To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport

wasq - Wto 23 Mar, 2010

http://rajdy.hoga.pl/giel...trona=2&D=1&Sl=

to jest oglsozenie dla ciebie :D

pit - Wto 23 Mar, 2010

sprzedany

jak to jest z mocą 172 to są sporty? a 182 to ragnotti tak? dwa wydechy?

pcs - Wto 23 Mar, 2010

nie

milion tematow o tym bylo

kaziu1985pn - Wto 23 Mar, 2010

pit, 172 są od 2000 do chyba połowy 2004r
182 jest 2004-2005
10KM więcej bo kilka rzeczy zmodyfikowanych jest.

GeKo - Wto 23 Mar, 2010

http://www.renaultsport.c...ge/Default.aspx Historia wszystkich modeli pomuK dla mnie :D

Przy okazji na KRC masz rozpisane wszystkie różnice między 172 a 182

leon - Wto 23 Mar, 2010

GeKo napisał/a:
martin.h, Jak to nie jest głośno to sorry, ja wysiadam prawymi :D
kaziu1985pn, Leon miał najpierw Kata i jedną puchę z K-teca, potem założył środkowy przelot i jeszcze jeden przelot w miejsce kata, ale taki już naprawdę mały. Mimo 3 puch ma głośniej niż ja. Ja mam decat taki sam przelot w środku jak Leon i końcowy janspeeda. Z tego co mówił Michał z MG u mnie jest ciszej z dwóch powodów. Jeden to dluższy kolektor wydechowy, a drugi to właśnie podwójne wyjście wydechu i rozdział na 2 mniejsze końcówki po 30mm zamiast jednej 60mm.
Osobiście barwa dzwięku bardziej mi lezy mojego niż leona, ale jego szybsze.

dobrze Ci to Grzesiek opisal :) barwa dzwięku jego wydechu jest przyjemniejsza dla ucha, u mnie glosniej i bardziej basowo (w moim pimpie kilika filmow) natomiast jak pokazaly testy moj wypadl szybciej pomimo ze Grzeska wersja to Clio Sport 182 a moja 172... modyfikacje mamy zrobione wlasciwie te same pozostaja roznice w budowie samego silnika (kolektor wydechowy - w 182 4-2-1, 172 4-1, kolektor ssący, etc) takze 172 okazala sie bardziej rozwojowa :>

jesli planujesz kupic sporta to koniecznie sledź temat na forum clio.. wlasciwie kazdy sport jest tam opisywany - niestety jednak duzo z nich tylko ze zdjec, ja kupilem auto ktore bylo po kolizji wiec idealu nie ma ale frajda jakich malo :)

jakby co tez polecam sie na PW chociaz jest tu kilka osób o wiele bardziej w temacie i o duzo wiekszej wiedzy o clio :)

kaziu1985pn - Wto 23 Mar, 2010

GeKo, i masz ten końcowy 2,25 z tego co wyczytałem :)

pit, zycze owocnego szukania bo ciezko znalesc doinwestowane clio a durnych patentów zastosowanych przez właścicieli masa.

GeKo - Wto 23 Mar, 2010

kaziu1985pn, miałem :D teraz mam całość na 2,5" ale nie mam jeszcze fotek blink blink ;) leon, Nie zapominaj o średnicy opon :faja: z tą rozwojowością.
leon - Wto 23 Mar, 2010

od kiedy to rozmiar ma znaczenie xD
hah znow obudzilem w Tobie straszne wspomnienia :> i znowu kilka nocy nieprzespanych :P

a na serio to juz od razu mowilem ze musimy przelozyc kolka i wtedy zobaczyc :) zreszta na letnich tez nas porownanie czeka :)

GeKo - Wto 23 Mar, 2010

Letnie też mam wyższe :rotfl: ale już równiej no i moje będą przydarte do Twoich nowych Yoko, więc we will see
pit - Sob 03 Kwi, 2010

A tak jeszcze z ciekawości jakie są możliwości rozwoju CLIO vs 206rc ?
Marek23 - Nie 04 Kwi, 2010

pit napisał/a:
A tak jeszcze z ciekawości jakie są możliwości rozwoju CLIO vs 206rc ?

Wróżenie z fusów... clio szybsze na krętym i do końca 3 w serii. Nie bawiłbym się w 206rc,mniej ich jest, większa wydumka.

pit - Nie 04 Kwi, 2010

i większe koszta zakupu
GeKo - Nie 04 Kwi, 2010

W clio droga przetarta, względem wydechu, programu, zawieszenia.

w 206 RC seria wypluwa około 167-170KM, można założyć 6 skrzynie z 306, wygodniejsze fotele i pozycja za kierownicą, aczkolwiek fotele szybko się zuzywają. Tani rozrząd i pasek akcesoriów. Szybko się zuzywają sworznie w wahaczach i trzeba kupować całe wahacze. Dolot KN w 206 poprawia bardzo dół samochodu.

Janusz - Nie 04 Kwi, 2010

GeKo napisał/a:
wygodniejsze fotele

tamtejsze fotele recaro cud, miód, malina



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group