tryme - Wto 17 Cze, 2014 Sprawdzałem tylko czy czytacie ze zrozumieniem Poprawione Jaco - Czw 19 Cze, 2014
tryme napisał/a:
potrzebuje zakupić również korektor hamowania, aby móc rozłożyć siły hamowania na przód i tył.
korektorem to można jedynie regulować siłę hamowania tylnych kół, do rozkładania siły hamowania przód tył dobrze mieć dwie pompy i balanser
tryme napisał/a:
wywalić w Alfie 156 ABS oraz serwo i zastąpić pompę hamulcową jakąś wydajniejszą, która zarazem nie wymagałaby ode mnie jakiejś mega siły nacisku na pedał, aby zatrzymać samochód.
ale to właśnie serwo pomaga w tym, że nie trzeba używać dużej siły.CZUCZU - Sob 28 Cze, 2014 To i ja podpytam. Czy spotkał się z was ktoś z gotowymi adapterami buda - rura spiro do chłodzenia hamulców w Polsce?. Amerykanie robią takie calowe że tylko opaska ślimakowa i zakłądamy rure spiro ale nie chce czekać.Barejka - Sob 28 Cze, 2014 jak to wyglada?
tutaj nie maja?
http://www.tubes-international.pl/CZUCZU - Sob 28 Cze, 2014 Nie. Są takie uniwersalne ocynkowane buda - rura spiroBad-i - Sob 28 Cze, 2014 Panowie a bylby ktos chetny na tarcze seryjne (prawie nowe) i dwa komplety RC8 (nowe) do 106/saxo?Kamill - Sob 28 Cze, 2014
Bad-i napisał/a:
Panowie a bylby ktos chetny na tarcze seryjne (prawie nowe) i dwa komplety RC8 (nowe) do 106/saxo?
Znając życie to pewnie KenetKamill - Czw 16 Paź, 2014 Czy ktoś jeździł na tarczach ATE PD, albo może polecić jakieś inne tarcze, które nie poddadzą się po jednym Poznaniu na slicku? Jakiś zimmermany, blak dajmondy itp?
Te co miałem teraz, zwykłe ate, przelatały 3 lata, dopiero z lepszym klockiem i nagrzanym slickiem 240 pogięły się jak kartka papieru. Dodatkowo zrobiły się filetowe i przestały hamować Kenet - Czw 16 Paź, 2014 Stary nienawiercany speedmax.Kamill - Czw 16 Paź, 2014 Chyba nie robią do 330i, ale jeszcze poszukam.Kenet - Czw 16 Paź, 2014 To raczej będzie biały kruk, bo kiedyś speedmax był tylko nacinany, świeciły te tarcze, były upalane przez hondziarzy na ułężu i nic się z nimi nie działo. Ja sam właśnie po tych opiniach postanowiłem je stestować. I faktycznie, wiele wiele razy szedł z hamulców dym, jeździłem też parę mokrych imprez, jeździłem na codzień i do tej pory się nie pogięły. Ale niestety teraz speedmax robi nacinane i nawiercane tarcze - już nie to samo podobno siema - Czw 16 Paź, 2014
Kamill napisał/a:
Czy ktoś jeździł na tarczach ATE PD
ATE Power Disc to dosyć popularna tarcza, więc chyba wielu na niej jeździ- m.in. ja. Miałem w Saxo, mam drugi komplet w Clio. Użytkowane swego czasu dosyć intensywnie na Poznaniu i Ułężu, nigdy nie miałem z nimi problemów.Kamill - Czw 16 Paź, 2014
siema napisał/a:
Kamill napisał/a:
Czy ktoś jeździł na tarczach ATE PD
ATE Power Disc to dosyć popularna tarcza, więc chyba wielu na niej jeździ- m.in. ja. Miałem w Saxo, mam drugi komplet w Clio. Użytkowane swego czasu dosyć intensywnie na Poznaniu i Ułężu, nigdy nie miałem z nimi problemów.
Biorę !!!Bad-i - Pią 31 Paź, 2014 Panowie rozne mamy znajomosci to zapytam. Mamy kogos kto moze zalatwic lepsza cene na zaciski Alcona?bob.dsk - Wto 17 Lut, 2015 Jako że tarcze i klocki osiągnęły swój kres trzeba wymienić. Co polecacie w szczególności klocki bo tarcze chyba seria bo są mega dobre.