To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2010 WRC, IRC, ME itp

jarek-malopolska - Pon 18 Paź, 2010

W sumie fakt, clio choć fabryczne i droga pewnie tez pod S1600 duzo bardziej niż chocby nasze odcinki, to z pewnościa nie jest to najnowsza technologicznie broń.. Ale w przypadku np. Fiesty S2000 nie sadze, ze clio miało przewage z uwagi na równe i szybkie odcinki.. Kurde nasza obecna gwardia w ME nie prezentuje sie zbyt okazale.. Sołek jadacy bodaj tam po raz 7 !!! dość łatwo został ograny przez Bettiego, wadomo, dobór opon sprawa podstawowa ale mimo wszystko wydaje mi się, ze włoch był szybszy.. Natomiast Ruta i Oleksowicz.. z pełnym szacunkiem i sympatia do obu, no umowmy się, nie sadze, ze to brak doswiadczenia rajdowego, boję się, ze nawet za 3-4 lata nie bedzie wiele lepiej...
qbus - Nie 24 Paź, 2010








Krótka fotorelacja :)

fydi - Nie 24 Paź, 2010

Super Honda wygląda na tym szutrowym zawiasie :) Serio
qbus - Nie 24 Paź, 2010

Taaa szkoda tylko ze koła mieliśmy od traktora :/
Przem_106 - Nie 24 Paź, 2010

Fajna honda, ale i fajne 106, ktore się nie dało Japonczykowi. A tak ogolnie to fajny rajd.
qbus - Nie 24 Paź, 2010

Fajnego 106 jest fajne zdjecie z nasza elektrownia.



Janusz na ostatniej strefie zrobil takie zamieszanie ze mechanicy Kuzaja tarzali sie po ziemi ze smiechu :) chlopak ma mega talenta niedobrze by bylo jakby odwiesil kask.

Przem_106 - Nie 24 Paź, 2010

Fota mistrz, a co do taletu Janusza zgadzam się w 1000%
qbus - Nie 24 Paź, 2010

http://www.youtube.com/wa...ure=recentumore

onboard od Janusza z pechowego dla nas odcinka, w 9:35 mija nasz samochod.

jarek-malopolska - Pon 25 Paź, 2010

Patrzac po zdjeciach ciekawe te szutry tam maja ;) Kolein przynajmniej wielkich nie ma...czy to tylko w tych dwoch miejscach co na zdjęciach? ;)
qbus - Pon 25 Paź, 2010

Szybkie partie sa rowne, problem sie robi na oporach i nawrotach ale to tylko z racji tego ze jedzie wczesniej jakies 7 WRC, 40 N4 i 30 innych samochodow. Jest ok, wolne partie sa rozkopane nawet w Finlandi.
Jaco - Wto 02 Lis, 2010

Są już jakieś pierwsze konkretne info o nowych WuRCach

www.rallyonline.pl napisał/a:
FIA nareszcie ujawniła szczegóły przepisów technicznych dotyczących nowych aut WRC poza wąskie grono zainteresowanych producentów. Martin Holmes przekazuje podstawowe informacje w najnowszym numerze GP Week.

Oparte na przepisach klasy S2000 nowe WRC różnią się od nich pakietem aerodynamicznym (przedni zderzak i tylne skrzydło), możliwością stosowania plastikowych szyb bocznych, większych hamulców z układem chłodzenia wodą - oraz oczywiście silnikiem 1.6 turbo.

Jednostki napędowe mogą być oparte na seryjnym silniku, bądź też budowane od podstaw, według ściśle określonych przepisów. GP Week informuje, że motory w Mini i Fordzie oparte są na drogowych jednostkach, zaś Citroen przygotował swój silnik od podstaw. Powróciła możliwość stosowania suchych misek olejowych.

Zwężka w układzie dolotowym ma 33 mm, maksymalne ciśnienie doładowania to 2.5 bara, a silniki mogą się kręcić do 8500 obr/min. FIA zamontuje w rajdówkach specjalny moduł, który będzie kontrolował przestrzeganie ograniczeń.

Minimalna masa nowych WRC to 1200 kg - o 30 kg mniej niż dotychczas. Będzie można używać skrzyń biegów (sekwencyjnych, z zakazem stosowania łopatek przy kierownicy) od zewnętrznych producentów, zatwierdzonych przez FIA. Na razie homologowano przekładnie Sadev i Xtrac.

Nie wiadomo jeszcze natomiast, jak dokładnie będą wyglądać przepisy nowych S2000, ze słabszymi silnikami 1.6 turbo. FIA nadal marzy o sytuacji, w której auto da się w krótkim czasie przebudowywać z WRC na S2000.

Bad-i - Wto 02 Lis, 2010

ciekawe dlaczego likwiduja lopatki przy kierownicy :(
qbica - Wto 02 Lis, 2010

a mi sie to akurat podoba! :jupi:
Bad-i - Wto 02 Lis, 2010

qbica napisał/a:
a mi sie to akurat podoba! :jupi:


bo obcieli koszty ? :rotfl:

wiem, wiem, podobala ci sie jazda Kubicy - one hand driving ;)

GeKo - Wto 02 Lis, 2010

Bad-i napisał/a:
ciekawe dlaczego likwiduja lopatki przy kierownicy :(

Bo sterowanie hydrauliczne skrzynią podnosi koszty.
Bzdurą jest jednak to w tej chwili to że mozna sobie zbudować silnik od podstaw. To dopiero podniesie koszty. Tak samo jak tworzenie nowych słabszych S2000 w oparciu o 1.6. ledwo 4 czy 5 lat pojeździly S2000 i staną się bezuzyteczne.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group