Czy ktoś cos wie na temat Rafała Malińskiego, podobno w sobote podjechaly dwa radiowozy na Odcinek zeby zatrzymac zaloge numer 101
no troszkę dowalił inna sprawa czy to przeoczenie czy.. ??Bad-i - Pon 26 Kwi, 2010 ????qbus - Pon 26 Kwi, 2010 no ale co dowalil?Bad-i - Pon 26 Kwi, 2010
qbus napisał/a:
no ale co dowalil?
o to samo zapytalem qbus - Pon 26 Kwi, 2010 Wiem ;]Bad-i - Pon 26 Kwi, 2010 Jedno co widzialem to ze na zapoznaniu Ojca Evo walil jak wariatjarek-malopolska - Pon 26 Kwi, 2010 Auto nie posiadało/lub posiadało nie ważne ubezpieczenie OC.. Mało tego, sytuacja ta miała już miejsce na wygranym przez Malińskiego Rajdzie Mazowieckim.. Tylko jak wobec tego przeszedł odbiór administracyjny/BK przed mazowieckim.. Mówił nam o tym Gabriel Borowy właśnie między przejazdami w Walimiu.. Wiec informacja raczej pewna.. Myślę, że sam Maliński się jakoś do tego odniesie w jakimś najbliższym wywiadzie.. A jeśli faktycznie tego ubezpieczenia nie było juz na mazowiecki/było nie ważne.. to podejrzewam, że może się to skończyć nawet dyskwalifikacją.. Może speed dorzuci jeszcze coś od siebie co mogło mi umknąć bo staliśmy razem w trójke..qbus - Pon 26 Kwi, 2010 jakim cudem przeszedl w takim razie dwa razy oa i bk? dziwne to trocheBad-i - Pon 26 Kwi, 2010
qbus napisał/a:
jakim cudem przeszedl w takim razie dwa razy oa i bk? dziwne to troche
Dodatkowo nie sadze aby Policja szukala go wlasnie za brak OC jarek-malopolska - Pon 26 Kwi, 2010 policja może szukała go za co innego.. Na temat OC wypowiadał się tak jak mówię, Gabriel Borowy z rajdowypuchar.pl więc myślę, że wiedział o czym mówi... Sam bym się chetnie dowiedział więcej na ten temat...106 - Pon 26 Kwi, 2010 zle bebenek nie wyszedl na tej przesiadce
pierwszy start.. pierwsze miejsce w grupie R ... wiec
"Nagrody za miejsce zajęte w grupie R:
1 - 20 000 zł"
do tego jeszcze kasa na start od swoich sponsorow...
a gdyby w przyszlym sezonie chcial cos mociejszego to z sekwencyjna skrzynia
bedzie juz dobrze obyty same plusy... dobrze to sobie wymyslil jarek-malopolska - Wto 27 Kwi, 2010 To fakt, opcje na ten sezon były dwie: albo zostaje EVO 9 od Steca, z zeszłoroczną obsadą sponsorską i jazda na ok 5 miejsce w generalce, albo budowa w Belgii C2, powrót wraz ze swoimi sprawdzonymi od lat sponsorami do ekipy mechaników z High-Tec i walka o zwycięstwo w Citroen Racing Trophy.. Myślę, że wybór jak najbardziej słuszny, i szacunek za przejście do "klasy niżej" (choć czy na pewno A6/gr R to niższa klasa niż N-4 można by polemizować, zwłaszcz na niektórych pałszczyznach) martin.h - Wto 27 Kwi, 2010
jarek-malopolsk napisał/a:
(choć czy na pewno A6/gr R to niższa klasa niż N-4 można by polemizować, zwłaszcz na niektórych pałszczyznach)
No na bank Citroen to bardziej zaawansowana technologicznie rajdówka niż N4. Myślę, że jeśli Bębenek myśli o przesiadce do S2000 w przyszłym sezonie to sezon w C2 przyniesie same plusy.jarek-malopolska - Śro 28 Kwi, 2010 Michał myślał o tym już w tym roku.. Były plany zakupu 207 S2000 i nauczenie się jego obsługi przez serwis high-tec ale cena samego auta była równa cenie budżetu jaki posiadał na 2010 rok..samego auta, do tego sprzydałoby się się jeszcze z jedno w częścich na busie.. Niestety najprawodpodobniej na przyszły rok się nic nie zmieni.. Oprócz sezonów kiedy był LOTOS Bębny zawsze od zawsze jezdzą ze stałym składem sponsorskim/oczywiście dołączają jakieś firmy w miejsce innych ale to są firmy okoliczne, nie wnoszące jakiś kosmicznych sum więc wygląda to jak wygląda.. z resztą jest z tym tak samo jak u większości polskich zawodników.. Tak juz jest w tym sporcie..Bad-i - Wto 04 Maj, 2010 nikt jeszcze o tym nie napisal to ja wrzuce infor. Kuchar, Kuzaj, Sołowow po 5 tysi PLN kary za grzanie opon