Z całym szacunkiem ale takie opcje liczyłem kilka lub kilkanaście razy. Niestety ale przy takich budżetach nigdy wynajecie C2 nie bedzie nawet porownywalne do jazdy swoim clio (czy sie dojedzie, zepsuje, strzeli rolke itd....) Po prostu nie ma takiej opcji.
Licząc po łebkach - 6 rajdow na czysto w C2 to ~110.000-120.000 PLN
Dziekuje mozna zamknąć
A masz C2? Bo jakie są koszty jego utrzymania,itd... Poza tym ja nie wypozyczam C2,ale juz saxo od Ciebie jakbys chcial
Problem w tym,ze z clio caly czas cos jest. Poza tym na rajdzie tylko ja jechalem clio, no jeszcze Pogan sie zglosil,ale wiemy ze mu 200 koni wybuchlo. Kupno szpery i krotkiego do mojego auta jest eksperymentowaniem. Kto na takiej skrzyni jezdzi w PL i robi ok czasy? Nikt, tylko klowka jak już i tu tez zadnego ok drivera nie ma. Moze clio sprzedam i kupie cos innego,ale serio juz wole stara astra,ale doj,eb,ana niz tego mojego francuskiego parcha. Problem z elektryka tez byl przed rajdem, potem skrzynia. Wczesniej alternator, na 3 lidze przegrzal sie silnik,itd Ile mozna Przem_106 - Nie 20 Lis, 2011 Sprzedaj Clio i pakuj się w jajko, taka moja rada Bad-i - Nie 20 Lis, 2011 Jezeli chcesz wynajac to mam, tylko pamietaj 15.000 PLN za rajd z serwisem + 10.000 kaucji.
Uwazam ze jest to bardzo prosta matematyka - na jeden rajd zamrazasz 10.000 kaucji
- dodatkowo wydajesz 15.000 za wynajem
- jednoczesnie oplacasz wpisowe 1.200
- w tym doliczas sobie paliwo na dojazd i zapoznanie
- hotel dla pilota oraz zarcie
Mozna wynajac sobie C2 na jeden rajd, tylko pozniej co dalej z reszta sezonu??
Tak samo mozna je kupic, ale ja obecnie nie mam 160-170K PLN na zakup (pamietajmy ze pozniej tez trzeba auto serwisowac)
Odnosnie Twojego Clio - sorry za szczerosc ale mysle ze nie bylo do konca dobrze przygotowane. Zgadzam sie tez z tym ze moze warto je sprzedac i kupic taka Honde jak ma Jurek..................
hmmm a moze sprzedac Clio i zbudowac takie saxo jak moje - w koncu auto znasz jak wlasna kieszen Marek23 - Nie 20 Lis, 2011 tez mysle nad ta opcją. Ale skad mechanicy? U mnie w Rbk nie ma, a kazdy nowy Ci powie,ze wspolpraca bedzie super. Wypozyczenie to fajna opcja, zepsulo sie auto, placisz za tyle km ile przejechales. Ale zobacze... Poza tym przez zime chce duzo jezdzic,wiec chyba clio zostanie. Ale faktem jest,ze vti to kozak. Kupilbym tą od Tomaszczyka,hehe.
Dużo opcj,ale na razie tylko wiem,że raczej w clio nie chce mi się inwestować, bo nikt mi nie da gwarancji czy ta skrzynia nie będzie się sypała, jak ją stuninguję. Vti jest fajną opcją.
W przyszłym roku dochodzi kupno Hansa, foteli,itd. To też boli. Na razie śnieg i treningi.Bad-i - Nie 20 Lis, 2011
Marek23 napisał/a:
Wypozyczenie to fajna opcja, zepsulo sie auto, placisz za tyle km ile przejechales.
HE HE i tutaj się zaczyna druga strona wypożyczania. Zapytaj JJeja Dębskiego lub kilku innych ile zapłacili za awarie samochodów... Z tego co się orientuje to niektórzy wydali więcej niż warte jest Twoje Clio (nic nie ujmujac Twojej rajdówce).
Daje przykład, jedziesz na rajd - pierwszy OS dohamowanie, zbijasz biegi.... Przekrecasz motor i mielisz skrzynke. Jestes ~40.000 pln w plecy (tak tak nie ma szans podpisania umowy w inny sposob )Marek23 - Nie 20 Lis, 2011
Bad-i napisał/a:
Zapytaj JJeja Dębskiego
Tylko,że Dębski wypozyczał u Boruty,który nawet za swój uścisk ręki kasuje.
Ok Badi, być może tak jest,sprawdzę to. Moge się ścigać czymkolwiek i wręcz po tym wypadku nie chcę się przesiadać do jakiegoś kosmosu na hiper zawiasie. Być może astra albo vti. Ale nie clio, chyba,że miałbym kłówkę,a to jest droga sprawa...106 - Nie 20 Lis, 2011
Marek23 napisał/a:
A masz C2? Bo jakie są koszty jego utrzymania,itd...
czasem dobrze jest jeździć seryjnym samochodem Marek23 - Nie 20 Lis, 2011 W F355 nie musisz wyciągać silnika,żeby zmienić sprzęgło?Bart - Nie 20 Lis, 2011 standardowo - skrzynię się wyciąga. Maliniak ostatnio zmieniał mi sprzęgło i jakoś bardzo nie narzekał.Bad-i - Nie 20 Lis, 2011
Marek23 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Zapytaj JJeja Dębskiego
Tylko,że Dębski wypozyczał u Boruty,który nawet za swój uścisk ręki kasuje.
Ok Badi, być może tak jest,sprawdzę to. Moge się ścigać czymkolwiek i wręcz po tym wypadku nie chcę się przesiadać do jakiegoś kosmosu na hiper zawiasie. Być może astra albo vti. Ale nie clio, chyba,że miałbym kłówkę,a to jest droga sprawa...
sprawdz sobie rozne opcje, mysle ze mimo wszystko i tak wyjdzie najlepiej cos kupic/zbudowac niz wynajmowac.Marek23 - Nie 20 Lis, 2011 Jak coś to bedziemy negocjować z saxo martin.h - Nie 20 Lis, 2011
Marek23 napisał/a:
Ale faktem jest,ze vti to kozak. Kupilbym tą od Tomaszczyka,hehe.
No to k.u.r.w.a dzwoń i pytaj
Jurek ma wejść w w coś innego, może w Fiestę. A serwisem Civica może się zająć choćby GGcar Bartka Grzybka. No i jak coś to możliwe, że do sprzedania będzie Astra od Mrozka, Wolski jest podobno zachwycony tym samochodem, choć z tego co wiem to silnik jest tam seryjny, nie wiem jak z przełożeniem, no i zawias HP Marek23 - Nie 20 Lis, 2011 Ma wejść, czego mu zyczę, choć szkoda,że odejdzie z rpp. Jak będzie na sprzedaż to prosze o info, bo pewno nie pierwszy się dowiem. Na razie clio trza zrobić i coś poupalac.rallyfilip - Pon 21 Lis, 2011
Mick napisał/a:
WuRC napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Mnie dziwi Seicento w A5
A Seicento Kit-Car nie było w A5 ?
Kit-Car SC ma silnik 1.2 wiec automatycznie wskakuje w A5
Nie 1,2 tylko 1148 czyli.
Jurczak jeździł w A5 bo w RSMP nie było A0 i A5 było najniższą klasą (do 1400)