Już się auto znudziło, czy tylko próby sprzedaży.... Jestem w szoku jak czytam specyfikację tego auta...... EmerytRs2 - Wto 22 Lis, 2011
106 napisał/a:
onboard kompletnie nie oddaje KITCARA o mocy 170+
że co?? o kurcze chyba dawno po górach nie jeździłem, masakra jak wolno na filmiku wygląda.Mick - Wto 22 Lis, 2011 jakby Kędzior został aktywowany i się zalogował to mógłby opowiedzieć więcej na temat jazdy i samochodu. Generalnie filmik nie oddaje tej prędkości, dla nas było dużo szybciej miejscamiJaco - Wto 22 Lis, 2011
GeKo napisał/a:
sekwencja jest super, dopóki np nie wypadniesz z drogi i zostanie Ci się auto np na 3 czy 4 biegu, trzeba przebić do 1 lub wstecznego co nie jest łatwe jeśli koła się nie obracają. Wtedy trzeba się trochę naruchać biegami góra dół 3-4-3-4 aż w końcu załapią niższe biegi.
Można sobie pomóc sprzęgłem, i wtedy biegi schodzą jak trzeba Bad-i - Wto 22 Lis, 2011
Już się auto znudziło, czy tylko próby sprzedaży.... Jestem w szoku jak czytam specyfikację tego auta......
sorry ze to napisze bo zazwyczaj nie krytykuje, ale z tą cena to kolega poszegl grubo niczym Hołek po krzakach GeKo - Wto 22 Lis, 2011
Jaco napisał/a:
Można sobie pomóc sprzęgłem, i wtedy biegi schodzą jak trzeba
Podobno w DS3 nie Jaco - Wto 22 Lis, 2011
GeKo napisał/a:
Jaco napisał/a:
Można sobie pomóc sprzęgłem, i wtedy biegi schodzą jak trzeba
Podobno w DS3 nie
Nie wiem nie miałem do czynienia z takim ustrojstwem a jaki jest haczyk w DS 3 ?korek171 - Wto 22 Lis, 2011
Bad-i napisał/a:
sorry ze to napisze bo zazwyczaj nie krytykuje, ale z tą cena to kolega poszegl grubo niczym Hołek po krzakach
hehe ależ mocno naciągana filozofia z tym hołkiem
Badi każdy ma swoje marzenia - nie każdy może srać kasą na lewo i prawo budując od zera swoje auto.... I nie odgrywaj się za innego kolegę, bo nie o to tutaj chodzi.... A jeśli możesz to wyedukuj mnie co możnaby lepszego zbudować że będzie aż taka przepaść sądząc po twojej ocenie (pomijając sekwencję, 16v)- zawszę chętnie uczę się nowych rzeczy które są związane z 4 kółkami, a tymbardziej związane z możliwościami rozbudowy 106/saxo, które i tak zawsze pozostaną tylko w głowie I ciekawe ile ty wiedziałeś na ten temat zanim zacząłeś edukować się od innych przy budowie swojego saxo.......rundi - Wto 22 Lis, 2011
qbus napisał/a:
Cytat:
w rajdach na odwrót, w górę ze sprzęgłem w dół bez
Znam takich co przy kłówce biegi w górę jak i w dół zmieniają zawsze ze sprzęgłem. Kwestia tego kto ile hajsu ma
Radek Pogan cały zeszły sezon zmieniał biegi i w górę i w dół bez sprzęgła a skrzynia cały sezon wytrzymała bez najmniejszego problemu (Sadev) i dopiero na zeszłoroczną Barbórkę robiliśmy rewizję.qbus - Wto 22 Lis, 2011 korek171 -> czemu edytowałeś posta?
rundi -> w skrzyniach Drentha wszystko leci na potęge, w CTR'ach głównie 3 bieg i półosie, nie wiem czy to by wytrzymało chociaż 1 rajd takiego traktowaniaM - Wto 22 Lis, 2011 Przejrzalem edycje i nic tam ofensywnego nie ma. Kolega dodal tekst i tyle. Nie ma sie co wzniecac korek171 - Wto 22 Lis, 2011
qbus napisał/a:
korek171 -> czemu edytowałeś posta?
Bo pierwsza wersja była bez ładu i składu Michał - Wto 22 Lis, 2011 korek - ja tylko takie małe info chce dać ze badi ma 220cm wzrostu, w bicku z 93cm bedzie. Do tego lubi parzyć herbatę pokonanym ...Jaco - Wto 22 Lis, 2011
Michał napisał/a:
korek - ja tylko takie małe info chce dać ze badi ma 220cm wzrostu, w bicku z 93cm bedzie. Do tego lubi parzyć herbatę pokonanym ...
i zawsze ma przy sobie latare
swoją drogą to można w bardziej normalny sposób napisać, że twoim zdaniem to auto jest warte swojej ceny