Franek - Wto 24 Lip, 2012 grubo.Maciusiowy - Wto 24 Lip, 2012 zaraz po przyjeździe coś mi nie grało...teraz 'zapaliła mi się lampka'. Mianowicie - coś stukało przy ruszaniu na wolnych, ale myślałem, że to nic strasznego, a to mogły wypadać zapłony...zwłaszcza że to od strony kierowcy było słyszalne (czyli 4 cylinder, w którym coś się zyebało) - a to chyba może mieć z kolei coś wspólnego z tym, o czym mówił mi Miniac przez tel, że zalałem benz.95 oktan (na BP w Austrii nie było 98, jedynie jakaś 95 ultimate)...fakenszit...mam nadzieję, że to jednak nic poważnego...fura kopciła trochę na biało zaraz po tym jak zaczął 'iść' na 3 garkach...
czekamy na LTLMichał - Wto 24 Lip, 2012 JES SER , AJ NOŁ DER IS MISTEJK !
Maciusiowy - Śro 25 Lip, 2012 206 Gti - Śro 25 Lip, 2012 Trzymam kciuki !Przem_106 - Śro 25 Lip, 2012 Kumpel wrócił w sobotę. Był Laguną II w gazie wartą ok. 12tyś. Padła mu jakaś pompka hydraulicznego sprzęgła. Najpierw dolewał, potem się zapowietrzyło. Nie mógł wrzucić biegu, musiał stać. Asistance poza holowaniem nic nie pomogło. W serwisie wymienili mu najpierw całe sprzęgło za 600Eu, a potem dopiero pompkę za 100Eu. Po doliczeniu grubej kasy na rozmowy tel, które najczęściej przeprowadza się w panice nie licząc kosztów oraz inne koszty np. (3 dni dłuższy pobyt) jest ponad 1000Eu w plecy
Wniosek jest jeden - jak coś pada z czym nie dajemy sobie rady lub się na tym nie znamy, to po prostu musimy się jak najrozsądniej wydostać z obcego kraju i ściągnąć auto do Polszy.206 Gti - Śro 25 Lip, 2012 Strasznie coś sie te fury sypią w tej chorwacji. Tak jak pisałem widziałem 3 merce które sie poddały.Maciusiowy - Śro 25 Lip, 2012 my dzisiaj na kawce - jaguar XJ, bmw 3 e90 i MCS na lawecie...Pirania - Śro 25 Lip, 2012 o fak, współczucia! Pamiętam z zeszłego roku jakiego mieliśmy stresa po awaryjce.
Ale rasta zastosował metodę - fura jakoś jedzie to jedziemy dalej. Będziemy się martwić jak padnie no i nie padło206 Gti - Śro 25 Lip, 2012 Czy awaria ma związek z modyfikacjami silnika ?M - Śro 25 Lip, 2012 Adam, chodzi o to że tam jest mega gorąco i układ chłodzenia ma dużo ciężej.
Jeśli coś jest niesprawne to u nas będzie sobie działać ale tam się wysra po prostu.Maciusiowy - Śro 25 Lip, 2012 silnik miał tylko remap (to clubman, nie R53 się zyebał), poza tym zalałem 95 ultimate, bo 98 na tej konkretnej stacji BP w Austrii nie było...mam nadzieję, że to nie będzie jednak najczarniejszy scenariusz auto nie ma nawet 40 tysi przejechane...M - Śro 25 Lip, 2012 A tam nie ma adaptacji do danego paliwa jak w bmw?Maciusiowy - Śro 25 Lip, 2012 nie wiemFranek - Śro 25 Lip, 2012 Bart juz dojechał?