póki co wróciłem do sprawdzonego Sygica i to jest po prostu klasa sama w sobie, wg mnie najlepsza nawigacja moblina
Który sygic?
Nie masz problemów, że w mapy nie są do końca aktualne?Kenet - Nie 28 Kwi, 2013
PiTT napisał/a:
polecam uchwyt na ajfona od Keneta
Ja takiego nie używałem, więc tym bardziej cieszę się, że jest ok.
Co do sygica - mi też najlepiej się z nim jeździło.PiTT - Nie 28 Kwi, 2013 Sygic ma mega przejrzysty i dopracowany interfejs, automapa mogłaby się uczyć i ściągnąć sprawdzone rozwiązania
nie odczuwam problemów z mapami za to podoba mi się opcja płacenia 1-razowego a nie tak jak z AP co rok taka sama kasa za odnowienie
Sygica używałem na androidzie i oddałem licencję ojcu, mówi że też bardzo fajnie się sprawuje, jak ktoś ma zamiar kupić do 30.04 to dostałem od nich kod na 30% upust
niestety w przypadku ios nie obowiązują te kody, ale i tak mają obecnie bardzo fajne oferty, Sygic na PL kosztuje 19 ojro i nie ma żadnych dodatkowych opłat
myślałem żeby kupić od razu na całą europę za 39, ale nie zapowiada mi się wyjazd w najbliższym czasie, więc szkoda przepłacać póki co M - Pon 29 Kwi, 2013
PiTT napisał/a:
zróbcie teścik np w Real Racing 3, na iphone 4s i 5 zero przycinek, wszystko śmiga jak złe... u znajomego w galaxy 3 się tnie
nie ma to jak "mocarna" ulotka a w rzeczywistości dostaje po dupie jeśli chodzi o wydajność od takiego szitu jak apple
Od strony kodu i środowiska wykonania to są zupełnie dwie inne gry o tym samym tytule.
Iphone chyba ma mocniejszy procek jeśli chodzi o multimedia od samsunga ale takie porównanie które zrobiłeś mówi tylko tyle że ten sam tytuł na iphonie chodzi płynnie a na galaxy się tnie.PiTT - Pon 29 Kwi, 2013 hmm... to jak inaczej można porównać urządzenia?
w testach? i potem wychodzi że przecież sprzęt miał być najszybszy na rynku M - Pon 29 Kwi, 2013
PiTT napisał/a:
hmm... to jak inaczej można porównać urządzenia?
w testach? i potem wychodzi że przecież sprzęt miał być najszybszy na rynku
Jakimś benchmarkiem który ma identyczne przetwarzanie na obu urządzeniach. Są na pewno takie testy.PiTT - Pon 29 Kwi, 2013
M napisał/a:
PiTT napisał/a:
hmm... to jak inaczej można porównać urządzenia?
w testach? i potem wychodzi że przecież sprzęt miał być najszybszy na rynku
Jakimś benchmarkiem który ma identyczne przetwarzanie na obu urządzeniach. Są na pewno takie testy.
i nadal zadam to samo pytanie
po kiego wała mi testy które pokazują przewagę jednego z urządzeń skoro konkretna aplikacja np. gra weryfikuje momentalnie dane na papierze?
wiesz o co mi chodzi?
po prostu nie rozumiem jarania się danymi w testach, interesuje mnie faktyczna wydajność w użytkowaniu codziennym, bez znaczenia czy to gra, aplikacja graficzna czy program pocztowyM - Pon 29 Kwi, 2013 Testy pokazują obiektywnie które urządzenie ma jaką moc obliczeniową/przetwarzania - nic więcej - to taka telefonowa hamownia. Nie chce się zagłębiać w szczegóły obu platform i różnorodności silników do gier i innych narzędzi.PiTT - Pon 29 Kwi, 2013 spoko Cartoon - Pon 29 Kwi, 2013 ale jak rozumiem, iphone jest lepiej skrojony do multimediów... a w sumie do tego służy ta cała "moc" w telefonach...PiTT - Pon 29 Kwi, 2013
Cartoon napisał/a:
ale jak rozumiem, iphone jest lepiej skrojony do multimediów... a w sumie do tego służy ta cała "moc" w telefonach...
jak śmiesz zadawać takie pytania?!
M - Pon 29 Kwi, 2013 Nie wiem czy jest ale wiem że jak robisz projekt i powiedzmy masz budzet podzielony po połowie - masz 10 deweloperów IOS i 10 Androida / 6 miesięcy. Cel jest taki żeby zrobić grę
I teraz miesiąc trwało kodowanie na obie platformy w obu zespołach, przez dwa miesiące będzie optymalizacja kodu - zespół 10 developerów IOS ma 2 miesiące na testy na dwóch urządzeniach a zespół Androida ma dwa miesiące żeby zrobić tak żeby aplikacja działała w miarę dobrze na 50 urządzeniach PiTT - Pon 29 Kwi, 2013 ok, ale to już 3 seria tej gry i w każdej występował ten sam efekt przycinania... może powinni poświęcić więcej czasu żeby dopracować kolejną część M - Pon 29 Kwi, 2013 Chuj wiPiTT - Pon 29 Kwi, 2013 ciekaw jestem jak to śmiga na windzie