no to czekamy na fotki i pełne wyniki. rozumiem ze jechałeś małym, który może wielkie rzeczy czy a grupowym aygo?
dzięki za poprawkę:)
tak a grupa ayGOOOOOO!martin.h - Nie 26 Kwi, 2009 Byłem dziś na KJSie, ale nie wiedziałem czy tym Aygo to Ty, czy nie Ty. Bardzo czysta jazda. Z zewnątrz nie wyglądało to szybko, ale jak widać wynik jest. Gratulacje.M - Nie 26 Kwi, 2009 Jutro jurek owsiak podpisuje autografy w empiku. Polecam!martin.h - Nie 26 Kwi, 2009
eM napisał/a:
Jutro jurek owsiak podpisuje autografy w empiku. Polecam!
W którym Empiku?
PS: To ten nowy polski obiecujący rajdowiec? M - Nie 26 Kwi, 2009 Oj Panie, a jak z baszki potrafi wyjechaćAnonymous - Pon 27 Kwi, 2009 też jechałem, ale mój wynik skomentuje dyplomatycznie - zebrałem kolejne doświadczenia, bardzo cenne w początkach kariery Młody Papież - Pon 27 Kwi, 2009 aa... kojarze też kojarze takiego saxiakaJacek - Pon 27 Kwi, 2009 i ja i ja kojażę, szkoda że na miescu sie nie zgadaliśmymartin.h - Pią 01 Maj, 2009 Lista zgłoszeń do 1 Zawierciańskiego Samochodowego Oes Sprintu, czyżby kolega zmienił Clio na Astrę? A może to ktoś inny?
RD-3L:
Klasa K5:
1. Emil Leszczyński/Arkadiusz Nowikow - BMW 320i
Klasa K4:
1.Wilu/Kwiatek - Peugeot 106 GTI
Klasa K3:
1. Maciej Jarząbek/Jarosław Wnuk - Suzuki Swift GTI
Goście:
1. Piotr Jędrusiński/Tomasz Maciuszek - Honda Civic Type-R
2. Kamil Kapitan/Kamil Heller - Nissan Sunny GTI
Amatorzy:
Klasa 5:
1. Łukasz Rogol/Tomasz Turek - Peugeot 206
2. Adrian Jurasz/Tomasz Czapiza - Renault Clio
3. Marek Sąsiadek/???? – Opel Astra
4. Michał Jagusiak/Mariusz Podlejski - Fiat 125p
5. Maciej Imiłczyk/Michał Sorychta - Peugeot 205 GTI
6. Andrzej Leśkiewicz/Adrian Nuszczyński - Citroen Xsara
Klasa 4:
1. Gawłowski Norbert/Radosław Pochopień - Peugeot 106 Rallye
2. Jacek Cylok/Mateusz Buczek - Peugeot 205 GTI
3. Łukasz Gzel/Łukasz Rupala - Honda Civic
4. Piotr Obrączka/Kamil Naturalny - Citroen Saxo
5. Łukasz Płaziński/Oktawian Gruszczyński - Honda Civic
Klasa 3:
1. Franciszek Sitko/Wojciech Tomala - Fiat CCS
2. Rafał Jędrusik/Paweł Jędrusik - Fiat Panda
3. Krzysztof Kukuła/Mateusz Olszówka - Fiat SCS
4. Jerzy Smagała/Łukasz Smagała - Fiat Punto
5. Krzysztof Pieńkosz/Bartosz Sajdak - Fiat SCS
6. Marcin Kaźmierczak/Mieczysław Pieńkowski - Fiat CCS
7. Paweł Cesarz/Janusz Bzdak - Fiat CCS
Klasa 1:
1. Dawid Boroń/Jakub Syty
2. Michał Cianciara/???? – Fiat 126p106 - Pią 01 Maj, 2009 marek juz startowal astra.. jakis jego ziomek ma. nawet nie wiem czy to dalej nie ta
po pawle dudziaku.
3 zalogi w 3ciej lidze michool_vt - Pią 01 Maj, 2009 potwierdzam to co 106 napisał
szału nie bedzie, tak jak wtedyAnonymous - Pią 01 Maj, 2009 Pora na moja mala retrospekcje z Katowic.
Obiecywali ze nie bedzie pacholkolandii ale niewiele z tego wyszlo. Z trzech prob tylko na autodromie w Chorzowie mozna bylo sie wyszalec. Na stadionie w Chorzowie chora proba, gdzie polowa stawki zlapala taryfy bo nie wiedzieli gdzie jechac. A proba na placu Wordu bardzo ciasna, pod karting
Ale pal licho - fajnie udalo sie spedzic niedziele przynajmniej, pogoda dopisala, autko dalo rade, a podrozowanie dojazdowkami umilal widok skapo odzianych dziewoi specerujacych chodnikami
W momencie gdy sie wczulem w auto i wiedzialem jak jechac, impreza sie juz niestety... skonczyla. Tak wiec wynik nie powala - 16/50 w generalce i chyba 6/16 w klasie. Na zalaczonej fotce widac bardzo opoznione hamowanie do szykany, niestety dotknalem oponke, za co jest doliczone 5 s.
Sa to nadal moje poczatki wiec w najblizszym czasie chcialbym sporo potrenowac bo wiem juz nad czym pracowac. Mam tylko watpliwosci co do uzywania, wydaje mi sie dosc ciezkich, kół 15' (hankook 195/50). Mam wrazenie, ze zimą, nawet na wysokich 175/65/14 z pucharówkami auto poruszalo sie dynamiczniej. Wydaje mi sie ze 185/55/14 duzo lepiej by sie spisywalo na KJS'ach. Mam nawet luźny komplet pucharówek - pytanie tylko czy cos na nie zakladac, i ewentualnie co.
martin.h - Pią 01 Maj, 2009
gustav napisał/a:
Mam tylko watpliwosci co do uzywania, wydaje mi sie dosc ciezkich, kół 15' (hankook 195/50). Mam wrazenie, ze zimą, nawet na wysokich 175/65/14 z pucharówkami auto poruszalo sie dynamiczniej. Wydaje mi sie ze 185/55/14 duzo lepiej by sie spisywalo na KJS'ach. Mam nawet luźny komplet pucharówek - pytanie tylko czy cos na nie zakladac, i ewentualnie co.
Jeśli ma być szybko to najlepiej R888 14'tki. Są dostępne w rozmiarze 185/60. Co do wagi to pomiędzy 14'tką, a 15'tką jest przepaść. Dla porównania jedna pucharówka z napompowaną oponą waży 11-12kg, 15'tka Speedline z 205 GTI 18-19 kg. 4 koła to różnica ponad 20 kg masy nieresorowanej, a to już bardzo dużo.GeKo - Pią 01 Maj, 2009 ewentualnie 15" 165/50 R888 na slick'a to akurat dobry rozmiar i tani.Anonymous - Pią 01 Maj, 2009 ale chyba efekt wtedy by sie jeszcze bardziej poglebil
jak juz to wlasnie 14' z "luźniejszym" bieznikiem, jak s.drive