Ja swoim po wydechu lalem jakiegos 210 konnego na 1/4
Dziku - spróbuj sprać lennego oki..
ma 210KM a nosem wciąga wszystko na tym forum.. wiec proszę nie pisz że Twoje clio łoi CTRy.. bo w moich najlepszych chwilach jeżdziłem bardzo podobnie do Ciebie a do CTR Michała miałem jeszcze daleko.
Ponizej masz film jak wkłądam seryjnym Saxo CTRowi.. czy to oznacza że one nie jeżdzą??
jaka bosska sentencja na końcu saxorulez - Wto 01 Kwi, 2008 tak.. cudowna.
Potem wszyscy podeszli i kazali mi powiedzieć co mam nadłubanę.. i powstała legenda Drasta - Wto 01 Kwi, 2008 Rozmawiałem z kierowikiem tego VTI i mówił, że CTR oraz Golf GTI nie są dla niego przciwnikiem. Rozmawiałem też o tym z Miniaciem i wcale nie był zaskoczony, mówił że VTI sporo zawdzięcza świetnej skrzyni.Anonymous - Wto 01 Kwi, 2008 Może i VTi ma fajną skrzynię ale tej w CTR też nic nie brakuje.
A cudów nie ma i fizyki się nie oszuka:
Kod:
Honda Civic VTI -92: 170 KM, 160 Nm, 1150 kg, 6.76 kg/KM
Honda Civic Type R -02: 200 KM, 196 Nm, 1276 kg, 6.38 kg/KM
TomsoN - Wto 01 Kwi, 2008 b16a2 mialo seryjnie 160koni a nie 170
Dlubniete(~175koni) vti objedzie seryjnego tajpera ale lekko dlubniete EP3 jest o wiele szybsze od serii, a jak jest po wydechu, kolektorze, dolocie i hondacie to robi wiatrak. Konie z tuningów są szybsze w hondach są jeszcze jakieś żywsze gaugan - Wto 01 Kwi, 2008 niechcacy wsadzilem kij w mrowisko
w kazdym razie moj Ś.P Przyjaciel, mial VTi z przepustnica spoona, jakims dolotem i wydechem. Loil wszystkie CTRy i nie mowie o sobie, bo jak widac na filmie powyzej, ja nie ogarniam takich sprzetow
btw, zginal w S2000
pzdrAnonymous - Wto 01 Kwi, 2008 160 koni to były wersje types a typer miały 180 kucy ale to już był rodzynek i prędzej z kierą po prawej stronie
Gaugan, chyba wiem o kim mówisz gaugan - Wto 01 Kwi, 2008 On mial wlasnie Type S, shamowany chyba byl na 170KM, a loil CTR EP3, a nie EK9, to oczywista oczywistosc tego drugiego chyba u nas nie uswiadczysz wciaz
btw, gosc ktory kupil od Przemka Cifa, szybko go rozjebal w drzazgi
pzdrAnonymous - Śro 02 Kwi, 2008 No tak, ale wymień te same graty w CTR i wtedy porównuj.
Bo tak, to wiesz... nawet i Syrenka może objechać CTR-a, o taka, troszkę podkręcona
rasta - Śro 02 Kwi, 2008
mAbZ napisał/a:
Kod:
Honda Civic VTI -92: 170 KM, 160 Nm, 1150 kg, 6.76 kg/KM
Honda Civic Type R -02: 200 KM, 196 Nm, 1276 kg, 6.38 kg/KM
Ten miał 172 konie shamowane i 900 kilo wagi CHRZANEK - Śro 02 Kwi, 2008
rasta napisał/a:
Ten miał 172 konie shamowane i 900 kilo wagi
Ciekawe jak to wyglądało w tym "śmietniku" który wczoraj startował w RS ?? ?? ??
Moc pewnie podobna a waga ?? 800kg ?? ?? ??
Szło wściekle, choć oczywiście wolniej niż foka...dzik - Śro 02 Kwi, 2008
saxorulez napisał/a:
ma 210KM a nosem wciąga wszystko na tym forum.. wiec proszę nie pisz że Twoje clio łoi CTRy.. bo w moich najlepszych chwilach jeżdziłem bardzo podobnie do Ciebie a do CTR Michała miałem jeszcze daleko.
Nie wiem kiedy miales te chwile, ale na WNO nie miales podejscia.
Pozniej ryk przelotu mi sie znudzil i do dzisiaj jest cisza wiec sie nie sprawdzimy.
Pomiedzy seryjnym a 210konnym CTR'em jest przepasc.
Duze tez roznica jest pomiedzy 166 a 186KM w clio, naprawde duza. U mnie to dalo 0,6 na cwiartke (14,3).saxorulez - Czw 03 Kwi, 2008 Ok - Renault wszystko łoi.