możliwości rozwoju CLIO vs 206rc ?Marek23 - Nie 04 Kwi, 2010
pit napisał/a:
A tak jeszcze z ciekawości jakie są możliwości rozwoju CLIO vs 206rc ?
Wróżenie z fusów... clio szybsze na krętym i do końca 3 w serii. Nie bawiłbym się w 206rc,mniej ich jest, większa wydumka.pit - Nie 04 Kwi, 2010 i większe koszta zakupuGeKo - Nie 04 Kwi, 2010 W clio droga przetarta, względem wydechu, programu, zawieszenia.
w 206 RC seria wypluwa około 167-170KM, można założyć 6 skrzynie z 306, wygodniejsze fotele i pozycja za kierownicą, aczkolwiek fotele szybko się zuzywają. Tani rozrząd i pasek akcesoriów. Szybko się zuzywają sworznie w wahaczach i trzeba kupować całe wahacze. Dolot KN w 206 poprawia bardzo dół samochodu.Janusz - Nie 04 Kwi, 2010