To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - [auta] CO DALEJ?

TOXIC - Pon 29 Cze, 2009

a co sie stalo z Megane R26R ?? Rok na rynku i juz nikt go nie chce ?? :D

Transit maxi musi wymiatac :D jezdzilem 130konnym podwyzszanym i przedluzanym zakrety w zimie robilo przednio :D

k-mart - Wto 30 Cze, 2009

anjas napisał/a:
do tej układanki pasuje jeszcze ford transit maxi


mialem mastera maxi, z 2.8dci maxi i maxi przelotem 380000km
latal maxi :D

k-mart - Wto 30 Cze, 2009

TOXIC napisał/a:
Wszystkie 3 sa baja :) dawno temu chorowalem na 306 s16 po 98roku :) sa sliczne
Sporta ph1 reklamowac nie musze moj faworyt po dzien dzisiejszy :) ale Willy tez lata konkretnie, w zakretach chyba nawet lepiej niz sporcik :)


306gti mialem chwile, ale duzo sie nie najezdzilem.
willi jak wiadomo od zawsze mi odpowiada
kusi mnie sport phI, nigdy takiego nie mialem.
Jesli to co piszecie o sportach jest prawda, to po wydechu i dotarciu silnika musi latac przynajmniej lepiej niz sti

Rudello - Wto 30 Cze, 2009

k-mart napisał/a:
Jesli to co piszecie o sportach jest prawda, to po wydechu i dotarciu silnika musi latac przynajmniej lepiej niz sti


heheh tak własne jest :]

TOXIC - Wto 30 Cze, 2009

k-mart, mysle ze bez problemu znajdziesz tutaj jakies ph1 zeby sie osobiscie przekonac jak to lata :)
vitesse - Pon 06 Lip, 2009

a ktora wersja clio jest najbardziej udana ?
Ph3 ma lepszy hebel i pare koniow wiecej, czy to stawia kropke nad i ? i sprawia ze ph1 i 2 zostaja w tyle ?

pP - Pon 06 Lip, 2009

zupełnie odwrotnie.. zdrowa PH1 wygrywa z PH2, natomiast PH3 tylko do lansu.. :D
wybieram 3 :D

Bad-i - Pon 06 Lip, 2009

dzizas co za temat, clio williams jest de beściak i prosze nie pisać głupot.
dzik - Pon 06 Lip, 2009

vitesse napisał/a:
a ktora wersja clio jest najbardziej udana ?
Ph3 ma lepszy hebel i pare koniow wiecej, czy to stawia kropke nad i ? i sprawia ze ph1 i 2 zostaja w tyle ?


O innym hamulcu nie slyszalem, raczej wszystkie ph maja ten sam, jest conajmniej wystarczajacy.
Do upalania phI, do lansu II/III.
Moc phIII to kolektor i tyle.

martin.h - Pon 06 Lip, 2009

Renault Clio można podzielić na 3 udane modele, któregokolwiek wybierzesz będziesz Bogiem na forum :D

Clio S1600


Clio MAXI


Clio R3

vitesse - Pon 06 Lip, 2009

ph1
100 à 0 : 39.6 m.
130 à 0 : 68 m.
160 à 0 : 104.5 m.
ph2
130 à 0 : 70 m.
160 à 0 : 106 m.
ph3
100 à 0 : 37.5 m.
130 à 0 : 64 m.
160 à 0 : 97 m.

Bad-i - Pon 06 Lip, 2009

martin.h napisał/a:
Renault Clio można podzielić na 3 udane modele, któregokolwiek wybierzesz będziesz Bogiem na forum :D

Clio S1600
Obrazek

Clio MAXI
Obrazek

Clio R3
Obrazek


skormnie nie zgodze sie z ta wypowiedzia, dlaczego ano dlatego ze; clio wiliams to byla podstawa do budowania pierwszej rajdowki. Uwazam ten model za najbardziej rozwojowym samochodem ze stajni :)

vitesse - Śro 15 Lip, 2009

ja bym dolozyl jeszcze clio V6
Anonymous - Pon 20 Lip, 2009

TOXIC napisał/a:
a co sie stalo z Megane R26R ?? Rok na rynku i juz nikt go nie chce ?? :D


chce tylko brakuje jakies 10 tys ojro :D

Anonymous - Pon 20 Lip, 2009

Fuel napisał/a:
TOXIC napisał/a:
a co sie stalo z Megane R26R ?? Rok na rynku i juz nikt go nie chce ?? :D


chce tylko brakuje jakies 10 tys ojro :D


Provident, załatwią od ręki :lol2:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group