PieQt - Pon 16 Cze, 2014 Ciekawe ile sobie policzą za takie trophyPiTT - Pon 16 Cze, 2014 w takiej salonowce tez beda szelki?
do kublow juz sie mozna bylo przyzwyczaic, ale szelki to juz wyzszy level w seryjnym aucie
troche ten wyscig o czas zaczyna zatracac sens...
z jednej strony mamy szybkie hatche z pelnym wypasem a z drugiej powstaja wybebeszone wyscigowki z zachowaniem pozorow auta osobowego, ale za cholere nie mozna ich porownywac, wiec sam jestem ciekaw do czego ten wyscig doprowadzi
za 2 lata pewnie norma bedzie 350-400KM w usportowionej wersji seata albo renault
szkoda tez ze tych testow nie robi 1 kierowca, wtedy by bylo realne odniesienie do osiagow autakosmita - Pon 16 Cze, 2014 Szelki będą w opcji.
Trophy w UK ma kosztować 2k funtów, a Trophy R 36,5k bez większych hebli i lżejszego aku. Czyli taki spec jak ten, którym pobili rekord będzie kosztował ~200k zł.dEF - Pon 16 Cze, 2014
kosmita napisał/a:
Szelki będą w opcji.
Trophy w UK ma kosztować 2k funtów, a Trophy R 36,5k bez większych hebli i lżejszego aku. Czyli taki spec jak ten, którym pobili rekord będzie kosztował ~200k zł.
Czyli tyle co A45 AMG? PiTT - Pon 16 Cze, 2014 no i tu zacznie sie dylemat
ja bym bral i tak amg albo golfa R
jebie mnie ponizej 8 min na torze kosmita - Pon 16 Cze, 2014 Czas z Nringu faktycznie są mało istotne przy wyborze samochodu, ale z drugiej strony taka meganka zapewnia jakąś tam frajdę z jazdy czego nie można powiedzieć w przypadku np golf r. No ale to jak zwykle kwestia priorytetów, jeden będzie się koniował przyspieszeniem czy czasem na 1/4, a drugi prowadzeniem.leon - Pon 16 Cze, 2014
kosmita napisał/a:
Czas z Nringu faktycznie są mało istotne przy wyborze samochodu, ale z drugiej strony taka meganka zapewnia jakąś tam frajdę z jazdy czego nie można powiedzieć w przypadku np golf r. No ale to jak zwykle kwestia priorytetów, jeden będzie się koniował przyspieszeniem czy czasem na 1/4, a drugi prowadzeniem.
o to to właśnie ! antoś - Pon 16 Cze, 2014 W codziennym uzytkowaniu fajnie bedzie dać boka na mokrym czy poslizgać się na sniegu Golfem R, niz pokonywac jakis ciasne zakret dziesiata sekundy szybciej Meganka. eRka przez naped na 4 kapcie jest autem bardzo uniwersalnym, ale na pewno nie jest to auto do walki o sekundy na torze.
Na torze magazyn EVO porownywal Meganke do Leona i juz w wersji seryjnej byla sporo szybsza od Seata.roj - Pon 16 Cze, 2014 czasy z nringu chyba zawsze w przypadku takich fur są na oponie, na której jest to sprzedawane co jest moim zdaniem kompletnie bez sensu.
O ile zmiana zawiasu, hebla, czy zestawu dolot+wydech+mapy silnika to już jakaś ingerncja o tyle naprawdę zmiana opony to chyba nie tuning i nie traci się gwarancji etc.
a opony są mega ważne i po jaki chuj jakaś firma ma sprzedawać hothecza na 18 calowych r888? (a czas wtedy wyglądałby dużo lepiej niż np. jakimś zwykłym UHP)
Wiadomo, że każdy kto chce parę razy w roku wyskoczyć na tor "cywilną" furą w serii za 100 czy 200 tysi kupi komplet kół do upalania.was79 - Pon 28 Lip, 2014
Cytat:
The former design boss of Lamborghini, Luc Donckerwolke, has admitted to TopGear.com that Seat should build a two-seat roadster to rival the Mazda MX-5
a teraz uwaga:
Jakarti - Pon 28 Lip, 2014 seat z serii: "Pozioma masakra piłą łańcuchową" was79 - Pon 28 Lip, 2014 nowych stażystów zatrudnili do działu dizajnu, a że kawa i ksero porobione, to dopuścili ich do komputerów PiTT - Pon 28 Lip, 2014 produkują to w Garwolinie czy Gnieźnie? Jakarti - Pon 28 Lip, 2014 albo to taki nowoczesny projekt z drukarki 3D i "tusz" się skończył PiTT - Pon 28 Lip, 2014 pytanie do jakiej głebokosci jest niezatapialny