eM kochanie Ty moje, o JDM juz malo ale tak sobie chlopaki milo gadaja... k-mart - Czw 17 Sty, 2008 genialny temat, chyba najlepszy i najwazniejszy Gotti - Czw 17 Sty, 2008
MaxiA7 napisał/a:
ja osobiście lubię i hondę i renuary w japońcach cenie tylko ich silnik i skrzynię ,wygląd pomijam bo zawsze są do tyłu za francuzami z nowszych autek
podoba mi się CTR do 05r jego agresja i podoba mi się Clio sport F1 ta stylistyka , w CTR zdejmie się nakładki i auto wygląda jak 1.6 to duży minus,z Clio tak się nieda, nie bedzie wyglądało jak słaby miejski wozik ale obydwa auta mają w sobie to coś że o mało niespuszcze się w slipy jak je widze
Smoczek?????????dzik - Pią 18 Sty, 2008 Tak sobie ostatnio pogadalem z osoobami ktore w Hondach siedza i z nowym CTR'em jest lekko kiepsko.
A posiadacze wersji europejskich beda jeszcze w wiekszej d**pie.
A tak od poczatku, nowy CTR to nowy ECU ktory steruje wszystkim od silnika, przez klime, elementy statku kosmicznego na desce itp. Hondaty nie ma, nie wiadomo wogole czy bedzie. Jesli nie bedzie to powiedzmy ze bedzie "lekka kicha".
Poniewaz obecnie wersja europejska i JDM roznia sie znacznie mniej bedzie gratow od producentow do wersji europejskiej.M - Pią 18 Sty, 2008 Czyli mozliwosc strojenia jest juz taka jak reszty aut europejskich w obd2.
Hmm kiepska perspektywa w takim razie.dzik - Pią 18 Sty, 2008 Narazie zadna. Gorsze nawet bo nie kazdy europejski OBD2 ma tak ze po usunieciu ECU caly samochod przestaje dzialac.
Mam tu oczywiscie na mysli mozliwosc zastosowania SA.
A dodajmy ze np taka toda ma zamiar zrobic troche zabawek jak kolektor do nowego CTR'a ale tylko do sedana. Nie beda to graty wymienne z hatchem.
Chociaz nowe zabawki bez mozliwosci wystrojenia pozniej ECU to juz nie to samo.saxorulez - Pią 18 Sty, 2008
dzik napisał/a:
A dodajmy ze np taka toda ma zamiar zrobic troche zabawek jak kolektor do nowego CTR'a ale tylko do sedana.
zastanówmy się what for tam coś zmieniać. skoro seryjny sedan na hamowni wypluwa 247HP i ma zupełnie inny ssący, przepustnicę ,wałki, ecu, tłoki.. To chyab sporo jak na NAAnonymous - Pią 18 Sty, 2008
dzik napisał/a:
Tak sobie ostatnio pogadalem z osoobami ktore w Hondach siedza i z nowym CTR'em jest lekko kiepsko.
A posiadacze wersji europejskich beda jeszcze w wiekszej d**pie.
Sugerujesz że z nowym Type-R w wersji JDM jest coś nie tak?
To fakt, nowy europejski Type-R jest skiepszczony.
Zgadzam się ze zdaniem Maznasa z TVN Turbo:
"nie zasługuje na miano Type-R i że jak Honda dalej będzie podążać w tym kierunku,
to następnego Civica Type-R już nie będzie".
Ale JDM został wybrany jednym z najlepszych Car of the year przez magazyn "EVO".
Wygrał m.in. z Lamborghini Gallardo Superleggera, Nissanem 350Z, Lotusem 2-Eleven i Mini Cooper S Works.
Dlaczego? Bo jest aż tak hardcorowy. Czysto sportowy.
Tu cała lista:
http://germancarscene.com...che-997-gt3-rs/
dzik napisał/a:
A tak od poczatku, nowy CTR to nowy ECU ktory steruje wszystkim od silnika, przez klime, elementy statku kosmicznego na desce itp. Hondaty nie ma, nie wiadomo wogole czy bedzie. Jesli nie bedzie to powiedzmy ze bedzie "lekka kicha".
Ej pewnie będzie. A jedna z zalet Hondaty- obniżenie VTEC-a i podniesienie momentu
w niższym zakresie obrotów- zrobione jest już fabrycznie.
dzik napisał/a:
Poniewaz obecnie wersja europejska i JDM roznia sie znacznie mniej bedzie gratow od producentow do wersji europejskiej.
Zapomniałeś chyba przecinka i to zdanie można zrozumieć na dwa sposoby
Ale zakładam, że chodzi ci o mniejszą dostępność gratów do europejskiej wersji.
Owszem, ale dużo pasuje od amerykańskiego Civica Si (to trzecia wersja- Coupe).
Dzięki temu są już od dawna np. doloty. Są też opracowane wydechy,
choć szczerze powiem, że wydech w europejskim Type-R jest tak pokręcony
(z powodu zbiornika paliwa pod siedzieniami z przodu) że nie widzę możliwości zamontowania typowo przelotowego, prostego wydechu
Z tuningiem mechanicznym też nie ma większych problemów, LSD np. są, pasują i działają.
Wałki TODA też czytałem że powinny pasować, ale jeszcze nie słyszałem żeby ktoś montował.GOKART - Pią 18 Sty, 2008
mAbZ napisał/a:
Ale JDM został wybrany jednym z najlepszych Car of the year przez magazyn "EVO".
Wygrał m.in. z Lamborghini Gallardo Superleggera, Nissanem 350Z, Lotusem 2-Eleven i Mini Cooper S Works.
Dlaczego? Bo jest aż tak hardcorowy. Czysto sportowy.
Oto cała lista w/g EVO:
1: Porsche 997 GT3 RS: 95.7
2: Ferrari F430 Scuderia: 94.9
3: Audi R8: 93.6
4: Mercedes CLK63 AMG Black: 91.4
5: BMW M3: 90.9
6: Honda Civic Type-R: 89.4
7: Lamborghini Gallardo Superleggera: 88.2
8: Nissan 350Z: 87.6
9: Lotus 2-Eleven: 87.0
10: Mini Cooper S Works: 86.1
Coś mi ta lista śmierdzi. Audi R8 przed BMW M3. Audi założenia jest może bardziej (tylko 2 siedzenia itp) to jednak mimo wszystko dyskusujneAnonymous - Pią 18 Sty, 2008 Chyba sobie żartujesz Audi R8 to przebrane i podpicowane Lambo Gallardo.
Wracając do tematu: różnica w prowadzeniu Euro i JDM CTR-a jest porażająca
(jeśli jeszcze ktoś tego nie widział):
http://www.youtube.com/watch?v=54W0TgJGgoEBad-i - Pią 18 Sty, 2008 ja moze troche na inny temat, tak jak bardzo lubie CTRa tego jak ma Lenny i tego nowszego tez, to ten z filmu JDM jest brzydszy od k.u.r.w.a. najbrzydszego auta na swiecie. Co to jest za czeski tuning??Anonymous - Pią 18 Sty, 2008 Brzydki to jest ten
(to odelżony concept)
CHRZANEK - Pią 18 Sty, 2008
GOKART napisał/a:
Oto cała lista w/g EVO:
1: Porsche 997 GT3 RS: 95.7
2: Ferrari F430 Scuderia: 94.9
3: Audi R8: 93.6
4: Mercedes CLK63 AMG Black: 91.4
5: BMW M3: 90.9
6: Honda Civic Type-R: 89.4
7: Lamborghini Gallardo Superleggera: 88.2
8: Nissan 350Z: 87.6
9: Lotus 2-Eleven: 87.0
10: Mini Cooper S Works: 86.1
Podoba mi sie ta lista
No i w pierwszej dziesiatce mamy "haczyka" Bad-i - Pią 18 Sty, 2008