To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - FlockArt - profesjonalne flokowanie - Zapraszamy!

rasta - Pon 02 Wrz, 2013

1.4 LPG kiedyś miał 60 koni. :rotfl:
Dziś montowaliśmy nowe tarcze hamulcowe z przodu, rozmiar taki, ze tarcza się mieści w kieszeoni od spodni, nawet nie jest wentylowana :lol2:

rasta - Pon 02 Wrz, 2013

No to idziemy po bandzie :D

Szpilki











arssss - Pon 02 Wrz, 2013

rasta jest cos czego nie mozna poflokowac? ;D
Gaydek - Pon 02 Wrz, 2013

kubas
rasta - Pon 02 Wrz, 2013

arssss napisał/a:
rasta jest cos czego nie mozna poflokowac?


Dywanu nie poflokuje, ale amelinium na luzie :D

106 drut, deske flokowaliśmy na aucie bo nie szło wyjąć :D








rasta - Wto 03 Wrz, 2013

Clio Pozka

Niestety warunki do focenia były słabe :/




Shymek - Wto 03 Wrz, 2013

rasta napisał/a:
Ziom to rozmowa na telefon ale na pewno się dogadamy. ;D

Jak aut ma się rzucać w oczy to obecnie nie ma lepszej opcji! To jaki jest szał na ulicy to jest nie do opisania. xD A na Słomczynie przez 2 dni auto zostało tak wymacane, że stara kurwa nie ma takiego przebiegu :D


To samo miałem u siebie jak miałem flokowane felgi, znaczki i klamki :P Niestety nie wytrzymały próby czasu, pyłu z klocków i słońca... ale fakt jako mobilna reklama robi to co powinien - przyciąga wzrok.

Weźcie tam albo felgi zmieńcie albo też poflokujcie bo nie pasują do reszty ;)

mi - Wto 03 Wrz, 2013

Koło Kozmo staliście! Jak wrażenia, jak się to prezentuje, na jakim jest etapie?
zajcev_28 - Wto 03 Wrz, 2013

laczki do garnituru flokujecie?
Wrobel - Wto 03 Wrz, 2013

zajcev_28, :rotfl: :rotfl:

rasta, szpile mistrz

Pirania - Wto 03 Wrz, 2013

mi napisał/a:
Koło Kozmo staliście! Jak wrażenia, jak się to prezentuje, na jakim jest etapie?


Właściciel jest strasznie pozytywnym freakiem. Dwa dni nie odchodził od fury tylko nawijał każdemu o projecie. Nawet o 24, jak już ekypa się poniewierała alkoholem ciągle siedział z katalogiem, a auto pod daszkiem podświetlone halogenem stało, i czekał czy może jeszcze ktos będzie chciał iść oglądać i komentować ;-)
Chłopak wziął kredyt na ten projekt, niestety na tym etapie który widać kasa się skończyła a nadaj straaasznie dużo jeszcze brakuje. Żyje nadzieją, że w końcu jakiś kasiasty wariat podsponsoruje projekt...


Poza tym było świetnie. Naprawdę emocjonujące przejazdy. Rolki, gaszenie fur, dzwonki, przycierki :-) czekamy na następną rundę

Kenet - Wto 03 Wrz, 2013

Pirania napisał/a:
Chłopak wziął kredyt na ten projekt, niestety na tym etapie który widać kasa się skończyła a nadaj straaasznie dużo jeszcze brakuje. Żyje nadzieją, że w końcu jakiś kasiasty wariat podsponsoruje projekt...


Trochę nie przemyślał sytuacji i/albo wciąż żyje marzeniami:


Cytat:
Spoko, szanuję zdanie innych ;-)

Ale 200 tys. to koszt przygotowania prototypu i w produkcji bo obejmuje formy z żywotnością na kilkadziesiąt nadwozi, stół montażowy itd.
Gotowe auta będą kosztować od 50 do 90 tys. zł (od 1,2 qolnossącego do 1,4 TJet) a zestaw ok. 30 tys. zł czyli samemu 200 konnego potwora będzi emozńa zbudować za jakieś 50–60 tys. zł.

Czy jest rynek czy nie ma – to trudno oszacować. Replik siódemek p. Cieluch sprzedał blisko 200 sztuk przez kilka lat (Adam Walenda pewnie sprostuje dokładnie tę liczbę ;-) ). Ludzie kupują Lancery za 70–90 tys. i modyfikują je za kolejne dziesiątki tysięcy osiągając auto którym praktycznie nie da się jeździć na co dzień. Więc jako 2 czy 3 auto tylko do zabaw na torze może być niezłą alternatywą. W końcu to będzie małe, lekkie i piekielnie mocne autko. A przy tym jednak tańsze w eksploatacji. A przewagę nad replikami Siódemki będzie miało taką, że będzie to auto zamknięte, z ogrzewaniem, którym spokojnie można dojechać na kołach na tor i mimo wszystko na ulicy będzie wyglądać prawie jak normalne auto z tłoczonych blach.

Ponieważ rynek jest wielką niewiadomą a sam projekt jednak dość oryginalny szukam raczej wsparcia w formie sponsoringu niż inwestycji w projekt. Bo nie mam żadnej gwarancji, że przekonam polskich ścigaczy do kupna kit-cara zamiast Subaru, Evo czy starej M3.

Pożyjemy, zobaczymy ;-)





a z nadwoziem to jest szpetne jak s... k.... :wall:



mi - Wto 03 Wrz, 2013

Kenet napisał/a:
Trochę nie przemyślał sytuacji i/albo wciąż żyje marzeniami:

szkoda trochę, bo to bardzo fajny projekt jest. Bardzo fajny.

Kenet - Wto 03 Wrz, 2013

Ale pod jakim względem fajny? Dla mnie to jest wymyślanie koła na nowo - co innego jak mam miliony monet, nudzi mi się i mogę sobie dłubać. A jak nie mam hajsu, biorę kredyt i chce zrobić coś co jest dostępne, popularne i tańsze niż moja wizja - no to sorry, wyrzucenie szmalu (jeszcze z kredytu :wall: w błoto). Ramę w solidzie może zaprojektować większość osób które miały styczność z tym programem na studiach, kwestia po co? - jak nikt tego tanio nie zrealizuje - co widać na powyższym przykładzie.

Idąc dalej:

Cytat:
Tak czy inaczej moim zadaniem jest próba zmiany polskiego myślenia, że do track dayów i rallysprintów najlepiej kupić Evo, które i tak po modyfikacjach staje się drugim czy trzecim autem w rodzinie. Owszem są tacy, którzy z uporem jeżdżą nimi na co dzień – ale większość właścicieli Evo jeżdżących w różnych imprezach, których znam, śmiga na co dzień zwykłymi autami. Teraz moja w tym głowa aby zmienić to podejście i przekonać takich ludzi, że małe, lekkie Kozmo będzie lepszą torową zabawką. Czyli po prostu muszę je takie zbudować aby z dobrym kierowcą pokazało swój potencjał. Liczę na to, że wtedy obroni się samo.


Helllooooo :]


Cytat:
Cytat:
po wejscu w zycie tych nowych przepisów dotyczących kit carówmoze być to trudno zarejstrować... ale Ty pewnie juz masz te przepisy rozpoznane wink.gif


Nie będzie łatwo ale damy radę ;-)
Trzeba przebrnąć przez kilkadziesiąt unijnych dyrektyw.


Hellloooo :]

mi - Wto 03 Wrz, 2013

sam koncept złożenia niedużego centralnosilnikowego samochodu w znakomitej większości z niedrogich dostępnych części uważam za znakomity. Bym jeździł.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group