To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2010 WRC, IRC, ME itp

qbus - Sob 02 Paź, 2010

Po ostatnich nieudanych rajdach calkiem niezle jedzie Kosciuszko, miewa przeblyski i generalnie trzyma tempo czolowki SWRC, szkoda tej wczorajszej ostatniej petli.
Bryan jedzie swietnie, razem z Heningiem ostro by sie cieli jakby byli klasyfikowani razem, przewaga nad top 3 swrc tez byla by wcale nie taka mala.

Gdyby rajd sie skonczyl tak jak w tej chwili to Loeb po raz kolejny zdobywa tytuł :)

update:

niepotrzebnie pochwaliłem Michała... spora strata na 10 oesie i dwa oczka w tył...

Marek23 - Sob 02 Paź, 2010

qbus napisał/a:
Gdyby rajd sie skonczyl tak jak w tej chwili to Loeb po raz kolejny zdobywa tytuł :)

Specjalnie był 5 w Japoni,by móc wygrać i cieszyc się mistrzostwem u siebie.

Bad-i - Sob 02 Paź, 2010

co tu duzo mowic, ale Citroen zrobil mega robote ze swoimi samochodami. Leja wszystko i wszystkich od dluzszego czasu.
qbus - Sob 02 Paź, 2010

i do tego ich nowe WRC jest mega kozackie :]

tak z innej beczki... teraz tez leci szutrowa Elpa w ME, niestety po pierwszej petli kleska i porazka, dwa miejscowe Lancery ze znanymi driverami za kierownicą skutecznie poleczyli Sołowczyca, jedynym zaskoczeniem jest to że Oleksowicz przegrywa z Rutą po 2 odcinkach... na 3 Ruta juz do mety nie dojechal a Sołowowa i Protasov wyprzedził.

korzystajac z okazji i tematu... zaktualizowana lista na Lausitz wyglada nastepujaco -> http://www.rrc-lausitz.de...r/Nennungen.pdf my mamy blednie wpisana klase, zglosil sie Kuzaj z Gaduła i doszły dwa Lancki WRC... zapowiada sie piekny rajd :]

martin.h - Sob 02 Paź, 2010

Jeśli chodzi o nowe WRC to mam nadzieję, że nowe przepisy bardzo wyrównają poziom i zobaczymy to co dzieje się w IRC, gdzie o 1 miejsce walczy kilku, a czasem i kilkunastu kierowców.
qbus - Nie 03 Paź, 2010

Ja wiem czy przepisy cos tu zmienia, liczy sie doswiadczenie, ekipa i testy. Czyli im wiekszy budzet tym mamy lepiej.

W rajdzie bez zmian... Loeb powoli zmierza po tytuł mistrza świata... fajną sprawą jest ten superoes w jego rodzinnym miasteczku, piękne wydarzenie.

Bad-i - Nie 03 Paź, 2010

szkoda tylko ze taki WRC nie kosztuje 200 tys pln, ja bym np wolal zobaczyc 100 takich samochodow na jednym rajdzie. Wtedy dopiero byla by walka
qbus - Nie 03 Paź, 2010

200 tys pelenow to pewnie na to nowe DS3 R3T braknie :/
Bad-i - Nie 03 Paź, 2010

qbus napisał/a:
200 tys pelenow to pewnie na to nowe DS3 R3T braknie :/


no wlasnie wiem, ale wyobrazmy sobie ze kazdy WRC kosztuje 200-300. Wtedy konkurencja w kazdym kraju i MS byla by mega

jarek-malopolska - Nie 03 Paź, 2010

qbus napisał/a:
200 tys pelenow to pewnie na to nowe DS3 R3T braknie

Zaczynają sie starania, aby to autko było w RSMP w przyszłym roku.... ;)

qbus - Nie 17 Paź, 2010

Wlasnie wracamy z Rajdu Lausitz. U nas sytuacja pkt wygladala tak ze musielismy kontrolowac Stywryszke i Brazde, nad Knoptem nasza cala 3 miala taka przewage ze wszyscy musielibysmy nie ukonczyc aby Janusz nas wyprzedzil. Po 1 odcinku plan realizowalismy prawie w 100% nad Marcinem 20 s przewagi do Brazdy 7 straty. Gdy na 2 oesie minelismy Honde Brazdy sytuacja powoli sie wyjasniala, Marcinowi wlozylismy kolejne 4 s wiec po 40 km oesowych wszystko bylo jak nalezy. 500 metrow do mety 3 odcinka l6 szczytem do p4, auto wyjechalo z koleiny i zapadlo sie 15 cm od drogi. Zawiesilo sie na plycie. W okolicy zero kibicow. Walczylismy dlugo, ile bylismy w stanie to odkopalismy. Podkladalismy kamienie, deski, probowalismy na rozne sposoby ale auto zagrzebywalo sie coraz glebiej i glebiej. W pewnym momencie zdalismy sobie sprawe z tego ze dla nas to koniec rajdu. Marcin Stywryszko ukrecil polos na tym samym odcinku na ktorym my zostalismy wiec Janusz na koniec sezonu zgarnal klase. Nam na pocieszenie zostaly wreczone wazony za 2 miejsce w pucharze luzyc i 350 euro. Namawiam was do startu w tym cyklu bo wszystkie rajdy sa naprawde ciekawe a wpisowe ma zostac obnizone do 200 euro na kazdej el.
qbus - Nie 17 Paź, 2010

Wlasnie wracamy z Rajdu Lausitz. U nas sytuacja pkt wygladala tak ze musielismy kontrolowac Stywryszke i Brazde, nad Knoptem nasza cala 3 miala taka przewage ze wszyscy musielibysmy nie ukonczyc aby Janusz nas wyprzedzil. Po 1 odcinku plan realizowalismy prawie w 100% nad Marcinem 20 s przewagi do Brazdy 7 straty. Gdy na 2 oesie minelismy Honde Brazdy sytuacja powoli sie wyjasniala, Marcinowi wlozylismy kolejne 4 s wiec po 40 km oesowych wszystko bylo jak nalezy. 500 metrow do mety 3 odcinka l6 szczytem do p4, auto wyjechalo z koleiny i zapadlo sie 15 cm od drogi. Zawiesilo sie na plycie. W okolicy zero kibicow. Walczylismy dlugo, ile bylismy w stanie to odkopalismy. Podkladalismy kamienie, deski, probowalismy na rozne sposoby ale auto zagrzebywalo sie coraz glebiej i glebiej. W pewnym momencie zdalismy sobie sprawe z tego ze dla nas to koniec rajdu. Marcin Stywryszko ukrecil polos na tym samym odcinku na ktorym my zostalismy wiec Janusz na koniec sezonu zgarnal klase. Nam na pocieszenie zostaly wreczone wazony za 2 miejsce w pucharze luzyc i 350 euro. Namawiam was do startu w tym cyklu bo wszystkie rajdy sa naprawde ciekawe a wpisowe ma zostac obnizone do 200 euro na kazdej el.
jarek-malopolska - Nie 17 Paź, 2010

qbus napisał/a:
Wlasnie wracamy z Rajdu Lausitz. U nas sytuacja pkt wygladala tak ze musielismy kontrolowac Stywryszke i Brazde, nad Knoptem nasza cala 3 miala taka przewage ze wszyscy musielibysmy nie ukonczyc aby Janusz nas wyprzedzil. Po 1 odcinku plan realizowalismy prawie w 100% nad Marcinem 20 s przewagi do Brazdy 7 straty. Gdy na 2 oesie minelismy Honde Brazdy sytuacja powoli sie wyjasniala, Marcinowi wlozylismy kolejne 4 s wiec po 40 km oesowych wszystko bylo jak nalezy. 500 metrow do mety 3 odcinka l6 szczytem do p4, auto wyjechalo z koleiny i zapadlo sie 15 cm od drogi. Zawiesilo sie na plycie. W okolicy zero kibicow. Walczylismy dlugo, ile bylismy w stanie to odkopalismy. Podkladalismy kamienie, deski, probowalismy na rozne sposoby ale auto zagrzebywalo sie coraz glebiej i glebiej. W pewnym momencie zdalismy sobie sprawe z tego ze dla nas to koniec rajdu. Marcin Stywryszko ukrecil polos na tym samym odcinku na ktorym my zostalismy wiec Janusz na koniec sezonu zgarnal klase. Nam na pocieszenie zostaly wreczone wazony za 2 miejsce w pucharze luzyc i 350 euro. Namawiam was do startu w tym cyklu bo wszystkie rajdy sa naprawde ciekawe a wpisowe ma zostac obnizone do 200 euro na kazdej el.

No w dwie osoby wyciągnąć civica to faktycznie cięzka sprawa.. szkoda tytułu ale to je rally
Swoja droga własnie ogladałem relacje live na Eurosporcie z odcinka z Rajdu Szkocji i sie zastanawiam, czy tam wogole ktokolwiek wie ze jest rajd :rotfl:
A po pierwszej niedzielnej petli Antibs pierwszy Betii, drugi Sołowow, trzeci Robert minimalnie za Sołkiem... Ale on kurfa musi napinac xD :pom:

CHRZANEK - Pon 18 Paź, 2010

Kubica ( z Lagą) ostatecznie był III w generalce.

W sumie nic nadzwyczajnego, z tym ze konkurencja napinała S2000 i N4 a kubica samotnie walczył RENO CLIO S1600 które co prawda fabryczne ale chyba od dobrych 2 lat nie jest rozwijane...

Naszła mnie taka refleksja że budowanie Megane w N4 ma sens, przynajmniej w pewnych okolicznościach.

Mick - Pon 18 Paź, 2010

CHRZANEK napisał/a:

Naszła mnie taka refleksja że budowanie Megane w N4 ma sens, przynajmniej w pewnych okolicznościach.


mówiac o okolicznościach pewnie masz na myśli podpisanie kontraktu przez Roberta na kolejny rok z Renault?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group