M - Nie 22 Sie, 2010 Loko - nie jeździłem na czas, walilem kółka jedno za drugim tak po prostu.rasta - Nie 22 Sie, 2010
Stf napisał/a:
o kurde. rzeczywiście właśnie doczytałem. no to przypuszczam że może być >230km, bo niby tylko 0,25bara dmucha ale w n/a miał ponad 220km. ehhh - Raściak - no to masz teraz problem w klasie k-IV na imprezach WST
I to poważny qarwa. bo kolo świetnie ogarnia
ITR dzień zakończył padniętym przegubem.Anonymous - Nie 22 Sie, 2010 To ja moze troche naprostuje chodzace plotki
W ITR nigdy nie dobilem do 220km w N/A. Rollbara nie ma, jest Crossbar W tej chwili silnik wrocil do seri(blok, glowica seria), tyle ze pojawil sie kompresor JacksonRacing. Pierwsze testy byly wlasnie wczoraj na doladowaniu 0,25bar (teoretycznie 230-240KM). Jak ogarne drobne problemy finalnie bedzie w granicy 250-260KM.
Rasta, bój sie, bo na WST bede walczyl o 1 miejsca w klasie i darmowe wjazdy na kolejne imprezy
Wczoraj bylo bardzo sympatycznie, podziekowania za organizacje i do zobaczenia na kolejnych wypadach.Stf - Nie 22 Sie, 2010 czyli rozumiem, że generalnie powinieneś być znacznie szybszy niż byłeś na WST III pod koniec lipca ? jakie faktyczne odczucia vs to co było ?M - Nie 22 Sie, 2010
Furious napisał/a:
To ja moze troche naprostuje chodzace plotki
W ITR nigdy nie dobilem do 220km w N/A. Rollbara nie ma, jest Crossbar W tej chwili silnik wrocil do seri(blok, glowica seria), tyle ze pojawil sie kompresor JacksonRacing. Pierwsze testy byly wlasnie wczoraj na doladowaniu 0,25bar (teoretycznie 230-240KM). Jak ogarne drobne problemy finalnie bedzie w granicy 250-260KM.
Rasta, bój sie, bo na WST bede walczyl o 1 miejsca w klasie i darmowe wjazdy na kolejne imprezy
Wczoraj bylo bardzo sympatycznie, podziekowania za organizacje i do zobaczenia na kolejnych wypadach.
Będzie jakieś chłodzenie w JRSC? Bo bez to strasznie puchnie z tego co pamiętam?rasta - Nie 22 Sie, 2010
Furious napisał/a:
Rasta, bój sie, bo na WST bede walczyl o 1 miejsca w klasie i darmowe wjazdy na kolejne imprezy
Ważne, że cos się będzie działo w naszej skoromnej klasie, a i ja bede miał wiekszą matywację TOXIC - Nie 22 Sie, 2010 No ! i taki wypad mi sie podoba jak bedzie powtórka we wrzesniu to ja sie pisze Anonymous - Nie 22 Sie, 2010
Stf napisał/a:
czyli rozumiem, że generalnie powinieneś być znacznie szybszy niż byłeś na WST III pod koniec lipca ? jakie faktyczne odczucia vs to co było ?
nie wiem czy znacznie, szybszy bede na prostych, ale wyjscia z zakretow sa juz problematyczne bo mam wrazenie ze moja szpera tego nie ogarnia, wiec bedzie trudniej.. Niechcialbym skonczyc jako mistrz prostej, a dupa zakrętu
Odczucia sa takie ze jest zdecydowanie lepiej niz wszystkie moje poprzednie tuningi N/A.
M napisał/a:
Będzie jakieś chłodzenie w JRSC? Bo bez to strasznie puchnie z tego co pamiętam?
chlodzenie jest (rdzenie laminova), aczkolwiek byly z nim wczoraj problemy - wiec do sprawdzenia/poprawekM - Nie 22 Sie, 2010 To inna bajka w takim razie.rasta - Nie 22 Sie, 2010
Furious napisał/a:
ale wyjscia z zakretow sa juz problematyczne bo mam wrazenie ze moja szpera tego nie ogarnia,
Ja ten problem mam od zawsze rasta - Nie 22 Sie, 2010
Furious napisał/a:
rdzenie laminova
Coś więcej Ziom na temat tego patentu, przyznam się, że wcześniej o nich nie słyszałem coś tam wygooglowalem ale mi mało M - Nie 22 Sie, 2010
rasta napisał/a:
Furious napisał/a:
rdzenie laminova
Coś więcej Ziom na temat tego patentu, przyznam się, że wcześniej o nich nie słyszałem coś tam wygooglowalem ale mi mało
Rozcinasz kolektor dolotowy jacksona i wkladasz dwa rdzenie przez które puszczasz wode.M - Nie 22 Sie, 2010 Jest dużo pytań zapytań - Ułęż BIS w 3 tygodniu września byłby interesujący?
Ja z pewnością bym jechał. 18 lub 25-ty wrzesień.rasta - Nie 22 Sie, 2010 18 lub 19 ma być Lap Race na Ułęży jeszcze nie podali dokładnego terminy, 25 ja odpadam bo mam zlot Focusa.
Więc pisze się na wariant 1 ew. będę nocował na lotnisku anjas - Nie 22 Sie, 2010 jeśli o mnie i mikana chodzi to 25 jest OK. 18 nie damy rady.