super rozwiazanie, wlasdnie tak sobie mysle ze w clio dalo by sie zrobic tak samo.
GOKART napisał/a:
Miałem przygotować jakieś zdjecie z opsiem
Wrzucaj wrzucaj, to jest temat o dolotach a ja lubie ciekawostki GOKART - Czw 13 Mar, 2008 oki doki
Wyimpowałem na bazie mojego malucha.
Puszka filtra powietrza od frontu.
Górny otwór - dolot powietrza z grilla,
dolny otwór - zasysane powietrze do silnika
Widok od tyłu.
Dolny otworek - którędy wydostaje się nadmiar wiatru
Górna klapa - którą zasysane jest właśnie powietrze z podszybia
A tak wygląda cała cyrkulacja:
MoRToN - Śro 25 Cze, 2008 Co myślicie o gąbkach PiperCross ?
Czy lepiej standard... jakiś K&N ?saxorulez - Śro 25 Cze, 2008 najlepsze są ITG
www.re5pekt.pl bezdyskusyjnie wyprzedzają konkurencję w każdej kategorii.
K&N zrobił się masówką, Piper nie filtruje zbyt idealnie.
Ja w teh chwili tylko ITG bede kupowałMoRToN - Śro 25 Cze, 2008 zcyli jednak wkładka a nie pałer rura ?saxorulez - Śro 25 Cze, 2008 kwestria gustu co kto lubi i jak auto na to reaguje..
w nowych autach ja polecam wkładkę lub porzadny dedykowany KIT (np. ITG)
Nie mówię że "power rura" jest zła. Ale trzeba wsadzać odmę w puszkę a można było zrobić wejście na odmę w rurze dolotowej.
W kwestii jakości filtrów powtórze ITG Filters rządzaa - doradzaja co do wielkości do danego auta, pojemnosci, mocyMoRToN - Śro 25 Cze, 2008 Spoko, ale 1,8 k saxorulez - Śro 25 Cze, 2008 Tak ale quality costs
Dlatego ja rozkładam budowanie auta na dłuższy czas bo też boli mnie kieszeń kiedy widzę ceny fajnych zabawekVlodarsky - Śro 25 Cze, 2008
saxorulez napisał/a:
Dlatego ja rozkładam budowanie auta na dłuższy czas bo też boli mnie kieszeń kiedy widzę ceny fajnych zabawek
często oszczędzam ale Łukasz ma piekielnie dużo racji w tym temacie... nie warto oszczędzać na renomowanych zabawkach...CHRZANEK - Śro 25 Cze, 2008 Ja non stop oszczędzam i g... z tego mam MoRToN - Śro 25 Cze, 2008 Ja to rozumiem, jestem za... ale to małe przegięcie jak dla mnie i na pewno nie wejde w ten temat.saxorulez - Śro 25 Cze, 2008 MoRToN,
ja to wkleiłem dla przykładu - do Clio dolot dorby ma Freeman , przetestowałdolot Racelanda i yubyło mu mocy wiec póście w cos nie sprawdzonego moze byc ryzykowne.
Jeżeli pytasz o sam filtr do power rury to tak jak napisałem ITG ma filtry w wielu rozmiarach i nie kosztują one 400 funtówVlodarsky - Śro 25 Cze, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Szybka odpowiedź
Nie przesadzaj po mału ale z pomyślunkiem !! i tak ma być !!M - Śro 25 Cze, 2008 Łukasz czy itg robi wkladki do nieskrecajacych samochodow?Anonymous - Śro 25 Cze, 2008 Pare slow ode mnie,
z tego co czytalem slabym punktem dolotu w Sporcie to 90 stopniowe kolanko za puszka filtra. W wyscigowych Clio Cup maja troche wiecej miejsca pod maska z uwagi na przeniesiony do tylu akumulator i co ciekawe wykorzystuja w to miejsce oryginalne puszki z fazy 1 tylko umieszczaja je prawie na prosto od przepustnicy. Podobno wtedy i tylko wtedy dolot zimnego powietrza tak czesto robiony w miejscu przeciwmgielnego ma racje bytu i przenosi sie to na faktyczny wzrost mocy.
Czy ktos moze to skomentowac ?
bo powoli sie zastanawiam nad operacja przeniesienia aku do tylu