206 Gti - Sob 28 Mar, 2009 BRAWO BROWN GP!!!Jakarti - Sob 28 Mar, 2009 raczej BRAWO BRAWN GP!!! Michał - Sob 28 Mar, 2009 ale jaja
zobaczcie ktoe czasy vettel wczoraj kręcił , a dzisiaj !! WOWAnonymous - Sob 28 Mar, 2009
anjas napisał/a:
musze podrzucić swój dyfuzor Kubicy i będzie pozamiatane
Kurde, niezły sezon się szykuje. Mam nadzieję, że BMW też wejdzie w ten podwójny dyfuzor kiedy już sprawa wyjaśni się do końca...
Nie wiem czy to bedzie takie proste..?? Pytanie czy można do aktualnej konstrukcji zaadaptowac taki dyfuzor?? Co innego projektowanie auta od podstaw z dyfuzorem (Toyota , Williams, BrawnGP). Takie sztukowanie na tym etapie sezonu, jeszcze z ograniczonym testami, może okazać się niewykonalne. Obym się mylił.
Ostatni news jest ciekawy - Toyota ląduje na koniec stawki za nieprawidłowości w tylnim skrzydle..kubas - Sob 28 Mar, 2009 Waga bolidów po kwalifikacjach (kolejność zgodna z numerami na bolidach):
Lewis Hamilton (W.Brytania/McLaren-Mercedes) 655 kg
Rubens Barrichello (Brazylia/Brawn GP-Mercedes) 666,5Anonymous - Sob 28 Mar, 2009 robert drugi najlzejszy?Anonymous - Sob 28 Mar, 2009 tutaj w kolejnosci wynikow. Brawny wcale nie odciazone, b ciezki jest Heidfeld
1. Jenson Button, Brawn GP, 664.5kg
2. Rubens Barrichello, Brawn GP, 666.5
3. Sebastian Vettel, Red Bull, 657
4. Robert Kubica, BMW Sauber, 650
5. Nico Rosberg, Williams, 657
6. Felipe Massa, Ferrari, 654
7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 655.5
8. Mark Webber, Red Bull, 662
9. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 691.5
10. Fernando Alonso, Renault, 680.7
11. Heikki Kovalainen, McLaren, 690.6
12. Nelson Piquet, Renault, 694.1
13. Giancarlo Fisichella, Force India 689
14. Kazuki Nakajima, Williams, 612.5
15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 675.5
16. Adrian Sutil, Force India, 684.5
17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 662.5
18. Lewis Hamilton, McLaren, 655
19. Timo Glock, Toyota, 670
20. Jarno Trulli, Toyota, 660
toyoty odeslane na koniec kolejki za nielegalne skrzydelka z przodukubas - Sob 28 Mar, 2009 trzeba by jeszcze sobie zestawic do tego wage poszczegolnych kierowcow i samego bolidu zeby wiedziec kto ile ma paliwka !
pamietajmy ze heidfeld ma 80 kg kersu czyli paliwa moze tez nie miec duzo.Anonymous - Sob 28 Mar, 2009
JIMEK napisał/a:
6. Felipe Massa, Ferrari, 654
JIMEK napisał/a:
9. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 691.5
ale massa tez mial kers chyba smigal na oparachAnonymous - Sob 28 Mar, 2009
kubas napisał/a:
trzeba by jeszcze sobie zestawic do tego wage poszczegolnych kierowcow i samego bolidu zeby wiedziec kto ile ma paliwka !
pamietajmy ze heidfeld ma 80 kg kersu czyli paliwa moze tez nie miec duzo.
Bolidy ważą 605kg z kierowcą oraz z kersem/bez kersu. Reszta to wacha raczej.anjas - Sob 28 Mar, 2009
kubek13 napisał/a:
Bolidy ważą 605kg z kierowcą oraz z kersem/bez kersu. Reszta to wacha raczej.
dokładnie. Wszystko co powyżej 605 to bena.
Gadałem z Robertem, zjeżdża na Pit-stop po 14 kółkach.
A Heidfeld w quali miał mniej wachy, ale ponieważ nie wszedł do q3 to dotankowali go po całości.
Znam już też startegię BMW na wyścig, ale niestety to tajemica i nie mogę jej podać.kubas - Sob 28 Mar, 2009 a ja dzwonilem do roberta i mowil ze na 17 kolku zjezdza... mi - Sob 28 Mar, 2009 ja też pozwoliłem sobie do Roberta zadzwonić...
...ale miał zajęte... Anonymous - Sob 28 Mar, 2009 Ja się dodzwoniłem, mówił że anjas ma wpier.dol za to że nie oddał dyfuzora na czas. Ciebie, Mi, kazał pozdrowić i przekazać że myśli o Tobie cały czas.ŁukaszS3 - Nie 29 Mar, 2009 W tej chwili to już w boxach sie pewnie nieźle kotłuje jakieś taktyki i tego typu sprawy