To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - JDM staram sie zrozumiec...

Loko - Czw 17 Sty, 2008

Czegoś tu nie rozumiem, z fabryki nie wyjeżdza 3d z wielowachaczem, a w rajdówkach można aż tak bardzo zmienić konstrukcje zawiasu i zmeinić go na wielowachacz?
Chrzanek Ty ogarniasz te homologacje itd weź no powiedz jak to jest?

qbus - Czw 17 Sty, 2008

no loko pewnie ze moze jesli do homologacji posluzyl japonski model a nie europejski... ma to sens.
Loko - Czw 17 Sty, 2008

Ale japoński model z tego co napisał Mazb ma wielowachacz w wersji sedan !!!
To skad ten wielowachacz bierze się w rajdówce 3d?

Marek23 - Czw 17 Sty, 2008

mAbZ napisał/a:
Saabie Aero, Volvo R,


Chyba nimi zamiatasz, bo mój francuz takimeu saabowi mówi bardzo do widzenia.

[ :devil: quote="mAbZ"]Nie są to tylko ograniczenia elektroniczne, np. skrzynia JDM do Civica jest krótsza
i nie pozwala rozwinąć takich prędkości jak europejska - ale ma za to LSD, a EU nie ma.[/quote]

Idealnie, na moim hardcore oesie w lesie miałem ostatnio 160 i tętno 200. Więcej speedu nie potrzebuję.

Bad-i napisał/a:
dlatego ja wole miec spokojne (ciche, wygodne) auto na austrade - tam i tak nie uciekniesz. A do upalania cos typowo hardcorowego. Nie wyobrazam sobie jechania Clio od Strykowa do Nowego Tomyśla, to by byla jakas masakra. Teraz 200 to prawie kazde auto juz poleci.

Mam dokładnie to samo zdanie.

Fury JDM są mistrzem i nie dziwię się, że właściciele Hond chcą silniczki zza wody :jupi:

dzik - Czw 17 Sty, 2008

mAbZ napisał/a:

Po prostu Japończyńcy chcą mieć prawdziwe sportowe auto a Europejczycy przede
wszystkim chcą mieć auto... tanie :( Belka to wspólny element każdej wersji nowego
europejskiego Civica i w Swindon (UK) "nie opłacało się" robić oddzielnej linii produkcyjnej dla Type-R :(


Jak mowilem ze w kazdej firmie ksiegowi coraz bardziej decyduja to eM nie chcial mi wierzyc ;)

A Renault Sport nadal tylko z Dieppe :jupi:

CHRZANEK - Czw 17 Sty, 2008

Loko napisał/a:
Chrzanek Ty ogarniasz te homologacje itd weź no powiedz jak to jest?


Civic R3 - to nie A grupa ani Kit tego nie ogarniam nic a nic...

kubas - Czw 17 Sty, 2008

No ale homologacja moze dopuszczac taka modyfikacje zawieszenia ? Tak jak np homo dopuszcza jakies tam walki to tak samo moze byc z zawieszeniem ?
M - Czw 17 Sty, 2008

dzik napisał/a:
mAbZ napisał/a:

Po prostu Japończyńcy chcą mieć prawdziwe sportowe auto a Europejczycy przede
wszystkim chcą mieć auto... tanie :( Belka to wspólny element każdej wersji nowego
europejskiego Civica i w Swindon (UK) "nie opłacało się" robić oddzielnej linii produkcyjnej dla Type-R :(


Jak mowilem ze w kazdej firmie ksiegowi coraz bardziej decyduja to eM nie chcial mi wierzyc ;)

A Renault Sport nadal tylko z Dieppe :jupi:

Załóż sobie topic o FDM'ach ! :)

106 - Czw 17 Sty, 2008

kubas napisał/a:
No ale homologacja moze dopuszczac taka modyfikacje zawieszenia ? Tak jak np homo dopuszcza jakies tam walki to tak samo moze byc z zawieszeniem ?

mysle ze tak. homo moze dopuszczac wszystko :] wazne zeby bylo zgodne z homo.
jesli jest tak jak pisal ktos wczesnie ze wersja na dany kraj ma taki zawias to juz
wogole prosta sprawa. kazde auto (jego wersja) zanim dostanie homo musi byc
wyprodukowane i sprzedane w ilus tam egzemplarzach na zwyklym rynku.

Anonymous - Czw 17 Sty, 2008

ja osobiście lubię i hondę i renuary w japońcach cenie tylko ich silnik i skrzynię ,wygląd pomijam bo zawsze są do tyłu za francuzami :lol2: z nowszych autek
podoba mi się CTR do 05r jego agresja i podoba mi się Clio sport F1 ta stylistyka , w CTR zdejmie się nakładki i auto wygląda jak 1.6 to duży minus,z Clio tak się nieda, nie bedzie wyglądało jak słaby miejski wozik :rotfl: ale obydwa auta mają w sobie to coś że o mało niespuszcze się w slipy jak je widze :)

M - Czw 17 Sty, 2008

Czy juz wszyscy zrozumieli JDM?
Dziku? Czy można opuścić szlaban?

Anonymous - Czw 17 Sty, 2008

dzik napisał/a:
mAbZ napisał/a:

Po prostu Japończyńcy chcą mieć prawdziwe sportowe auto a Europejczycy przede
wszystkim chcą mieć auto... tanie :( Belka to wspólny element każdej wersji nowego
europejskiego Civica i w Swindon (UK) "nie opłacało się" robić oddzielnej linii produkcyjnej dla Type-R :(


Jak mowilem ze w kazdej firmie ksiegowi coraz bardziej decyduja to eM nie chcial mi wierzyc ;)

A Renault Sport nadal tylko z Dieppe :jupi:

czytajac mAbz-a chcialem to dodac od siebie ale Ty juz zrobiles to wczesniej..
tu widze wyzszosc francuskiego clio rs nad type-r
oczywiscie type-r jest super ;)

ade - Czw 17 Sty, 2008

mAbZ napisał/a:
No proszę, właśnie napisałem o Imprezie ;D
I tu choć raz widać przewagę EU/USA nad JDM, bo Impreza ma tu i w USA 2,5 litra.
Max moc podobna, a przebieg momentu lepszy xD


no ale 2,0 jest o wiele wytrzymalsze i wcale nie jedzie gorzej... a ponoc lepiej (nie mialem przyjemnosci wiec nie wiem)

do tego nie ma problemu z tulejami jak w 2.5.... tutaj program, wydech i dluzsze upalanie potrafi wystarczyc... wiele osob zamienia blok z 2,5 na 2,2 czy 2,3 juz nie pamietam aby nie miec problemu...

Anonymous - Czw 17 Sty, 2008

Marek23 napisał/a:
Chyba nimi zamiatasz, bo mój francuz takimeu saabowi mówi bardzo do widzenia.


Oj tak. Ale i tak próbują. A najbardziej próbują oczywiście kolesie w Beemkach,
skąd się to im bierze i to jakoś tak worldwide? :rotfl:

Anonymous - Czw 17 Sty, 2008

ade napisał/a:
do tego nie ma problemu z tulejami jak w 2.5.... tutaj program, wydech i dluzsze upalanie potrafi wystarczyc... wiele osob zamienia blok z 2,5 na 2,2 czy 2,3 juz nie pamietam aby nie miec problemu...


Raczej w drugą stronę- z 2,0 zmienia się blok na 2,3 lub 2,5
Jest to w ofercie Ecuteka m.in. - zobacz sobie.

O problemie z tulejami w silniku STI nie słyszałem, więc się nie wypowiadam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group