Anonymous - Śro 24 Lip, 2013 Słabo okazujesz radośćWrobel - Śro 24 Lip, 2013 nudakaziu1985pn - Wto 30 Lip, 2013 macie jakieś info na temat zestawu EBC TG + GS ?? podobno kiedys lubiły pekać jesli były wieksze niż 300mm ale opinie znalazłem z 2008 roku.qbus - Czw 01 Sie, 2013 Sprzedam DS2500 na przód do 106/Saxo... 320 zł... w tej cenie przesyłka.PieQt - Czw 15 Sie, 2013 Gdzie w pl kupic carbone loraine (czyli niby teraz klocki cl), znalazlem w sieci sklep w chorzowie i rallyxxl - kupowal ktos cos u nich
Znacie tanie sklepy z czesciami do evo, tanie w sensie z rozsadnymi cenami - klocki do mnie sa te same co do evo, wiec moze w ta stronepablonas - Pią 16 Sie, 2013 Komancz z Forum Subaru czyli http://www.xxlrally.pl/ Można polecić gościa.qbus - Pią 16 Sie, 2013 Albo u mnie ;]zajcev_28 - Pią 16 Sie, 2013
PieQt napisał/a:
Gdzie w pl kupic carbone loraine (czyli niby teraz klocki cl)
qbusJanusz - Nie 26 Sty, 2014 gdzies kiedyś widziałem jakiś dwuobwodowy korektor siły hamowania z pokrętłem za okolice 450 zł. Niestety teraz nie mogę znalesc nic takiego, kojarzy ktoś coś ??Bonczek - Nie 26 Sty, 2014 Taki?
http://www.tomson.com.pl/...-pokretlem.htmlJanusz - Nie 26 Sty, 2014 tak, dzieki juz go znalazłem w miedzyczasie. Ale jeszcze gdzieś widziałem inny.CHRZANEK - Czw 06 Lut, 2014 STOP !!! Teraz węgorz.
Panowie znawcy - szczególnie obryci w przepisach rajdowych - mam nie lada "rozkminkę" dotyczącą hydraulicznego hamulca ręcznego w samochodzie rajdowym/wyścigowym.
W grupie N sprawa jest prosta wręcz banalna - rękaw musi być zgodny z książką homologacyjną, a jak w książce nie ma takowego to pozostaje rozwiązanie seryjne.
A jak jest w grupie A ???
1) Czy może być dowolny - zgodnie z Art. 255 :
"Układ hamulcowy jest dowolny pod warunkiem, że:
-zawiera co najmniej dwa niezależne obwody uruchamiane tym samym pedałem (pomiędzy
pedałem hamulca i zaciskaczami, dwa obwody muszą dać się oddzielnie rozróżnić, bez
krzyżowań innych niż mechaniczne urządzenie rozdzielające siły hamowania)
-żadne urządzenie lub "układ" nie jest zamontowany pomiędzy pompą hamulcową i zaciskaczami.
Czujniki zbierania danych, włączniki tylnych czerwonych świateł (stop), mechaniczne
ograniczniki tylny i przedni lub hamulec ręczny uruchamiany bezpośrednio przez kierowcę nie
są uważane za "układy" "
Z tego niby wynika że dowolny, no ale co w sytuacji jak w książce homologacyjnej jest konkretny model ??? Co wówczas?
Analogiczne pytanie dotyczące sportowego korektora siły hamowania - którego dotyczy punkt załącznika J :
"Hamulce ze wspomaganiem, regulator siły hamowania, urządzenie antyblokujące:
Wspomaganie hamowania może być odłączone i wymontowane.
Regulatory siły hamowania i urządzenia antyblokujące mogą być odłączone, ale
niewymontowane. Urządzenie regulujące jest dowolne. Regulatory siły hamowania nie mogą
być przeniesione z oryginalnego miejsca zamocowania (kabina, przedział silnikowy, z zewnątrz itp.)."
A jak samochód fabrycznie nie ma korektora to czy to oznacza że mogę go zamontować w dowolnym miejscu oraz dowolnej marki ?
No i znowu jeżeli w książce homologacyjnej jest przedstawiony konkretny korektor (jednej z najdroższych firm - a jak ) to czy to znaczy że ten i tylko ten czy inny też może być ?
Zawsze staram sie pomóc prz interpretacji załącznika J innym, ale ten punkt jest dla mnie niejasny i mam problem
Ktoś coś może sie wypowiedzieć ?anjas - Czw 06 Lut, 2014 chyba nieCHRZANEK - Czw 06 Lut, 2014 anjas: Dzięki - wiedziałem że na Ciebie mogę liczyć. W zasadzie temat można by było zamknąć ale dla wszelkiej pewności poczekam na odpowiedzi innych którzy na pewno znają się mniej lub wcale anjas - Czw 06 Lut, 2014 nie wiem czy po mojej eksperckiej odpowiedzi ktoś będzie śmiał poruszyć ten temat