rundi -> w skrzyniach Drentha wszystko leci na potęge, w CTR'ach głównie 3 bieg i półosie, nie wiem czy to by wytrzymało chociaż 1 rajd takiego traktowania
qbus o klowkach w hondzie slyszlalem od mlodego. oni maja ta czeska
(podobnie jak w 306) i nie ma porownania miedzy tymi skrzyniami. w pugu
jest pancerna, w hondzie juz mniej. problemem jest ponoc m.in. to ze skrzynia
jest dosc malych rozmiarow i to ogranicza mozliwosc jej rozbudowy. sezonu
bez zagladania nia przejedzie.korek171 - Wto 22 Lis, 2011
Jaco napisał/a:
swoją drogą to można w bardziej normalny sposób napisać, że twoim zdaniem to auto jest warte swojej ceny
A podajcie mi w którym miejscu napisałem że cena jest super extra i każdy już bierze kredyt żeby go kupić - napisałem tylko o spec auta....qbus - Wto 22 Lis, 2011 106 Co się im stało na Cieszynce? półośka? mieliśmy wspólny serwis ale jakoś nawet nie było okazji zapytać.106 - Wto 22 Lis, 2011
qbus napisał/a:
106 Co się im stało na Cieszynce? półośka?
tak polosBad-i - Wto 22 Lis, 2011
korek171 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
sorry ze to napisze bo zazwyczaj nie krytykuje, ale z tą cena to kolega poszegl grubo niczym Hołek po krzakach
hehe ależ mocno naciągana filozofia z tym hołkiem
Badi każdy ma swoje marzenia - nie każdy może srać kasą na lewo i prawo budując od zera swoje auto.... I nie odgrywaj się za innego kolegę, bo nie o to tutaj chodzi.... A jeśli możesz to wyedukuj mnie co możnaby lepszego zbudować że będzie aż taka przepaść sądząc po twojej ocenie (pomijając sekwencję, 16v)- zawszę chętnie uczę się nowych rzeczy które są związane z 4 kółkami, a tymbardziej związane z możliwościami rozbudowy 106/saxo, które i tak zawsze pozostaną tylko w głowie I ciekawe ile ty wiedziałeś na ten temat zanim zacząłeś edukować się od innych przy budowie swojego saxo.......
stary za przeproszeniem ale co ty pier....doli...sz ???? Napisałem że kolega wystawiając auto za takie pieniądze lekko przesadził!!!! Co do tego ma moja wiedza na temat budowania saxo i fakt czy mam kase czy nie???
w zwiazku z powyzszym, testku o Hołku nawet nie skomentuje bo widze ze nie jesteś na bieżaco korek171 - Wto 22 Lis, 2011
Bad-i napisał/a:
stary za przeproszeniem ale co ty pier....doli...sz ???? Napisałem że kolega wystawiając auto za takie pieniądze lekko przesadził!!!! Co do tego ma moja wiedza na temat budowania saxo i fakt czy mam kase czy nie???
w zwiazku z powyzszym, testku o Hołku nawet nie skomentuje bo widze ze nie jesteś na bieżaco
Karwa sory, już mi się chyba na oczy rzuciło po ponad 20 godzinach bez snu - sory jeszcze raz, nie dopatrzyłem jednego słowa "cena"...
Jestem głupkiem faldzip - Wto 22 Lis, 2011 Bad-i - Wto 22 Lis, 2011 he he 220 cm, 93 cm w bicku i 118 kg rozszalałego sexu zrobiło swoje
dobrze ze Majk nie napisał o fi
p.s. jakby to napisał Adam206gti - jest cool korek171 - Wto 22 Lis, 2011 Prosiłbym o posprzątanie niepotrzebnego burdelu Ewentualnie o pozostawienie dla potomnych, coby dobrze czytali i błędów nie popełniali Anonymous - Wto 22 Lis, 2011
Bad-i napisał/a:
he he 220 cm, 93 cm w bicku i 118 kg rozszalałego sexu zrobiło swoje
dobrze ze Majk nie napisał o fi
p.s. jakby to napisał Adam206gti - jest cool
hhhmmmm.....a skąd Majk wie ile jest tego fi ??Bad-i - Wto 22 Lis, 2011
rabarbar napisał/a:
Bad-i napisał/a:
he he 220 cm, 93 cm w bicku i 118 kg rozszalałego sexu zrobiło swoje
dobrze ze Majk nie napisał o fi
p.s. jakby to napisał Adam206gti - jest cool
hhhmmmm.....a skąd Majk wie ile jest tego fi ??
zeszłoroczna Wigilia Loko - Wto 22 Lis, 2011
Bad-i napisał/a:
rabarbar napisał/a:
Bad-i napisał/a:
he he 220 cm, 93 cm w bicku i 118 kg rozszalałego sexu zrobiło swoje
dobrze ze Majk nie napisał o fi
p.s. jakby to napisał Adam206gti - jest cool
hhhmmmm.....a skąd Majk wie ile jest tego fi ??
zeszłoroczna Wigilia
Fakt, pamiętam jak Majk pokazywał zdjęcia które mu robiłeś rundi - Śro 23 Lis, 2011
Marek23 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Z całym szacunkiem ale takie opcje liczyłem kilka lub kilkanaście razy. Niestety ale przy takich budżetach nigdy wynajecie C2 nie bedzie nawet porownywalne do jazdy swoim clio (czy sie dojedzie, zepsuje, strzeli rolke itd....) Po prostu nie ma takiej opcji.
Licząc po łebkach - 6 rajdow na czysto w C2 to ~110.000-120.000 PLN
Dziekuje mozna zamknąć
A masz C2? Bo jakie są koszty jego utrzymania,itd... Poza tym ja nie wypozyczam C2,ale juz saxo od Ciebie jakbys chcial
Problem w tym,ze z clio caly czas cos jest. Poza tym na rajdzie tylko ja jechalem clio, no jeszcze Pogan sie zglosil,ale wiemy ze mu 200 koni wybuchlo. Kupno szpery i krotkiego do mojego auta jest eksperymentowaniem. Kto na takiej skrzyni jezdzi w PL i robi ok czasy? Nikt, tylko klowka jak już i tu tez zadnego ok drivera nie ma. Moze clio sprzedam i kupie cos innego,ale serio juz wole stara astra,ale doj,eb,ana niz tego mojego francuskiego parcha. Problem z elektryka tez byl przed rajdem, potem skrzynia. Wczesniej alternator, na 3 lidze przegrzal sie silnik,itd Ile mozna
200 koni wcale nie wybuchło najprawdopodobniej urwał się zawór i narobił demolki.
Co do Clio to się nie zgodzę , że jest awaryjne. W Polsce nie ma chyba osoby , która startowała większą ilością modeli niż ja a Clio po prostu jest specyficzne - niezależnie czy jest to A czy N wymaga A grupowego traktowania i tak było już od modelu 1.8 16v czyli przejechało odpowiednią ilość km należy daną część wymienić. Tak samo mści się oszczędzanie na jakości części. Jeździłem Clio z krótkim przełożeniem i seryjną skrzynią i nic się nie psuło. A co do zawieszenia to załóż coś wyczynowego typu Proflex czy Ohlins a zobaczysz potężną różnicę
A tak z innej beczki to życzę w przyszłości mniej napalania i więcej przejechanych rajdów niż kończenia na pierwszym zakręcie Jacek - Śro 23 Lis, 2011 http://rallyonline.pl/ind...=pnews&&s=34963EmerytRs2 - Śro 23 Lis, 2011 to wam zrobili falę