speed555 - Wto 27 Lip, 2010 ja w saxo lalem castrola 10w60 a teraz przeszedłem na valvoline vr1 5w50 (bo valvoline 10w60 to jest półsyntetyk!)Bart - Wto 27 Lip, 2010 naleję jakiegoś 10W60 i zobaczę co się będzie działo rasta - Wto 27 Lip, 2010 A czemu nie Motul 15W50 Competition, he? Nie jest taki hardcorr jak Le Mans. Ja od 2 lat upalam ma nim Morsa wszystkie pory roku i żyje Anonymous - Wto 27 Lip, 2010 Ja wlałem do 106 produkt firmy petronas. Silnik narazie działa GeKo - Wto 27 Lip, 2010 Dobrą cenę ma z tego co wiem, Ciekawe jak znosi upalanie.Anonymous - Wto 27 Lip, 2010 Robert narzekał coś...Stacho - Wto 27 Lip, 2010 ja latam na EDGE 10W60 i silnik Hondy działa Anonymous - Śro 28 Lip, 2010
speed555 napisał/a:
bo valvoline 10w60 to jest półsyntetyk
To akurat żadna różnica. Ja w przytyranym silniku clio starego przeszedłęm z minerała do pełnego syntetyku Liczy się lepkość rasta - Śro 28 Lip, 2010
Stacho napisał/a:
ja latam na EDGE 10W60 i silnik Hondy działa
Ja tez latałem ale co z tego jak silnik na tym chodził jak sieczkarnia w porównaniu do Motula - podsumowując nie polecam.misiek86electro - Śro 28 Lip, 2010
rasta napisał/a:
Stacho napisał/a:
ja latam na EDGE 10W60 i silnik Hondy działa
Ja tez latałem ale co z tego jak silnik na tym chodził jak sieczkarnia w porównaniu do Motula - podsumowując nie polecam.
Castrol ma to do siebie że posiada wiele składników myjących co dla silnika o większym przebiegu oznacza wypłukiwanie. Zalecany jest do stosowania od początku użytkowania. Nie poleca się na zmianę
Ja latam na Valvoline 10w60 rasta - Śro 28 Lip, 2010 Wtedy mój silnik po złożeni miał może 5 tyś. km i było lato Anonymous - Śro 28 Lip, 2010 Kujawski Stacho - Śro 28 Lip, 2010 Dlatego ja po generalnym remoncie silnika i dotarciu zalałem EDGE M - Czw 29 Lip, 2010 ja to wiedzialem bez reklamy206 Gti - Czw 29 Lip, 2010