To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Moto nowości, plotki, ploteczki

PieQt - Pon 16 Cze, 2014

Ciekawe ile sobie policzą za takie trophy
PiTT - Pon 16 Cze, 2014

w takiej salonowce tez beda szelki?
do kublow juz sie mozna bylo przyzwyczaic, ale szelki to juz wyzszy level w seryjnym aucie :]
troche ten wyscig o czas zaczyna zatracac sens...
z jednej strony mamy szybkie hatche z pelnym wypasem a z drugiej powstaja wybebeszone wyscigowki z zachowaniem pozorow auta osobowego, ale za cholere nie mozna ich porownywac, wiec sam jestem ciekaw do czego ten wyscig doprowadzi :]
za 2 lata pewnie norma bedzie 350-400KM w usportowionej wersji seata albo renault
szkoda tez ze tych testow nie robi 1 kierowca, wtedy by bylo realne odniesienie do osiagow auta

kosmita - Pon 16 Cze, 2014

Szelki będą w opcji.
Trophy w UK ma kosztować 2k funtów, a Trophy R 36,5k bez większych hebli i lżejszego aku. Czyli taki spec jak ten, którym pobili rekord będzie kosztował ~200k zł.

dEF - Pon 16 Cze, 2014

kosmita napisał/a:
Szelki będą w opcji.
Trophy w UK ma kosztować 2k funtów, a Trophy R 36,5k bez większych hebli i lżejszego aku. Czyli taki spec jak ten, którym pobili rekord będzie kosztował ~200k zł.


Czyli tyle co A45 AMG? :crazy:

PiTT - Pon 16 Cze, 2014

no i tu zacznie sie dylemat :)
ja bym bral i tak amg albo golfa R ;)
jebie mnie ponizej 8 min na torze :)

kosmita - Pon 16 Cze, 2014

Czas z Nringu faktycznie są mało istotne przy wyborze samochodu, ale z drugiej strony taka meganka zapewnia jakąś tam frajdę z jazdy czego nie można powiedzieć w przypadku np golf r. No ale to jak zwykle kwestia priorytetów, jeden będzie się koniował przyspieszeniem czy czasem na 1/4, a drugi prowadzeniem.
leon - Pon 16 Cze, 2014

kosmita napisał/a:
Czas z Nringu faktycznie są mało istotne przy wyborze samochodu, ale z drugiej strony taka meganka zapewnia jakąś tam frajdę z jazdy czego nie można powiedzieć w przypadku np golf r. No ale to jak zwykle kwestia priorytetów, jeden będzie się koniował przyspieszeniem czy czasem na 1/4, a drugi prowadzeniem.

o to to właśnie ! :pom:

antoś - Pon 16 Cze, 2014

W codziennym uzytkowaniu fajnie bedzie dać boka na mokrym czy poslizgać się na sniegu Golfem R, niz pokonywac jakis ciasne zakret dziesiata sekundy szybciej Meganka. eRka przez naped na 4 kapcie jest autem bardzo uniwersalnym, ale na pewno nie jest to auto do walki o sekundy na torze.

Na torze magazyn EVO porownywal Meganke do Leona i juz w wersji seryjnej byla sporo szybsza od Seata.

roj - Pon 16 Cze, 2014

czasy z nringu chyba zawsze w przypadku takich fur są na oponie, na której jest to sprzedawane co jest moim zdaniem kompletnie bez sensu.
O ile zmiana zawiasu, hebla, czy zestawu dolot+wydech+mapy silnika to już jakaś ingerncja o tyle naprawdę zmiana opony to chyba nie tuning i nie traci się gwarancji etc. :)
a opony są mega ważne i po jaki chuj jakaś firma ma sprzedawać hothecza na 18 calowych r888? (a czas wtedy wyglądałby dużo lepiej niż np. jakimś zwykłym UHP)

Wiadomo, że każdy kto chce parę razy w roku wyskoczyć na tor "cywilną" furą w serii za 100 czy 200 tysi kupi komplet kół do upalania.

was79 - Pon 28 Lip, 2014

Cytat:
The former design boss of Lamborghini, Luc Donckerwolke, has admitted to TopGear.com that Seat should build a two-seat roadster to rival the Mazda MX-5


a teraz uwaga:




:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Jakarti - Pon 28 Lip, 2014

seat z serii: "Pozioma masakra piłą łańcuchową" :D
was79 - Pon 28 Lip, 2014

nowych stażystów zatrudnili do działu dizajnu, a że kawa i ksero porobione, to dopuścili ich do komputerów :lol2:
PiTT - Pon 28 Lip, 2014

produkują to w Garwolinie czy Gnieźnie? :rotfl:
Jakarti - Pon 28 Lip, 2014

albo to taki nowoczesny projekt z drukarki 3D i "tusz" się skończył :D
PiTT - Pon 28 Lip, 2014

pytanie do jakiej głebokosci jest niezatapialny :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group