To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dolot

k-mart - Śro 12 Mar, 2008

GOKART napisał/a:
w kombinacji wraz z dolotem powietrza z przodu.

super rozwiazanie, wlasdnie tak sobie mysle ze w clio dalo by sie zrobic tak samo.

GOKART napisał/a:
Miałem przygotować jakieś zdjecie z opsiem

Wrzucaj wrzucaj, to jest temat o dolotach a ja lubie ciekawostki :)

GOKART - Czw 13 Mar, 2008

oki doki :)
Wyimpowałem na bazie mojego malucha.


Puszka filtra powietrza od frontu.


Górny otwór - dolot powietrza z grilla,
dolny otwór - zasysane powietrze do silnika

Widok od tyłu.
Dolny otworek - którędy wydostaje się nadmiar wiatru
Górna klapa - którą zasysane jest właśnie powietrze z podszybia



A tak wygląda cała cyrkulacja:

MoRToN - Śro 25 Cze, 2008

Co myślicie o gąbkach PiperCross ?

Czy lepiej standard... jakiś K&N ?

saxorulez - Śro 25 Cze, 2008

najlepsze są ITG

www.re5pekt.pl bezdyskusyjnie wyprzedzają konkurencję w każdej kategorii.

K&N zrobił się masówką, Piper nie filtruje zbyt idealnie.

Ja w teh chwili tylko ITG bede kupował

MoRToN - Śro 25 Cze, 2008

zcyli jednak wkładka a nie pałer rura ?
saxorulez - Śro 25 Cze, 2008

kwestria gustu co kto lubi i jak auto na to reaguje..

w nowych autach ja polecam wkładkę lub porzadny dedykowany KIT (np. ITG)



http://www.itgairfilters.com/downloads/clio172.pdf

Nie mówię że "power rura" jest zła. Ale trzeba wsadzać odmę w puszkę a można było zrobić wejście na odmę w rurze dolotowej.

W kwestii jakości filtrów powtórze ITG Filters rządzaa - doradzaja co do wielkości do danego auta, pojemnosci, mocy

MoRToN - Śro 25 Cze, 2008

Spoko, ale 1,8 k xD
saxorulez - Śro 25 Cze, 2008

Tak ale quality costs

Dlatego ja rozkładam budowanie auta na dłuższy czas bo też boli mnie kieszeń kiedy widzę ceny fajnych zabawek

Vlodarsky - Śro 25 Cze, 2008

saxorulez napisał/a:
Dlatego ja rozkładam budowanie auta na dłuższy czas bo też boli mnie kieszeń kiedy widzę ceny fajnych zabawek


często oszczędzam ale Łukasz ma piekielnie dużo racji w tym temacie... nie warto oszczędzać na renomowanych zabawkach...

CHRZANEK - Śro 25 Cze, 2008

Ja non stop oszczędzam i g... z tego mam :D :D :D
MoRToN - Śro 25 Cze, 2008

Ja to rozumiem, jestem za... ale to małe przegięcie jak dla mnie i na pewno nie wejde w ten temat.
saxorulez - Śro 25 Cze, 2008

MoRToN,


ja to wkleiłem dla przykładu - do Clio dolot dorby ma Freeman , przetestowałdolot Racelanda i yubyło mu mocy wiec póście w cos nie sprawdzonego moze byc ryzykowne.

Jeżeli pytasz o sam filtr do power rury to tak jak napisałem ITG ma filtry w wielu rozmiarach i nie kosztują one 400 funtów

Vlodarsky - Śro 25 Cze, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Szybka odpowiedź




Nie przesadzaj :) po mału ale z pomyślunkiem !! i tak ma być !!

M - Śro 25 Cze, 2008

Łukasz czy itg robi wkladki do nieskrecajacych samochodow?
Anonymous - Śro 25 Cze, 2008

Pare slow ode mnie,

z tego co czytalem slabym punktem dolotu w Sporcie to 90 stopniowe kolanko za puszka filtra. W wyscigowych Clio Cup maja troche wiecej miejsca pod maska z uwagi na przeniesiony do tylu akumulator i co ciekawe wykorzystuja w to miejsce oryginalne puszki z fazy 1 tylko umieszczaja je prawie na prosto od przepustnicy. Podobno wtedy i tylko wtedy dolot zimnego powietrza tak czesto robiony w miejscu przeciwmgielnego ma racje bytu i przenosi sie to na faktyczny wzrost mocy.

Czy ktos moze to skomentowac ?
bo powoli sie zastanawiam nad operacja przeniesienia aku do tylu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group