To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Clio III Sport, Ogólnie o Tuningu

M - Nie 19 Lut, 2012

Justin Rabierber? ;D
Anonymous - Nie 19 Lut, 2012

spyerdalać hejterzy ;D
Bart - Nie 19 Lut, 2012

jeeestem tuu :faja:
Zadir - Nie 19 Lut, 2012

Rabarbar, rozumiem o co Ci chodzi i masz trochę racji, za te pieniądze można kupić dużo szybsze i lepiej przygotowane i przystosowane do upalania auto. No ale wybór padł na Clio z naprawdę wielu różnych względów.
kubek13 - Pią 24 Lut, 2012

Zadir napisał/a:
Rabarbar, rozumiem o co Ci chodzi i masz trochę racji, za te pieniądze można kupić dużo szybsze i lepiej przygotowane i przystosowane do upalania auto. No ale wybór padł na Clio z naprawdę wielu różnych względów.


Cześć Piotr,
Miło widzieć jak odżył Twój temat ..
Co do samej koncepcji - to jest Twoje auto i rób z nim co chcesz.. Twój cyrk , twoje.. Ja jednak jestem :shock: 'ed i pozwól, wyrażę swoje zdanie. Koledzy powyżej prawidłowo rozważają i przyłączam się do ich głosu. To co robisz, jest imho bez sensu ! Masz fajny, niemal kolekcjonerski samochód, za który sporo zapłaciłeś z uwagi na niski przebieg, stan, historię etc.. To jest niemal ostatni przedstawiciel gatunku. Wymierającego gat.. Za chwilę już nie będzie na rynku żadnego małego hatcha z 2.0litrowym motorem N/A i 200km. Nie będzie Type-Ra N/A, nie będzie eM-ek z ITB i kręcących pod 8tys obr.. Będą tylko downsizeingi , zyliard turbino-hybrydo-kompresorów, 1.4 i 1.6T i auta ciągnące jak trolejbusy i melexy na prąd, od 'samego dołu'. To co robisz z nim w tej chwili oznacza okaleczenie i poważny ubytek na wartości twierdzę. Twój samochód miał szanse być nieeksploatowanym na co dzień 'rodzynkiem' zachowanym w oryginalnym stanie.. To stanowiłoby jakąś wartość. Ja rozumiem że może tego co robisz w tej chwili nie planowałeś na etapie zakupu auta, a idea zrodziła się i dojrzewała stopniowo a prawdopodobnie nabrała tempa szczególnego po pierwszym trackdayu w Pozen.. Tak czy inaczej trzeba było sprzedać ten samochód i kupić coś z lepszym potencjałem, albo zostawić go w oryginalnej formie i cieszyć się tym co jest.. A na tor kupić coś tańszego i o min. 200-300kg lżejszego.
Nie pogniewaj się, ale widzę że jesteś laikiem jeśli chodzi o sport samochodowy. Ja także nie jestem znawcą a już na pewno nie fachurą technicznym który zęby zjadł (jak np. Tomek M. od którego kupiłeś auto).. Ale powiedzmy że 'otarłem się' o profesjonalny automobilzm i wiem jedno - w sporcie nie ma kompromisów . A Ty co chciałbyś zrobić ze swoim autkiem? Wybebeszyć wnętrze i wspawać klatkę, ale jaką ? Pałąk? Jakąś tuningówą semi-klatkę ? A jeśli profi cele, to czy całą budę obspawasz także a siriusa uszkodzisz, konserwacje usuniesz/wytopisz i pomalujesz ponownie całe auto ? No raczej nie, więc bez sensu tak czy siak. Robisz 'półśrodek' a do poziomu pucharówki Kisiela i tak brakowało będzie b.wiele na torze.. Bo zejście w Pozen z 1.56 na poniżej 1.50 to przepaść.
A jeśli zakładałeś coś podobnego od początku, tzn że kupisz limitowanego i na swój sposób wyjątkowego R27 w siriusie, i zrobisz z tego zabawkę na tor, to totalnie złą drogę obrałeś. Trzeba było kupić gotową N-ke na bazie phIII, która zupełnie nie sprawdziła się w pucharze Clio 2010 a wręcz rozczarowała. ph1 i ph2 były bardziej konkurencyjne. A w związku z powyższym na allegro w minionym roku przewinęło się przynajmniej kilka fajnie przygotowanych i niezmęczonych jeszcze N-ek za 60-80 tys zł, w zależności od wyposażenia, które przygotowywały doświadczone stajnie od Boruty lub Kujawskiego.. ?
Nie wiem gdzie zmierzasz, ale przemyśl wszystko raz jeszcze i może nie wyprzedawaj gratów a powkładaj wszystko schludnie z powrotem do tego ładnego autka :]

Zadir - Sob 25 Lut, 2012

Nie no proszę, nie róbmy z Clio samochodu kolekcjonerskiego, auto jak każde inne.
Kolekcjonerskie to może być m3 CSL, klatka wjeżdża głównie dlatego że zwyczajnie boje się zapieprzania tak małym autem...

Jakarti - Nie 26 Lut, 2012

a ja sie z Zadirem zgadzam.
nei wiem jak inne fury ale w Clio sie po prostu fajnie jezdzi. zrobi sobie klatke, bedzie czul sie bezpieczniej. nabierze doswiadczen i wejdzie w jakiegos mega upalacza.

M - Nie 26 Lut, 2012

Samochód to tylko samochód, trzeba żyć a nie martwić się tym co będzie za 15lat.
anjas - Nie 26 Lut, 2012

M napisał/a:
Samochód to tylko samochód, trzeba żyć a nie martwić się tym co będzie za 15lat.


+5

Młody Papież - Nie 26 Lut, 2012

tak jakoś przypomniały mi się pewne słowa Konrada :rotfl:
Bart - Nie 26 Lut, 2012

jake jake?
kp - Nie 26 Lut, 2012

Wogle nie czaje po co chłopu tak trujecie. Sie nie pyta czy dobrze wybrał, tylko co by mogl zrobic. A cały temat "Heloł po co clio na upalatora?"
Ja popieram! Nie za wybor, ale za to, że dąży do swego i tyle.
Powodzenia i informuj tu na bieżąco, bo sie fajnie czyta.
W UK albo FR jest takich upalatorow cale mnostwo i jakos nikt im sie tam na forum nie czepia.

A jak klatka tylko ze strachu to moze rollbar?




faldzip - Nie 26 Lut, 2012

kp napisał/a:
A jak klatka tylko ze strachu to moze rollbar?

jak ma pomoc tylko na dobre samopoczucie, to moze byc, a jak przy jakims dzwonie, to pragne przypomniec, ze najbardziej niebiezpieczne sa uderzenia bokiem np. drzwiami...

kubek13 - Nie 26 Lut, 2012

Zadir napisał/a:
Nie no proszę, nie róbmy z Clio samochodu kolekcjonerskiego, auto jak każde inne.
Kolekcjonerskie to może być m3 CSL, klatka wjeżdża głównie dlatego że zwyczajnie boje się zapieprzania tak małym autem...


Ok, może trochę dramatyzuję. Oczywiście daleko takiemu Clio do m3 CSL . Ale Twój sirius, bezwypadkowy, z tak małym przebiegiem miałby szansę stać się kolekcjonerskim za powiedzmy 10-15 lat ;)
Ja bym zakopał i czekał :rotfl:
A na poważnie - fotele już sprzedałeś ?
Jeśli nie , proszę o cenę na priv.
;D

koma600 - Pon 27 Lut, 2012

kubek13, co ty gadasz za 10-15 lat to to będzie taki śmietnik sypiący się że nikt tego nie będzie chciał ...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group