To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

ICE - In Car Entertainment - ktory telefon

bizon - Nie 28 Kwi, 2013

PiTT napisał/a:
póki co wróciłem do sprawdzonego Sygica i to jest po prostu klasa sama w sobie, wg mnie najlepsza nawigacja moblina


Który sygic?
Nie masz problemów, że w mapy nie są do końca aktualne?

Kenet - Nie 28 Kwi, 2013

PiTT napisał/a:
polecam uchwyt na ajfona od Keneta :)


Ja takiego nie używałem, więc tym bardziej cieszę się, że jest ok.

Co do sygica - mi też najlepiej się z nim jeździło.

PiTT - Nie 28 Kwi, 2013

Sygic ma mega przejrzysty i dopracowany interfejs, automapa mogłaby się uczyć i ściągnąć sprawdzone rozwiązania
nie odczuwam problemów z mapami za to podoba mi się opcja płacenia 1-razowego a nie tak jak z AP co rok taka sama kasa za odnowienie :/
Sygica używałem na androidzie i oddałem licencję ojcu, mówi że też bardzo fajnie się sprawuje, jak ktoś ma zamiar kupić do 30.04 to dostałem od nich kod na 30% upust
niestety w przypadku ios nie obowiązują te kody, ale i tak mają obecnie bardzo fajne oferty, Sygic na PL kosztuje 19 ojro i nie ma żadnych dodatkowych opłat
myślałem żeby kupić od razu na całą europę za 39, ale nie zapowiada mi się wyjazd w najbliższym czasie, więc szkoda przepłacać póki co :)

M - Pon 29 Kwi, 2013

PiTT napisał/a:
zróbcie teścik np w Real Racing 3, na iphone 4s i 5 zero przycinek, wszystko śmiga jak złe... u znajomego w galaxy 3 się tnie
nie ma to jak "mocarna" ulotka a w rzeczywistości dostaje po dupie jeśli chodzi o wydajność od takiego szitu jak apple

Od strony kodu i środowiska wykonania to są zupełnie dwie inne gry o tym samym tytule.
Iphone chyba ma mocniejszy procek jeśli chodzi o multimedia od samsunga ale takie porównanie które zrobiłeś mówi tylko tyle że ten sam tytuł na iphonie chodzi płynnie a na galaxy się tnie.

PiTT - Pon 29 Kwi, 2013

hmm... to jak inaczej można porównać urządzenia? :)
w testach? i potem wychodzi że przecież sprzęt miał być najszybszy na rynku :]

M - Pon 29 Kwi, 2013

PiTT napisał/a:
hmm... to jak inaczej można porównać urządzenia? :)
w testach? i potem wychodzi że przecież sprzęt miał być najszybszy na rynku :]

Jakimś benchmarkiem który ma identyczne przetwarzanie na obu urządzeniach. Są na pewno takie testy.

PiTT - Pon 29 Kwi, 2013

M napisał/a:
PiTT napisał/a:
hmm... to jak inaczej można porównać urządzenia? :)
w testach? i potem wychodzi że przecież sprzęt miał być najszybszy na rynku :]

Jakimś benchmarkiem który ma identyczne przetwarzanie na obu urządzeniach. Są na pewno takie testy.

i nadal zadam to samo pytanie
po kiego wała mi testy które pokazują przewagę jednego z urządzeń skoro konkretna aplikacja np. gra weryfikuje momentalnie dane na papierze?
wiesz o co mi chodzi?
po prostu nie rozumiem jarania się danymi w testach, interesuje mnie faktyczna wydajność w użytkowaniu codziennym, bez znaczenia czy to gra, aplikacja graficzna czy program pocztowy

M - Pon 29 Kwi, 2013

Testy pokazują obiektywnie które urządzenie ma jaką moc obliczeniową/przetwarzania - nic więcej - to taka telefonowa hamownia. Nie chce się zagłębiać w szczegóły obu platform i różnorodności silników do gier i innych narzędzi.
PiTT - Pon 29 Kwi, 2013

spoko :faja:
Cartoon - Pon 29 Kwi, 2013

ale jak rozumiem, iphone jest lepiej skrojony do multimediów... a w sumie do tego służy ta cała "moc" w telefonach...
PiTT - Pon 29 Kwi, 2013

Cartoon napisał/a:
ale jak rozumiem, iphone jest lepiej skrojony do multimediów... a w sumie do tego służy ta cała "moc" w telefonach...

jak śmiesz zadawać takie pytania?!




:rotfl:

M - Pon 29 Kwi, 2013

Nie wiem czy jest ale wiem że jak robisz projekt i powiedzmy masz budzet podzielony po połowie - masz 10 deweloperów IOS i 10 Androida / 6 miesięcy. Cel jest taki żeby zrobić grę :)
I teraz miesiąc trwało kodowanie na obie platformy w obu zespołach, przez dwa miesiące będzie optymalizacja kodu - zespół 10 developerów IOS ma 2 miesiące na testy na dwóch urządzeniach a zespół Androida ma dwa miesiące żeby zrobić tak żeby aplikacja działała w miarę dobrze na 50 urządzeniach :)

PiTT - Pon 29 Kwi, 2013

ok, ale to już 3 seria tej gry i w każdej występował ten sam efekt przycinania... może powinni poświęcić więcej czasu żeby dopracować kolejną część :rotfl:
M - Pon 29 Kwi, 2013

Chuj wi
PiTT - Pon 29 Kwi, 2013

ciekaw jestem jak to śmiga na windzie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group