ja to wkleiłem dla przykładu - do Clio dolot dorby ma Freeman , przetestowałdolot Racelanda i yubyło mu mocy wiec póście w cos nie sprawdzonego moze byc ryzykowne.
Jeżeli pytasz o sam filtr do power rury to tak jak napisałem ITG ma filtry w wielu rozmiarach i nie kosztują one 400 funtów
Oki rozumim. THX.saxorulez - Czw 26 Cze, 2008
eM napisał/a:
Łukasz czy itg robi wkladki do nieskrecajacych samochodow?
robi. Swego czasu był nawet test w GT i miało najlepsze przyrosty w CTR
Oczywiście wybierając filtr bierzecie pod uwage nei tylko przyrosty ale tez mozliwości filtrwania - żaden filtr aftermarketowy, czy gąbkowy, czy materiałowy, suchy, oliwiony - zawsze filtruje słabiej niż seryjna paierowa wkładka.
Akurat ITG ma naprawdę bardzo dobre właściwości filtrujące. I wystepuje w dwóch opcjach - suchy filtr (lepsze przyrosty gorsze właściwości filtrowania) lub mokry (naoliwiony, mniejsze przyrosty ale zdrowiej dl asilnika)M - Czw 26 Cze, 2008 Potrzebuje wkladke do vti, chcialem kupic kn albo hks ale jak cos nowego i fajnego jest to bym z checia wzial.saxorulez - Czw 26 Cze, 2008 załatwmy na GGAnonymous - Sob 28 Cze, 2008
saxorulez napisał/a:
żaden filtr aftermarketowy, czy gąbkowy, czy materiałowy, suchy, oliwiony - zawsze filtruje słabiej niż seryjna paierowa wkładka.
Akurat ITG ma naprawdę bardzo dobre właściwości filtrujące. I wystepuje w dwóch opcjach - suchy filtr (lepsze przyrosty gorsze właściwości filtrowania) lub mokry (naoliwiony, mniejsze przyrosty ale zdrowiej dl asilnika)
Różnie to bywa.
Suchy stożek AEM filtruje lepiej niż oliwiony, podobno 99,5 %
to tyle samo co ich sportowe wkładki do zwyczajnego dolotu z puszką.
z tego co czytalem slabym punktem dolotu w Sporcie to 90 stopniowe kolanko za puszka filtra. W wyscigowych Clio Cup maja troche wiecej miejsca pod maska z uwagi na przeniesiony do tylu akumulator i co ciekawe wykorzystuja w to miejsce oryginalne puszki z fazy 1 tylko umieszczaja je prawie na prosto od przepustnicy. Podobno wtedy i tylko wtedy dolot zimnego powietrza tak czesto robiony w miejscu przeciwmgielnego ma racje bytu i przenosi sie to na faktyczny wzrost mocy.
Czy ktos moze to skomentowac ?
bo powoli sie zastanawiam nad operacja przeniesienia aku do tylu
Nie wiem jak konkretnie w Clio, ale ogólnie takie kolanko nie powinno być problemem.
"Kolanko" 90 stopni jest w moim dedykowanym dolocie AEM w Civicu.
Mało tego, po drodze są jeszcze 2 zakręty:
Mimo to, ten dolot daje udokumentowany przyrost mocy w stosunku do seryjnego dolotu
który jest węższy. Wg różnych pomiarów od 8 do 11 KM więcej.
To chyba dość wyczerpująco odpowiada na Twoje pytanie odnośnie kolan pP - Nie 06 Lip, 2008 mAbZ, mam słabość do k20, ale do fiesty mi sie nie zmieści, a co do dolotow to faktycznie kolanko w dolocie nie ma znaczenia (wg mnie),
przykladowo dedykowany dolot do fiesty st ma duzy zakret, a takze daje przyrost KM-ile bedzie to zobaczymy jak włożeMoRToN - Wto 08 Lip, 2008 A jak to jest z rozmiarem stożka ? Im większy tym lepszy ? (tj. lepiej zasysa) czy niekoniecznie ?saxorulez - Wto 08 Lip, 2008
MoRToN napisał/a:
A jak to jest z rozmiarem stożka ? Im większy tym lepszy ? (tj. lepiej zasysa) czy niekoniecznie ?
powierzchnie dobiera sie do mocy zasadniczo..MoRToN - Wto 08 Lip, 2008 A jest na to jakiś wzór ? Jakaś norma ?saxorulez - Wto 08 Lip, 2008 to zalezy od producenta.. bo np. inaczej przepuszcza gąbka a inaczej bawełna lub tez papier
ITG określa do jakiej mocy jest dany filtr przy kazdym stożkuCHRZANEK - Wto 08 Lip, 2008
saxorulez napisał/a:
naczej przepuszcza gąbka a inaczej bawełna lub tez papier
A jeszcze inaczej chleb...MoRToN - Wto 08 Lip, 2008 chleb chyba najlepiej filtruje, przynjamniej płyny Michał - Wto 08 Lip, 2008 morton bej MoRToN - Wto 08 Lip, 2008 Różnych sie ma znajomych