qbus - Śro 29 Gru, 2010 W tym roku mozna bylo smigac bez odpowiednich pasow ale czepiali sie tego. Na BK komisarze twierdzili ze gdy wejdzie obowiazek stosowania Hansa to wtedy pasy tez musza byc odpowiednie, bez nich jestes traktowany jak bez hansa. Co do fotela nie slyszalem jeszcze zadnych zastrzezen.Marek23 - Śro 29 Gru, 2010 Z tym Hansem to niezłe debile Bad-i - Śro 29 Gru, 2010
Marek23 napisał/a:
Z tym Hansem to niezłe debile
Ja uwazam wrecz przeciwnie, mysle ze dla bezpieczenstwa wszystko.Mick - Śro 29 Gru, 2010
martin.h napisał/a:
A masz odpowiedni fotel i pasy? Bo inaczej to takie wywalenie kasy w błoto, bo w razie wypadku nic nie pomoże
Mi to i tak nie będzie potrzebne - raczej powinieneś pytać osób z którymi będę jeździł czy mają dla pilota odpowiednie pasy GeKo - Śro 29 Gru, 2010 Bad-i, Generalnie jestem zaaa, ale pomyśl że większość rajdówek oscyluje w kosztach 20-30tys. a pasy, fotel, hans i kask do tego to wydatek rzędu 10-12tys. troche dużo, do tego prawie x2.Marek23 - Czw 30 Gru, 2010
Bad-i napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Z tym Hansem to niezłe debile
Ja uwazam wrecz przeciwnie, mysle ze dla bezpieczenstwa wszystko.
W taki razie kup sobie tego Hansa nawet do jazdy po cywilu, czemu czekasz na przepisy nakazujące Ci posiadanie tego sprzętu? Ale proszę nie każ innym podchodzić do sprawy tak samo.GeKo - Czw 30 Gru, 2010 http://rajdy.autoklub.pl/...ng-trophy,33605
Kolejny debilizm, oddajmy może tytuły od razu tym ktorzy mają najwięcej zer na koncie. Jaco - Czw 30 Gru, 2010
Kolejny debilizm, oddajmy może tytuły od razu tym ktorzy mają najwięcej zer na koncie.
Też mnie to zdziwiło... jak można rajdówki R2 i R3 wrzucić do jednego worka...
DS3 powinien konkurować z Clio R3....GeKo - Czw 30 Gru, 2010 Myślę że to zajebisty pomysł Citroena. Wrzućmy do jednego wora, sprzedamy więcej aut bo będą nagrody za jazdę nimi, wiec Ci których stać rzucą się na te furmanki. Marketingowo zajebiście, PRowo do dupy. A wystarczyłoby Citroenowi znaleźć drugiego sponsora który partycypowałby w kosztach pucharu DS3.qbus - Czw 30 Gru, 2010 Ale nagrody finansowe w Citroen Racing Trophy sa rozdawane za miejsce w ośce a nie w samym pucharze, na dobra sprawe wyjdzie na to samo tylko wygrać puchar może mieć ciężko kierowca C2.
Cytat:
Ja uwazam wrecz przeciwnie, mysle ze dla bezpieczenstwa wszystko.
Z jednej strony masz racje ale z drugiej strony każdy bierze na siebie odpowiedzialność za swoje życie. Niby w czechach w 2 lidze juz od roku Hans obowiazkowy, tylko tam jadą 3 WRC, 2 S1600, kilka R3 i R2, jakieś 20 N4 itp itd. Ode mnie +1 dla Geko.Bad-i - Czw 30 Gru, 2010
GeKo napisał/a:
Bad-i, Generalnie jestem zaaa, ale pomyśl że większość rajdówek oscyluje w kosztach 20-30tys. a pasy, fotel, hans i kask do tego to wydatek rzędu 10-12tys. troche dużo, do tego prawie x2.
Grzesiek, to prawda. Koszt tego systemu bedzie zbyt duzy w porownaniu do ceny rajdowki (takiej za 30 tysi). Ale mysle ze przyszlosciowo bedzie to dobra inwestycja....
p.s. mam nadzieje ze dobrze zrozumialem, te 10-12 tys to za dwa komplety a nie jeden (bo jezeli piszesz o jednym to chyba bierzesz pod uwage najwieksze wypasy).
Marek23 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Z tym Hansem to niezłe debile
Ja uwazam wrecz przeciwnie, mysle ze dla bezpieczenstwa wszystko.
W taki razie kup sobie tego Hansa nawet do jazdy po cywilu, czemu czekasz na przepisy nakazujące Ci posiadanie tego sprzętu? Ale proszę nie każ innym podchodzić do sprawy tak samo.
Maraczku a Ty jak zwykle popadasz w skrajnosci, dla bezpieczenstwa po miescie nie jezdze na slicku czy duzym hamulcu itd...... Ja od tego roku juz wchodze w HANSa, i nie nakazuje innym robic tego samego.CHRZANEK - Czw 30 Gru, 2010
Bad-i napisał/a:
Ja od tego roku juz wchodze w HANSa
Bad-i a co na to HANS ???Anonymous - Czw 30 Gru, 2010