a AP ogolnie jest drogie, tam jednoobwodowy kosztuje 1000 zł
jak jest ze zwrotami do sklepów internetowych ?? nie jest czasem tak ze przy zakupach przez internet mam ileś tam czasu na zwrot ??Cartoon - Czw 27 Lut, 2014 10 dni na zwrot - zawsze, jeśli nie odbierasz osobiście w sklepieJanusz - Czw 27 Lut, 2014
Cartoon napisał/a:
10 dni na zwrot - zawsze, jeśli nie odbierasz osobiście w sklepie
a AP ogolnie jest drogie, tam jednoobwodowy kosztuje 1000 zł
jak jest ze zwrotami do sklepów internetowych ?? nie jest czasem tak ze przy zakupach przez internet mam ileś tam czasu na zwrot ??
Drogie ale dziala...Janusz - Pią 28 Lut, 2014
qbus napisał/a:
Drogie ale dziala...
a rrs'y tiltony i wilwoody nie ??qbus - Pią 28 Lut, 2014 W 106/Saxo działa... w VTi, Type R, C2 kompletnie nie... nie wiem z czego to wynika... w Clio u Marasa tez chyba bylo slabo na RRS'ie...Janusz - Pią 28 Lut, 2014 hmm.. wydaje mi sie ze to nie wynika z korektora, tylko z układu hamulcowego, gdzie w saxo/106 hamulec z przodu ma podobna średnice jak ten w tyle, w clio z przodu jest duża tarcza i zaciski, a z tyłu to samo co w saxo. W clio nawet jak nie ma korektora tylko jest 50/50.. te ten tył sie niezbyt chce blokować, co prawda na suchym asfalcie potrafi zarzucić tyłem jak go odciąży, ale zblokować niezbyt chce. Na śniegu to juz w ogóle i tak pierwszy sie blokuje przód i dużo mocniej chwyta...GeKo - Pią 28 Lut, 2014 w clio to jest 70/30 przy 50/50 musiałby tył łapać wcześniej.Janusz - Pią 28 Lut, 2014
GeKo napisał/a:
w clio to jest 70/30 przy 50/50 musiałby tył łapać wcześniej.
mam przewód od pompy do zacisków, wiec jak mam miec 70/30...??qbus - Pią 28 Lut, 2014
Cytat:
wydaje mi sie ze to nie wynika z korektora, tylko z układu hamulcowego
Korektor jednak ma spory wpływ. Teraz przez zimę sprawdzilismy u Stanleja tilton wajcha/ap racing wajcha w vti oraz rrs pokretlo/ap racing pokretlo w c2... roznica jest po prostu kolosalna... tam w srodku nic przeciez nie ma, sprezynka i tyle... a jednak na ap racing czuc kazda zmiane, w tych tanszych rozne sa tylko graniczne wartosci ale szału nie ma.Janusz - Pią 28 Lut, 2014 Zadzwoniłem do tomsona, wyjasniłem w czym problem z korektorem i nie robili problemów ze zwrotem. (tzn wysłałem, czekam na $$$)
w Miedzy czasie dostałem od marka namiary na Korektor który podobno działa w clio (ale tez tylko jednoobwodowy)
Ale mam jeszcze pytanie odnośnie ręcznego, podobno mogę przedłużyć sobie wajchę od ręcznego w dowolny sposób, ale musi pozostać możliwość zblokowanie jej... Moze ktoś się gdzieś spotkał z jakimś fajnym rozwiązaniem tego ?? w clio nie zbyt jest miejsce na przedłużenie tego rękawa a na blokowanie go nie mam pomysłu a przy seryjnym recznym i moją pozycją za kierownicą nie mogę zblokować kół
no chyba ze qbus ma jakiś tani reczny hydrauliczny ??Michał - Pią 28 Lut, 2014
Cytat:
Zadzwoniłem do tomsona, wyjasniłem w czym problem z korektorem i nie robił problemów
tryme - Wto 17 Cze, 2014 Misie ptysie, chciałbym wywalić w Alfie 156 ABS oraz serwo i zastąpić pompę hamulcową jakąś wydajniejszą, która zarazem nie wymagałaby ode mnie jakiejś mega siły nacisku na pedał, aby zatrzymać samochód. Domyślam się, że po usunięciu ABSu potrzebuje zakupić również korektor hamowania, aby móc rozłożyć siły hamowania na przód i tył.
I teraz najważniejsze pytanie do ekspertów HH: co kupić, aby zostało jeszcze na waciki?Chloru - Wto 17 Cze, 2014 Korektor siły hamowania zamiast kolektora