Bad-i - Wto 01 Lis, 2011 kurde ale kot, niezle i do tego agresywnie.
Widac ze skrzynia niszczy wynik, tylko raz wpial 4 bieg i to w dodatku na pol sekundy
Dodatkowo pod koniec "nie trzyma opona....." kurde a dla mnie to wyglada jakby jechal conajmniej na 17" tak klei (w pugu takie dokrecanie kierownicy nie ma sensu)Bonczek - Wto 01 Lis, 2011
Bad-i napisał/a:
(w pugu takie dokrecanie kierownicy nie ma sensu)
Troszkę inne zawieszenie GeKo - Wto 01 Lis, 2011
Bad-i napisał/a:
conajmniej na 17" tak klei
A to tylko Pirelli w przedjanuszkowym stanie Tomaszczyk jeździ na szerszej gumie.pum - Wto 01 Lis, 2011 Bonczek ale ty nie wiesz że francuzzzy są najepsiejsze? Bonczek - Wto 01 Lis, 2011 Pum w sumie tak, przepraszam, wygłupiłem się Loko - Wto 01 Lis, 2011
Bonczek napisał/a:
Bad-i napisał/a:
(w pugu takie dokrecanie kierownicy nie ma sensu)
Troszkę inne zawieszenie
Wygląda też na to, że taka honda ma niezbyt krókie przełozenie magla, ile to ma obrotów od oporu do oporu?Bonczek - Wto 01 Lis, 2011 Ze wspomaganiem 3,6 jak dobrze pamiętam, bez 4.kubas - Wto 01 Lis, 2011 Czy pilot ma kuwete carbon tec ?
Dobrze w 4:10 poszli! Bad-i - Wto 01 Lis, 2011
Bonczek napisał/a:
Bad-i napisał/a:
(w pugu takie dokrecanie kierownicy nie ma sensu)
Troszkę inne zawieszenie
mysle ze zawieszenie w tych wolnych partiach nie ma tutaj duzo wspolnego.
w szoku jestem jak to sie trzyma drogi - Geko Oni jada na 15"?GeKo - Wto 01 Lis, 2011 15" chyba 180, Nie tyle że się trzyma co grubo idzie. Tak jak należy. A z kierą chyba jest tak jak Loko napisał dluższy magiel niż w saxo.
kubas napisał/a:
Czy pilot ma kuwete carbon tec ?
nie moja będzie podobna. w czwartek powinien wrócić model z lakierni, więc przez weekend powinna być zrobiona forma.Bad-i - Wto 01 Lis, 2011
GeKo napisał/a:
15" chyba 180, Nie tyle że się trzyma co grubo idzie. Tak jak należy. A z kierą chyba jest tak jak Loko napisał dluższy magiel niż w saxo.
kubas napisał/a:
Czy pilot ma kuwete carbon tec ?
nie moja będzie podobna. w czwartek powinien wrócić model z lakierni, więc przez weekend powinna być zrobiona forma.
kurde GeKo, isc to idzie swoja droga. Ale na nawrotach kiere dokreca prawie do konca i duzo przodem nie wypluwa. Jezeli to jest taka sama opona jak u mnie w Pugu to nie rozumiem na czym polega roznica. Pug by tak nigdy nie skrecil (caly czas mowie o wolnych partiach)jarek-malopolska - Wto 01 Lis, 2011 Wracajac do plot, ponoć Adam Garbacz w C2 idzie do rajdow (zapewne RPP) ale Honda zostaje na góry... Zasłyszane na supersprincie-nie potwierdzone u kierowcy Marek23 - Śro 02 Lis, 2011 Gadałem ze Szkutą, raczej nie bedzie pozwolenia na kolce.
Bad-i, co do jazdy Barana... To nie kwestia trzymania opony. Koleś mega dobrze ogarnia dociążanie przodu, zawsze tak układa auto,żeby było nadsterownie i przede wszystkim super czuję oponę. Więc żadne tajemnicy tu nie ma.GeKo - Śro 02 Lis, 2011
Marek23 napisał/a:
Koleś mega dobrze ogarnia dociążanie przodu
Zapomniałem że u Piotrka praktycznie zawsze w takich zakrętach jest grana lewa noga.Marek23 - Śro 02 Lis, 2011
GeKo napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Koleś mega dobrze ogarnia dociążanie przodu
Zapomniałem że u Piotrka praktycznie zawsze w takich zakrętach jest grana lewa noga.