ja jebie. jesteś Mick przeciulemMarek23 - Wto 15 Lis, 2011 Kurde, podobno na pierwszym oesie podjazdy mega ostre, a 3 oes to duzo prostych. Mocne auta faworyzowane,nie dobrze
PS. Mick, to nie oszust. Jeździ lepiej ode mnie, nie musi oszukiwać.Koto - Wto 15 Lis, 2011 Co do opon jeszcze, ja bym się bał trochę na drogowej gumie ze względu na kapcie, jest gdzie oponę przeciąc.Koto - Wto 15 Lis, 2011
qbica napisał/a:
to sypnij tymi asami mniej więcej
Na pierwszym odcinku trochę przed wjazdem na parking, zakręt przez garb, tylko, że dużo ludzi będzie na pewno, później prawy zakręt przed zameczkiem, już wcześniej o nim mówiłem, tam na pewno chciałbym byc, tylko muszę się dowiedziec o jakieś ścieżki przez las żeby nie butowac za daleko.
Drugi odcinek to spadanie do mety, tam na pewno będzie grubo i wcześniej na wyjeździe z lasu, też jest lewy przez garb, powinno byc spoko ale zaś trochę butowania.Marek23 - Wto 15 Lis, 2011 Zaczynam czuć ogromny respekt do tego rajdu. Wręcz lekki strach...Yarko - Wto 15 Lis, 2011 pewnie lokalni drajwerzy będą mieli przewagę, z racji że znają trasy, wiedzą gdzie przyczepnie itd. ale niewykluczone, że trochę zmięknie im faja jak sypnie śniegiem, wtedy szanse się wyrównają, właśnie dlatego przydałaby się dobra opona, która poradzi sobie w ciężkich warunkachmartin.h - Wto 15 Lis, 2011
Yarko napisał/a:
ale niewykluczone, że trochę zmięknie im faja jak sypnie śniegiem
Raczej będzie pełen ogień, nawet kosztem sprzętu Yarko - Wto 15 Lis, 2011
martin.h napisał/a:
Raczej będzie pełen ogień, nawet kosztem sprzętu
pół biedy sprzętu, oby nie kosztem zdrowia
śnieg jest nieprzewidywalny, a szczególnie to co jest pod nim i łatwo studzi "gorące" głowy, szczególnie po jakimś grubym ratowaniu, dlatego w tym upatruję szansę kierowców w słabszych sprzętach, trzeba tylko pojechać bez szaleństw, równo bez błędów, ale dobra guma to podstawaYarko - Wto 15 Lis, 2011 biorąc pod uwagę to co napisał Marek o dlugich i stromych podjazdach i dużej ilości prostych to na suchym będzie raczej ciężko podpiąć się pod czołówkę, która dysponuje grubym sprzętemqbica - Wto 15 Lis, 2011 lokalesi wychowali sie na tych trasach, głównie na śniegu właśnie najgosze będą zmienne warunki, na os1, 2 moze być śnieg, na os3 już nie koniecznie Bonczek - Wto 15 Lis, 2011 Receptą jest 4x4 i kolec Koto - Wto 15 Lis, 2011 Na śliskim, pod jeden podjazd na pierwszym odcinku, w ogóle ciężko będzie wyjechac Niestety na trasie dużo jest miejsc gdzie trzeba mocy, a mało gdzie techniką i jajami można nadrobic, są takie oczywiście, ale za krótkie moim zdaniem.Marek23 - Wto 15 Lis, 2011 Dlatego ja sie nie napalam. Najwazniejsz to rowne tempo i bez bledow... Co z tego,ze w jedym miejscu zyskam,jak potem gdzies bede cofal czy cos.speed555 - Wto 15 Lis, 2011
GeKo napisał/a:
Ja słyszałem o 200 i zewnętrznej elektronice, ale to słyszalem wiec nie wiem ile w tym prawdy
Nowo zrobiony silnik i wczoraj po strojeniu na hamowni Poganowi wyszło 209 KM i zadowolony bo ponoc wczesniejszy silnik miał 176KM.
Cos czuje ze na niezakutym motorze szybko to wybuchnie;)
No i wykrakałem - u Pogana już wybuchł silnik, takze raczej nie jedzie rajdu.
Z Rzeszowa jakies ziomki od Dudka zrobiły 209KM ale żywotnosc troche mala:)fydi - Wto 15 Lis, 2011
speed555 napisał/a:
GeKo napisał/a:
Ja słyszałem o 200 i zewnętrznej elektronice, ale to słyszalem wiec nie wiem ile w tym prawdy
Nowo zrobiony silnik i wczoraj po strojeniu na hamowni Poganowi wyszło 209 KM i zadowolony bo ponoc wczesniejszy silnik miał 176KM.
Cos czuje ze na niezakutym motorze szybko to wybuchnie;)
No i wykrakałem - u Pogana już wybuchł silnik, takze raczej nie jedzie rajdu.
Z Rzeszowa jakies ziomki od Dudka zrobiły 209KM ale żywotnosc troche mala:)