jarek-malopolska - Pon 18 Paź, 2010 W sumie fakt, clio choć fabryczne i droga pewnie tez pod S1600 duzo bardziej niż chocby nasze odcinki, to z pewnościa nie jest to najnowsza technologicznie broń.. Ale w przypadku np. Fiesty S2000 nie sadze, ze clio miało przewage z uwagi na równe i szybkie odcinki.. Kurde nasza obecna gwardia w ME nie prezentuje sie zbyt okazale.. Sołek jadacy bodaj tam po raz 7 !!! dość łatwo został ograny przez Bettiego, wadomo, dobór opon sprawa podstawowa ale mimo wszystko wydaje mi się, ze włoch był szybszy.. Natomiast Ruta i Oleksowicz.. z pełnym szacunkiem i sympatia do obu, no umowmy się, nie sadze, ze to brak doswiadczenia rajdowego, boję się, ze nawet za 3-4 lata nie bedzie wiele lepiej...qbus - Nie 24 Paź, 2010
Krótka fotorelacja fydi - Nie 24 Paź, 2010 Super Honda wygląda na tym szutrowym zawiasie Serioqbus - Nie 24 Paź, 2010 Taaa szkoda tylko ze koła mieliśmy od traktora Przem_106 - Nie 24 Paź, 2010 Fajna honda, ale i fajne 106, ktore się nie dało Japonczykowi. A tak ogolnie to fajny rajd.qbus - Nie 24 Paź, 2010 Fajnego 106 jest fajne zdjecie z nasza elektrownia.
Janusz na ostatniej strefie zrobil takie zamieszanie ze mechanicy Kuzaja tarzali sie po ziemi ze smiechu chlopak ma mega talenta niedobrze by bylo jakby odwiesil kask.Przem_106 - Nie 24 Paź, 2010 Fota mistrz, a co do taletu Janusza zgadzam się w 1000%qbus - Nie 24 Paź, 2010 http://www.youtube.com/wa...ure=recentumore
onboard od Janusza z pechowego dla nas odcinka, w 9:35 mija nasz samochod.jarek-malopolska - Pon 25 Paź, 2010 Patrzac po zdjeciach ciekawe te szutry tam maja Kolein przynajmniej wielkich nie ma...czy to tylko w tych dwoch miejscach co na zdjęciach? qbus - Pon 25 Paź, 2010 Szybkie partie sa rowne, problem sie robi na oporach i nawrotach ale to tylko z racji tego ze jedzie wczesniej jakies 7 WRC, 40 N4 i 30 innych samochodow. Jest ok, wolne partie sa rozkopane nawet w Finlandi.Jaco - Wto 02 Lis, 2010 Są już jakieś pierwsze konkretne info o nowych WuRCach
www.rallyonline.pl napisał/a:
FIA nareszcie ujawniła szczegóły przepisów technicznych dotyczących nowych aut WRC poza wąskie grono zainteresowanych producentów. Martin Holmes przekazuje podstawowe informacje w najnowszym numerze GP Week.
Oparte na przepisach klasy S2000 nowe WRC różnią się od nich pakietem aerodynamicznym (przedni zderzak i tylne skrzydło), możliwością stosowania plastikowych szyb bocznych, większych hamulców z układem chłodzenia wodą - oraz oczywiście silnikiem 1.6 turbo.
Jednostki napędowe mogą być oparte na seryjnym silniku, bądź też budowane od podstaw, według ściśle określonych przepisów. GP Week informuje, że motory w Mini i Fordzie oparte są na drogowych jednostkach, zaś Citroen przygotował swój silnik od podstaw. Powróciła możliwość stosowania suchych misek olejowych.
Zwężka w układzie dolotowym ma 33 mm, maksymalne ciśnienie doładowania to 2.5 bara, a silniki mogą się kręcić do 8500 obr/min. FIA zamontuje w rajdówkach specjalny moduł, który będzie kontrolował przestrzeganie ograniczeń.
Minimalna masa nowych WRC to 1200 kg - o 30 kg mniej niż dotychczas. Będzie można używać skrzyń biegów (sekwencyjnych, z zakazem stosowania łopatek przy kierownicy) od zewnętrznych producentów, zatwierdzonych przez FIA. Na razie homologowano przekładnie Sadev i Xtrac.
Nie wiadomo jeszcze natomiast, jak dokładnie będą wyglądać przepisy nowych S2000, ze słabszymi silnikami 1.6 turbo. FIA nadal marzy o sytuacji, w której auto da się w krótkim czasie przebudowywać z WRC na S2000.
Bad-i - Wto 02 Lis, 2010 ciekawe dlaczego likwiduja lopatki przy kierownicy qbica - Wto 02 Lis, 2010 a mi sie to akurat podoba! Bad-i - Wto 02 Lis, 2010
qbica napisał/a:
a mi sie to akurat podoba!
bo obcieli koszty ?
wiem, wiem, podobala ci sie jazda Kubicy - one hand driving GeKo - Wto 02 Lis, 2010
Bad-i napisał/a:
ciekawe dlaczego likwiduja lopatki przy kierownicy
Bo sterowanie hydrauliczne skrzynią podnosi koszty.
Bzdurą jest jednak to w tej chwili to że mozna sobie zbudować silnik od podstaw. To dopiero podniesie koszty. Tak samo jak tworzenie nowych słabszych S2000 w oparciu o 1.6. ledwo 4 czy 5 lat pojeździly S2000 i staną się bezuzyteczne.