To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - PEUGEOT 106 RALLYE

saxorulez - Pon 11 Lut, 2008

grzech napisał/a:
esli Nka to szpera plytkowa bo jesli sie nie myle quif nie jest homologwany w Ngrupie, a plytkowa to juz wieksze pieniadze niz 3,5 kola.


właśnie płytkowa być nie moze...

Quaife moze byc w n-ce bo wygląda z zewnątrz jak seryjny mechanizm różnicowy :D

Bad-i - Pon 11 Lut, 2008

saxorulez napisał/a:
kubas napisał/a:
(czeski proflex)


a to zabawne... :)

to jak z "używany jak nowy"


nie wiem bo na tyle sie nie znam - Lenartowicz powiedzial ze bardzo duzo osob na tym jezdzi a pozniej sprzedaje jako proflex. Podobno dla takiego znawcy jak ja - nie jestem w stanie ich odroznic jak poloza dwa obok siebie :D

Bad-i - Pon 11 Lut, 2008

saxorulez napisał/a:


Quaife moze byc w n-ce bo wygląda z zewnątrz jak seryjny mechanizm różnicowy :D


pewnie do pierwszego dobrego BK ;)

saxorulez - Pon 11 Lut, 2008

zasadniczo w Nce chyba żadnej szpery nie przewidują...

Zarówno czwartek jak i majek jeżdzili zeszperowani w Nce

CHRZANEK - Pon 11 Lut, 2008

Jak sobie tak rozmawiamy to- faktycznie kiedyś szpery w Nce nie bylo, aż do chyba roku 2001/2002 kiedy nagle wielu producentów zhomologowalo szpery do samochodów gr N.
Na pewno bylu to :
-Saxo VTS Ph2 (w Ph 1 nie wolno mieć szpery)
-Clio Sport
-Xsara VTS Ph 2
-Pug 306 GTI6
-VW POLO GTI

Tyle że nie ma róży bez kolców :D :D ;D

"Homologowane" eNkowe szpery pochodzą z dzialu sportu poszczególnych producentów i na dobra sprawę gdyby się do tego doczepić to obawiam się że na BK2 bylby pogrom.

Podobnie jest z... hydraulicznymi hamulcami ręcznymi oraz korektorami hamowania regulowanymi z kabiny.
Teoretycznie w eNce nie wolno ale...
ale jak coś jest w homologacji i jest z np Citroen Sport, czy VW Sport to jednak wolno :D :D :D

Strasznie to wszystko zawile i trudne do ogarnięcia ale jak ktoś by chcial pomocy w tej materii to w razie czego mogę skontaktować z delegatami technicznymi PZM (znam dwóch mośków ;) )

fydi - Pon 11 Lut, 2008

106 napisał/a:
Peugeot 106 S16

140 KM, klatka Sparco Cr-Mo, krótka skrzynia ze szperą, zawieszenie przód Proflex, tył Bilstein, ważne homologacje na wyposażenie (oprócz pasów pilota), dodatkowo trochę części zamiennych, opon (szutrowe, slicki, medie, deszczowe, zimówki), stan bardzo dobry, po przeglądzie, bezwypadkowy, gotowy do startów - 30000 pln

Obrazek

auto po olmie, teraz jezdzone w kjsach i innych takich


Ta 106-stka jest mega. W warsztacie, gdzie przez pewien czas był serwisowany ten pug, mówili, że to jedna z najlepiej prowadzących się 106-stek w Polsce xD . Może i warte swojej ceny, ale z drugiej strony w 2005 kosztowało jeszcze 45 tys. ;D

fydi - Pon 11 Lut, 2008

dzisiaj podjeżdżam pod ten warsztat, a tu niespodzianka. Stoi tam ten żółty peugeot. Dziwne bo od ponad pół roku się tam gość nie pokazywał, ale pewnie doszedł do wniosku, że wato tam zostawiać auto ^_^ . Z tego co rozmawiałem z Piotrem Ziarko to auto jest warte tej ceny, więc jak ktoś chętny to nic tylko brać xD . Właściciel teraz buduje C2 R2 i to od razu dwie sztuki :]
106 - Pon 11 Lut, 2008

fydi napisał/a:
Właściciel teraz buduje C2 R2 i to od razu dwie sztuki :]

ja tam wiem ze buduje 2x C2... ale z tm R2 to bym nie przesadzal

fydi - Pon 11 Lut, 2008

106 napisał/a:
fydi napisał/a:
Właściciel teraz buduje C2 R2 i to od razu dwie sztuki :]

ja tam wiem ze buduje 2x C2... ale z tm R2 to bym nie przesadzal

tzn.? To nie będą R2, czy tylko jedno R2?

saxorulez - Pon 11 Lut, 2008

znam ten warsztat.. raz tam byłem
Oni znają tam Adamanta dobrze.

fydi - Pon 11 Lut, 2008

saxorulez napisał/a:
znam ten warsztat.. raz tam byłem
Oni znają tam Adamanta dobrze.

"Strefa Serwisowa". Znają, znają. Dzwonili do Adamanta w sprawie mojego vts, żeby się dowiedzieć jaki olej jest w silniku bo poprzedni właściciel nie wiedział.

106 - Pon 11 Lut, 2008

jedno z nich ma byc... lub ma przypominac r2... ale mysle ze zeby osiagnac 50cio
procentowy przyrost mocy w silniku N/A to doswiadczenie w skladaniu Agr silnikow
trzeba miec. silnik mial w nim skladac NSR ale jakos nie widzialem jeszcze takiego
motoru w ich wykonaniu.... takie moje luzne przemyslenie :)

saxorulez - Pon 11 Lut, 2008

A.. Ty kupiłeś od Miłosza?? to czerwone?

czy bordo od chmury?

fydi - Pon 11 Lut, 2008

saxorulez napisał/a:
A.. Ty kupiłeś od Miłosza?? to czerwone?

czy bordo od chmury?

bordo od chmury.

NSR to już dawno nie byłem. Budowali tam honde brzykcego i jeszcze kilka innych rzeczy, ale o mocnej a grupie to rzeczywiście tam nie słyszałem. Tam to na pewno bym jeździł gdybym miał BMW : )

saxorulez - Pon 11 Lut, 2008

NSR - co oznacza ten skrót?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group