To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] RPP 2011

rundi - Czw 24 Lis, 2011

"Tylko Clio Pogana takie do konca low budget nie jest, kłówka i dobry zawias to podstawa w takim aucie, a za ta kase mamy już CTR'a ktory chyba dalej bedzie szybszy? "

Chyba nie znasz ludzi z Krakowa , którzy lubią oszczędzać :) A tak na serio to zawieszenie jest średniej półki AST , które miało dopiero być ustawione na zeszłoroczną Cieszynkę przez Pishingera ale niestety auto nam się popsuło na pierwszym OS więc nawet nie wiem czy rzeczywiście zaczęło fajnie działać :)
Co do kłówki to przez cały sezon oprócz wymiany oleju po rajdzie nie kosztowała ani grosza.

qbus - Czw 24 Lis, 2011

Jak to AST działa? Gość w XXL nam to zachwalał, było 50% tańsze do Hondy od Proflexa ale opinie w środowisku mocno podzielone, niektórzy twierdzą że to się nie nadaje do rajdowania. Auta z Inter-Jaru chyba na tym jeździły.
rundi - Czw 24 Lis, 2011

Tam też chyba było kupione. Generalnie chyba nie na nasze odcinki bo w połowie dziurawych odcinków przegrzewał się tył i wrażenie było jakbyś miał kapcia z tyłu. Wojtek na zeszłą Barbórkę nam to miał przerobić po swojemu i miało to zacząć działać ale niestety auto się zepsuło a cały rok stało więc nie było okazji sprawdzić poprawek. Moim zddaniem lepiej kupic używkę Proflexa choć i tak to jest dużo lepsze od HP ale jak pisałem to jest średnia półka moim zaniem - coś porównywalnego do np. Sumo.
EmerytRs2 - Czw 24 Lis, 2011

GeKo napisał/a:
Marek23, Mało jeździ teraz, bo Nikt nie potrafi przygotować silnika, a u nas każdy chce mieć naruchane 2xx koni bo typeRy po tyle mają.

o, to to..

Jaco - Czw 24 Lis, 2011

Yarko napisał/a:
jeśli nie można zbudować topowego auta, które nie będzie się sypało co rajd i będzie konkurencyjne, to trzeba zbudować takie, które przynajmniej nie będzie się sypało, robić kilometry oesowe, zbierać doświadczenie i z czasem jak przyjdą wyniki, to będzie łatwiej o sponsorów, a czas nie stoi w miejscu...



dobrze napisane, nie wiem czemu się tak marku zaparłeś w tym, że clio to kiepskie auto do rajdowania... Myślisz, że jak kupisz Civica, albo inne autko to coś się nagle zmieni ?

Masz fajne Clio, które trzeba tylko porządnie przygotować do startów ( przygotować nie jest równoznaczne z umyciem samochodu i przejechaniem się dzień przed ) i nabijać km, a jak będzie budżet to kupić zawias, skrzynie, szpere itp...

takie moje skromne zdanie :)

kubas - Czw 24 Lis, 2011

Jaco napisał/a:
Yarko napisał/a:
jeśli nie można zbudować topowego auta, które nie będzie się sypało co rajd i będzie konkurencyjne, to trzeba zbudować takie, które przynajmniej nie będzie się sypało, robić kilometry oesowe, zbierać doświadczenie i z czasem jak przyjdą wyniki, to będzie łatwiej o sponsorów, a czas nie stoi w miejscu...



dobrze napisane, nie wiem czemu się tak marku zaparłeś w tym, że clio to kiepskie auto do rajdowania... Myślisz, że jak kupisz Civica, albo inne autko to coś się nagle zmieni ?

Masz fajne Clio, które trzeba tylko porządnie przygotować do startów ( przygotować nie jest równoznaczne z umyciem samochodu i przejechaniem się dzień przed ) i nabijać km, a jak będzie budżet to kupić zawias, skrzynie, szpere itp...

takie moje skromne zdanie :)



o to to ! +1 :pom:

EmerytRs2 - Czw 24 Lis, 2011

Auto powinno być jeszcze raz, rozłożone i złożone, jeżeli chcesz nim startować.
Tak wiem, to już było, ale chyba nikt nie chciał pisać do tej pory nt. serwisu.

Jeżeli z góry zakładasz że auto będzie psuło się, to:
-Zraziłeś się do clio.
-przygotowanie nie było odpowiednie.
-masz pecha.


type-r a którym wszyscy myślimy jest lepszym autem w serii od clio sporta.
Jeżeli wszystko ma być robione "po kosztach" taki civic będzie lepszy cały czas.

Marek albo składasz to co masz i po prostu jeździsz, albo musisz poszukać bardziej zamożnego sponsora.
i taki ps: w jakim stopniu oceniasz swoją wiedzę nt clio?? jego budowy, dostępności części itd?
Masz wogle jakieś wsparcie techniczne, dostęp do części itp?

kubas - Czw 24 Lis, 2011

EmerytRs2 napisał/a:
Auto powinno być jeszcze raz, rozłożone i złożone, jeżeli chcesz nim startować.


Ja sie pytam na chuj ? Trzeba usunąc usterki wieku dziecięcego, dużo testować i tyle.

EmerytRs2 - Czw 24 Lis, 2011

kubas napisał/a:
Trzeba usunąc usterki wieku dziecięcego,

które to będą?

kubas - Czw 24 Lis, 2011

EmerytRs2 napisał/a:
kubas napisał/a:
Trzeba usunąc usterki wieku dziecięcego,

które to będą?


No a liczysz na to że jak znowu rozłożą samochód na części to już nic nie wyskoczy ? :rotfl:

EmerytRs2 - Czw 24 Lis, 2011

kraj produkcji Belgia/Francja
:]

ale sporo elementów mógłby znowu przejrzeć, musiałbym się zagłębić w jego temat od początku do końca co i kiedy było robione.
Uważam że nie powinno być żadnych chorób wieku dziecięcego.
Marek Ameryki nie odkrył, setup nie wiele ma wspólnego z jakąś $$$ A-grupą.

M - Czw 24 Lis, 2011

Zabraknie 3 śrub przy składaniu
Jaco - Czw 24 Lis, 2011

kubas napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
Auto powinno być jeszcze raz, rozłożone i złożone, jeżeli chcesz nim startować.


Ja sie pytam na zły czlowiek ?



Bo tak się serwisuje rajdówki ;)

kubas - Czw 24 Lis, 2011

Jaco napisał/a:
kubas napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
Auto powinno być jeszcze raz, rozłożone i złożone, jeżeli chcesz nim startować.


Ja sie pytam na zły czlowiek ?



Bo tak się serwisuje rajdówki ;)


No jak ma sie miliony monet to spoko :)

Anonymous - Czw 24 Lis, 2011

mam wrażenie ze jak sie nie ma miliona to tym bardziej :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group