rundi - Czw 24 Lis, 2011 "Tylko Clio Pogana takie do konca low budget nie jest, kłówka i dobry zawias to podstawa w takim aucie, a za ta kase mamy już CTR'a ktory chyba dalej bedzie szybszy? "
Chyba nie znasz ludzi z Krakowa , którzy lubią oszczędzać A tak na serio to zawieszenie jest średniej półki AST , które miało dopiero być ustawione na zeszłoroczną Cieszynkę przez Pishingera ale niestety auto nam się popsuło na pierwszym OS więc nawet nie wiem czy rzeczywiście zaczęło fajnie działać
Co do kłówki to przez cały sezon oprócz wymiany oleju po rajdzie nie kosztowała ani grosza.qbus - Czw 24 Lis, 2011 Jak to AST działa? Gość w XXL nam to zachwalał, było 50% tańsze do Hondy od Proflexa ale opinie w środowisku mocno podzielone, niektórzy twierdzą że to się nie nadaje do rajdowania. Auta z Inter-Jaru chyba na tym jeździły.rundi - Czw 24 Lis, 2011 Tam też chyba było kupione. Generalnie chyba nie na nasze odcinki bo w połowie dziurawych odcinków przegrzewał się tył i wrażenie było jakbyś miał kapcia z tyłu. Wojtek na zeszłą Barbórkę nam to miał przerobić po swojemu i miało to zacząć działać ale niestety auto się zepsuło a cały rok stało więc nie było okazji sprawdzić poprawek. Moim zddaniem lepiej kupic używkę Proflexa choć i tak to jest dużo lepsze od HP ale jak pisałem to jest średnia półka moim zaniem - coś porównywalnego do np. Sumo.EmerytRs2 - Czw 24 Lis, 2011
GeKo napisał/a:
Marek23, Mało jeździ teraz, bo Nikt nie potrafi przygotować silnika, a u nas każdy chce mieć naruchane 2xx koni bo typeRy po tyle mają.
o, to to..Jaco - Czw 24 Lis, 2011
Yarko napisał/a:
jeśli nie można zbudować topowego auta, które nie będzie się sypało co rajd i będzie konkurencyjne, to trzeba zbudować takie, które przynajmniej nie będzie się sypało, robić kilometry oesowe, zbierać doświadczenie i z czasem jak przyjdą wyniki, to będzie łatwiej o sponsorów, a czas nie stoi w miejscu...
dobrze napisane, nie wiem czemu się tak marku zaparłeś w tym, że clio to kiepskie auto do rajdowania... Myślisz, że jak kupisz Civica, albo inne autko to coś się nagle zmieni ?
Masz fajne Clio, które trzeba tylko porządnie przygotować do startów ( przygotować nie jest równoznaczne z umyciem samochodu i przejechaniem się dzień przed ) i nabijać km, a jak będzie budżet to kupić zawias, skrzynie, szpere itp...
takie moje skromne zdanie kubas - Czw 24 Lis, 2011
Jaco napisał/a:
Yarko napisał/a:
jeśli nie można zbudować topowego auta, które nie będzie się sypało co rajd i będzie konkurencyjne, to trzeba zbudować takie, które przynajmniej nie będzie się sypało, robić kilometry oesowe, zbierać doświadczenie i z czasem jak przyjdą wyniki, to będzie łatwiej o sponsorów, a czas nie stoi w miejscu...
dobrze napisane, nie wiem czemu się tak marku zaparłeś w tym, że clio to kiepskie auto do rajdowania... Myślisz, że jak kupisz Civica, albo inne autko to coś się nagle zmieni ?
Masz fajne Clio, które trzeba tylko porządnie przygotować do startów ( przygotować nie jest równoznaczne z umyciem samochodu i przejechaniem się dzień przed ) i nabijać km, a jak będzie budżet to kupić zawias, skrzynie, szpere itp...
takie moje skromne zdanie
o to to ! +1 EmerytRs2 - Czw 24 Lis, 2011 Auto powinno być jeszcze raz, rozłożone i złożone, jeżeli chcesz nim startować.
Tak wiem, to już było, ale chyba nikt nie chciał pisać do tej pory nt. serwisu.
Jeżeli z góry zakładasz że auto będzie psuło się, to:
-Zraziłeś się do clio.
-przygotowanie nie było odpowiednie.
-masz pecha.
type-r a którym wszyscy myślimy jest lepszym autem w serii od clio sporta.
Jeżeli wszystko ma być robione "po kosztach" taki civic będzie lepszy cały czas.
Marek albo składasz to co masz i po prostu jeździsz, albo musisz poszukać bardziej zamożnego sponsora.
i taki ps: w jakim stopniu oceniasz swoją wiedzę nt clio?? jego budowy, dostępności części itd?
Masz wogle jakieś wsparcie techniczne, dostęp do części itp?kubas - Czw 24 Lis, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
Auto powinno być jeszcze raz, rozłożone i złożone, jeżeli chcesz nim startować.
Ja sie pytam na chuj ? Trzeba usunąc usterki wieku dziecięcego, dużo testować i tyle.EmerytRs2 - Czw 24 Lis, 2011
kubas napisał/a:
Trzeba usunąc usterki wieku dziecięcego,
które to będą?kubas - Czw 24 Lis, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
kubas napisał/a:
Trzeba usunąc usterki wieku dziecięcego,
które to będą?
No a liczysz na to że jak znowu rozłożą samochód na części to już nic nie wyskoczy ? EmerytRs2 - Czw 24 Lis, 2011 kraj produkcji Belgia/Francja
ale sporo elementów mógłby znowu przejrzeć, musiałbym się zagłębić w jego temat od początku do końca co i kiedy było robione.
Uważam że nie powinno być żadnych chorób wieku dziecięcego.
Marek Ameryki nie odkrył, setup nie wiele ma wspólnego z jakąś $$$ A-grupą.M - Czw 24 Lis, 2011 Zabraknie 3 śrub przy składaniuJaco - Czw 24 Lis, 2011
kubas napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
Auto powinno być jeszcze raz, rozłożone i złożone, jeżeli chcesz nim startować.
Ja sie pytam na zły czlowiek ?
Bo tak się serwisuje rajdówki kubas - Czw 24 Lis, 2011
Jaco napisał/a:
kubas napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
Auto powinno być jeszcze raz, rozłożone i złożone, jeżeli chcesz nim startować.
Ja sie pytam na zły czlowiek ?
Bo tak się serwisuje rajdówki
No jak ma sie miliony monet to spoko Anonymous - Czw 24 Lis, 2011 mam wrażenie ze jak sie nie ma miliona to tym bardziej