DO lIDŹBARKA Z OLSZTYNA JEST OK.40-50 KM WIEC JEST Z POD OLSZTYNA :569:
MA KLATKE-NIE WIEDZIAŁEM
masz raje jest dokladnie 47,1KM przynajmniej autoroute tak oblicza co do Typy to ma w swoim pugu klatke na 100%Loko - Nie 24 Gru, 2006 Zgadza się i szyby w chromie dzik - Nie 24 Gru, 2006
lenny napisał/a:
bo jeśli tak to wydaje mi się że nie masz racji, 177KM w przypadku puga vs 'teoretyczne' 172KM Clio... realnie RC ma kolo 170KM, Clio 162-164KM... wagowo też zapewne podobnie - RC to 1100 kg, myślę ze podobnie jak Clio....
stawiałbym na RC!
:570:
To i co z tego czy objedzie o pol zderzaka na prostej czy nie, RC i tak bedzie pugiem i tyle nox - Nie 24 Gru, 2006 a najlepsze jest to ze 205 go potrafi objechać hehe
[ Dodano: Nie 24 Gru, 2006 ]
a tutaj mam taka propozycje od powiedzmy "znajomego"
Ford Escort MKIV RS TURBO
- skóra wszędzie łącznie z listwami i dachem
- ramka z UK z napisem RS TURBO z zegarami AutoGauge
- audio Blaupunkt MP3 + 2x110W Sony + 2x150W Magnat (kupione 04.2006)
- chrom pod maską (kapa, polerka dolotu, przepustnicy, kielichy, "dzida" od maski)
- lakierowane plastyki, etc.
- białe lampy "ULTRA" z UK
- centralny zamek, brak zamków...
Mechanicznie:
- komputer Turbo Systems na 0.8 bara
- BOV recylkulacyjny
- 57i K&N
- chłodzenie podłączone na krótko
Moc potwierdzona pomiarem 153KM. Wszystko można zobaczyć na:
Wszystkie wymieniane części były zakupione w ASO Ford Auto Watin w Poznaniu (faktury). Turbina nowa, zakupiona w 05.2006 w firmie DANMAR, autoryzowanym serwisie Garett.
Koszt remontu, części około 20.000 PLN. Czas... mnóstwo...
Cena to 12tys bez alufelg widocznych na foto.
BaRtO_206GT - Pon 25 Gru, 2006 Jestem w szoku!!! piekny!!!!!!!!!! :546:Loko - Pon 25 Gru, 2006 No piękny tylko ten siateks z przodu i lampy styłu do wyrzucenia.Michał - Pon 25 Gru, 2006 no ale to sa detale które mozna zmienić w godzine.
Generalnie, dobry zapierdalak !!nox - Pon 25 Gru, 2006 i znam przepis jak zrobić ponad 300PS pod maską heeh
gdybym miał tyle kasy to chętnie bym go drapną fajna furka strasznie no i fabryczna szpera i pare innych bajerów szymlorek - Pon 25 Gru, 2006 saxo z naszego pięknego kraju na rallycarsforsale, ktoś solidnie doinwestował autko http://www.rallycarsforsa...etails&id=20016
Edit:
-Czerwony
-Kraków
-- Loko to nie twój czasem? Loko - Pon 25 Gru, 2006 Hahaha, nawet imię się zgadza ale to nie mój mój jest niedoinwestowany lenny - Pon 25 Gru, 2006
dzik napisał/a:
lenny napisał/a:
bo jeśli tak to wydaje mi się że nie masz racji, 177KM w przypadku puga vs 'teoretyczne' 172KM Clio... realnie RC ma kolo 170KM, Clio 162-164KM... wagowo też zapewne podobnie - RC to 1100 kg, myślę ze podobnie jak Clio....
stawiałbym na RC!
:570:
To i co z tego czy objedzie o pol zderzaka na prostej czy nie, RC i tak bedzie pugiem i tyle
dziku, żartownisiu Ty..!!!! :564:BaRtO_206GT - Wto 26 Gru, 2006 Nie wiem w ktorym dziale to umiescic... Trafilem na ogloszenie z samochodem ktorego szukam, a mianowicie:
Honda CRX 1990 1.6Vti (1590ccm), moc 150 KM. Silnik jest B16 A2 natomiast instalacja, komputer i kolektor wydechowy pochodzi od B16 A1. Auto zostało przygotowane do KJSow. Fotele Bimarco, pasy 3pkt Schroth, zawieszenie Koni z regulacja twardosci, sprezyny H&R, sportowa kierownica Momo, płyta pod silnik, auto zostalo odciązone ( wyjęte niepotrzebne plastiki, dywaniki, szyberdach zastapiony plexa).
Auto w sezonie 2006 brało udzial w PPAiK, zawsze dojeżdżało do mety bez najmniejszych problemow. (potrafiło walczyć skutecznie z Subaru i innymi 4 łapami). Auto dojechało na 3 miejscu w klasyfikacji generalnej i 2 w klasie 4tej.
cena: 9500 zl (do negocjacji)
telefon: 0 512 080 512
imię i nazwisko:
adres: Szczecin
województwo: zachodnipomorskie
e-mail:
Planuje w piatek leciec obejrzec ta ceerke ale jest az w Szczecinie... dlatego prosba czy ktos z chlopakow ze szczecina (Gokart, Majkel, Micab, KirSSo) mialby ktoregos dnia (najlepiej sroda lub czwartek) troszke czasu zeby podleciec i z grubsza go obejrzec?? bo jesli sie okaze totalnym trupem to nie ma sensu zebym jechal taki kawal!!! Bede bardzo wdzieczny!!!qbus - Wto 26 Gru, 2006
Z tego co pamiętam to auto było budowane gdzieś zagranice do sprzedaży, gość się wycofał w trakcie budowy wiec auto zostało w High Techu. Motor jest chyba w 100% seryjny. Naprawde niesamowicie doinwestowana rajdówka.Anonymous - Śro 27 Gru, 2006
Z tego co pamiętam to auto było budowane gdzieś zagranice do sprzedaży, gość się wycofał w trakcie budowy wiec auto zostało w High Techu. Motor jest chyba w 100% seryjny. Naprawde niesamowicie doinwestowana rajdówka.
dokaldnie tak jak pisze kuba.auto budowane bylo do niemiec dla jakiegos goscia ktory zaplacil kase i sie wycofal w trakcie.auto zbudowala ekipa Wojtka(mechanicy Janusza Kuliga a teraz Bebenkow) jest bardzo doinwestowane co zreszta widac na zdjeciach.jest na Proflexie i klowej skrzyni biegow.z seryjnych gratow pozostal tylko motor.tak naprawe chca za to auto 50 tys zl co wedlug mnie na tak doinwestowana rajdowke nie jest duzo.bo za saxo w zajebistym stanie trzeba dac 25ys wiec zostaje 25tys na proflexa i klowke.dodam ze sam proflex do saxo to koszt 4.5 tys euro + klowka i mamy pozostale 25tys zl.a gdzie reszta? plyty?? system gasniczy,interkomy,klatka,felgi itp... niby pierdoly ale jakby to wszystko dodac to niezla sumka sie uzbiera.Gotti - Śro 27 Gru, 2006 to saxo to na prawdę ganz neue?