GeKo - Nie 22 Sty, 2012 rasta, Możesz napisać coś więcej o tym diwajsie z jUSej do wyłączania ABSU, czy to elektronicznie jest organizowane czy mechanicznie.rasta - Nie 22 Sty, 2012 Coś w ten deseń to po prustu taki Amerykańskie Bluefin - http://www.topspeedparts....vice_p_438.htmlCHRZANEK - Nie 22 Sty, 2012
M napisał/a:
Dlatego dobre jest stare dobre OBD1 bez systemów bez wynalazków i z komputerem dającym się chipować za 15zł
Aj law stare fury, bez ABS'u i skury
Skóry pisał Osrak M - Nie 22 Sty, 2012
CHRZANEK napisał/a:
M napisał/a:
Dlatego dobre jest stare dobre OBD1 bez systemów bez wynalazków i z komputerem dającym się chipować za 15zł
Aj law stare fury, bez ABS'u i skury
Skóry pisał Osrak
No ba, zepsuje Ci się predkościomierz to wymieniasz czujnik albo przewód Innej opjci nie ma. A nie kuwa na drugim końcu samochodu zepsuł się obwód który zepsuł ten pod maską który zaburzył pracę tego pod fotelem i wyskoczył błąd! kubas - Nie 22 Sty, 2012
M napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
M napisał/a:
Dlatego dobre jest stare dobre OBD1 bez systemów bez wynalazków i z komputerem dającym się chipować za 15zł
Aj law stare fury, bez ABS'u i skury
Skóry pisał Osrak
No ba, zepsuje Ci się predkościomierz to wymieniasz czujnik albo przewód Innej opjci nie ma. A nie kuwa na drugim końcu samochodu zepsuł się obwód który zepsuł ten pod maską który zaburzył pracę tego pod fotelem i wyskoczył błąd!
+ sto milionów
Ale i tak nic nie pobije wynalazku sprzęgła hydraulicznego w roverze 75 to jest największa porażka motoryzacyjna angoli W każdym sie jebie... Nowa pompka sprzęgła kosztuje 800pln i starcza na 20kkm kosmita - Nie 22 Sty, 2012 Mnóstwo jest takich przykładów, choćby wymiana żarówek w megance albo new beetle'uGeKo - Nie 22 Sty, 2012
M napisał/a:
No ba, zepsuje Ci się predkościomierz to wymieniasz czujnik albo przewód Innej opjci nie ma. A nie kuwa na drugim końcu samochodu zepsuł się obwód który zepsuł ten pod maską który zaburzył pracę tego pod fotelem i wyskoczył błąd!
Buhahahahah kaaaaaaaaarwa dokładnie.
Moje przeboje z przepustnicą. W ASO sam im musiałem podać kod błędu żeby wyciągnęli dokumentację i dotyczali się z niej że jeśli spadnie napięcie na presostacie od wspomy to wywala błęda na przepustnicy i twierdzi ze przepustnica walnięta.GeKo - Nie 22 Sty, 2012
Nic tam nie widzę o obsłudze ABSu.rasta - Nie 22 Sty, 2012 Nie musisz, chodzi o to że za pomocą tego można grzebać w seryjnym kompie, a po twa to problem się tycze ESP a nie ABS CHRZANEK - Nie 22 Sty, 2012
GeKo napisał/a:
musiałem podać kod błędu żeby wyciągnęli dokumentację i dotyczali się z niej że jeśli spadnie napięcie na prostacie
Na czym ???GeKo - Nie 22 Sty, 2012 ESP w clio to żaden problem odpiąć czy ręcznie czy softem M - Nie 22 Sty, 2012 Dobra. Rzuciłem taka koncepcję i chciałbym żeby ktoś ogarnięty mi powiedział że się tak nie da.
Jestem w stanie w kwocie około 250-300zł (hardware+software) zł oprogramować emulator tak aby oszukiwał system abs żeby się nie aktywował
Potrzebuję tylko auto testowe GeKo - Nie 22 Sty, 2012 może siema :D ma clio z ABS i ESP. ESP z knefla można wyłączyć ale ABS jak wypniemy na bezpieczniku to tył nie hamuje prawie w ogole a jak z czujnika to sie robi 50x50M - Nie 22 Sty, 2012 Na chlopski rozum czy tarcze w kazdym kole lub koronki roznia sie miedzy soba w produkowaniu sygnalu? Koncepcja puszczenia jednego sygnalu z jednego kola na 4 wejscia komputera abs jest bardzo banalna i praktycznie za darmo. Geko?GeKo - Nie 22 Sty, 2012 Tak Maćku? drukowanymi proszę
Rozumiem że chcesz w jakiś sposób oszukać czujnik żeby myślał że ma sygnał a nie będzie go dostawał.