roj - Czw 14 Mar, 2013 no to muszą być o połowę lepsze jak są o połowę droższe Anonymous - Czw 14 Mar, 2013 logiczne karoluPL - Czw 14 Mar, 2013 z doświadczenia, to u nas w firmie tarcze ate z dupowozów typu a6/a8 wracają na reklamacje( około jedna na miesiąc ). średnio po 10-20 tyś przelotu potrafią się pogiąć.
kiedyś zupełnie nie było takich problemów, a ate były prawie, ze wyznacznikiem dobrych tarczy, ale jakość zupełnie się popsuła.
ze swojej strony mogę polecić boscha, do dupowozu jak najbardziej na tak.
dużo flotowych aut ( głownie focusy/mondeo/avensis/caddy/passat + crafter/sprinter) robimy u nas na hamulcach boscha i nie ma od bardzo długiego okresu ani jednej reklamacji.roj - Czw 14 Mar, 2013
karoluPL napisał/a:
z dupowozów typu a6/a8
a jak w lżejszych furach?
ja miałem rovera 200 (145KM) i żadnego problemu.
jak kupiłem do clio klocki CL to czytając opinię o tym jak rżną tarcze zaryzykowałem znowu ate. klocki iskrzyły, piszczały, pyliły, tarcze bez zarzutu. Potem używane ds2500 również dojechane na tych samych tarczach. Teraz klocki ate. Tarcze mają ładnie ponad 10k przebiegu, jakieś tam upalania za sobą i nie ma problemu.
niestety porównania z innymi tarczami nie mam.Kamill - Czw 14 Mar, 2013
rabarbar napisał/a:
no własnie tanie sa-199 zł,a to do dupowozu
Sprawdz po ile masz TRW, ja do ibizy założyłem takie ze 20tys temu i na razie żadnych problemów, a na komplecie były +- 150zł tańsze niż ATE.Kenet - Pią 15 Mar, 2013 Na oczy nie widziałem mintexa
Ja nakoorwiam na Speedmaxach nacinanych i są przemistrze
W Fuzji tarcze i klocki trw - robią robotę, hebel kosa roj - Pią 15 Mar, 2013
Kenet napisał/a:
Na oczy nie widziałem mintexa
może to nie Kenet a Zefir.. i nie mintexa a mintaja.. i nie reklamował a mówił, żeby jednak brać karpia.. karoluPL - Pią 15 Mar, 2013
roj napisał/a:
a jak w lżejszych furach?
w małych autach mało kto u nas zakładał ats'y chociażby ze względu na cenę, więc to są wyjątki nie tworzące reguły.
Ale boli to, ze kiedyś ats był pewniakiem(ba, mój ojciec innych tarcz nie kupował nawet do swojego auta), a teraz ich jakość jest niezbyt zadowalająca, bo to raczej nie jest normalne, zeby tarcza w przeciągu 10 max 20tyś ( tak jak mówiłem auto ważące na pewno powyżej 1600kg) się pogięła do takiego bicia, ze strach ze 120 dohamować w zwykłym aucie do jazdy na co dzień.
Ja u siebie ostatnio zakładałem do karbo lorę tarcze zimermanna gładkie, cena wlaściwie taka sama jak ats'ów i polecam, nic się z nimi nie dzieje, połowa grzebanych sportów z kielc na takich jeździ i nikt nie narzeka kamil - Pią 15 Mar, 2013 ATE i TRWzefir - Pią 15 Mar, 2013 Rabi sprawdz TRW jak CI zalezy na hajsie
zadnych mintajow, pigmejów ani samurajów nie bierz Chloru - Pią 15 Mar, 2013 Teraz mam ATE + jeloł stuffy i robi robote. Od jakiś~20 kkm się nie pogięła w Xsarze (1200 kg). Wcześniej były TRW (to chyba w ogóle był OEM) i też było spoko, miałem je z OMP R&S.was79 - Pią 15 Mar, 2013 Oryginały w sporcie III to też chyba trw? Przynajmniej klocki są tej firmykaroluPL - Pią 15 Mar, 2013
was79 napisał/a:
Oryginały w sporcie III to też chyba trw?
z tego co wiem, to tak, trw były na pierwszym montażuroj - Pią 15 Mar, 2013
karoluPL napisał/a:
roj napisał/a:
a jak w lżejszych furach?
w małych autach mało kto u nas zakładał ats'y chociażby ze względu na cenę, więc to są wyjątki nie tworzące reguły.
Ale boli to, ze kiedyś ats był pewniakiem(ba, mój ojciec innych tarcz nie kupował nawet do swojego auta), a teraz ich jakość jest niezbyt zadowalająca, bo to raczej nie jest normalne, zeby tarcza w przeciągu 10 max 20tyś ( tak jak mówiłem auto ważące na pewno powyżej 1600kg) się pogięła do takiego bicia, ze strach ze 120 dohamować w zwykłym aucie do jazdy na co dzień.
Ja u siebie ostatnio zakładałem do karbo lorę tarcze zimermanna gładkie, cena wlaściwie taka sama jak ats'ów i polecam, nic się z nimi nie dzieje, połowa grzebanych sportów z kielc na takich jeździ i nikt nie narzeka
ats dtc?
ale tu o tarczach hamulcowych póki co Kenet - Pią 15 Mar, 2013 ATS DTC tak polecam