To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

ICE - In Car Entertainment - ktory telefon

zefir - Pon 29 Kwi, 2013

u mnia na nexusie real racing 3 chodzi zajebiscie :D
Cartoon - Pon 29 Kwi, 2013

M napisał/a:
Nie wiem czy jest ale wiem że jak robisz projekt i powiedzmy masz budzet podzielony po połowie - masz 10 deweloperów IOS i 10 Androida / 6 miesięcy. Cel jest taki żeby zrobić grę :)
I teraz miesiąc trwało kodowanie na obie platformy w obu zespołach, przez dwa miesiące będzie optymalizacja kodu - zespół 10 developerów IOS ma 2 miesiące na testy na dwóch urządzeniach a zespół Androida ma dwa miesiące żeby zrobić tak żeby aplikacja działała w miarę dobrze na 50 urządzeniach :)


Czyli to co miało być zaletą androida (dostępność na wiele urządzeń) jest jego główną wadą, bo cierpi na tym jakość aplikacji na niego dostępnych?
Gra na androida pokazała się później niż na iphona, a i tak efekt jest marny - bez sensu...

M - Pon 29 Kwi, 2013

To jest zupełnie inny model - w applu masz os i hardware spięte razem w jednym produkcie,
android jest tylko platformą a do niego masz N urządzeń do wyboru od różnych producentów.
Przewagą androida jest to że może być odpalany na armie, sparcu i co najważniejsze na intelu który ma tanie i bardzo mocne procki które mogą odjechać iphonom na kilometr (np lenovo k900)

CHRZANEK - Pon 29 Kwi, 2013

Były już tematy:

turbo vs kompresor
Plasma vs LCD (tu akurat pogodził wszystkich LED)
doszedł kolejny IOS vs Android.

Ja przyznaje racje Pittowi że na ajfonie gejmy lepiej śmigają, ale mam androida bo nie płace za aplikacje - korzystam tylko z darmowych, a za darmo to na IOS to może być zegarek albo kalkulator a wszystko inne becelen, a ja z założenia nie kupuje nic przez internet (poza allegro).

Reasumując każdy znajdzie jakiś powód - w swoim mniemaniu najlepszy - dlaczego jedno jest lepsze niż drugie.

Anonymous - Pon 29 Kwi, 2013

Pochwale sie -po pół roku posiadania galaxy zainstalowałem sobie pierwszą apke -latarke(fajna sprawa),zastanawiam sie teraz nad drugą ale za cholere nie moge wymyslić co jeszcze by mi sie przydało
Barejka - Pon 29 Kwi, 2013

rabarbar, swieczka lub zapalniczka, fajna sprawa :rotfl:
Anonymous - Pon 29 Kwi, 2013

no super,fajke mógłby sobie odpalić
Chloru - Pon 29 Kwi, 2013

CHRZANEK napisał/a:
Plasma vs LCD (tu akurat pogodził wszystkich LED)


Beeeezeeeduraaaa! xD

http://www.youtube.com/wa...T_Xf6SDho#t=62s

PGmaster - Pon 29 Kwi, 2013

rabarbar napisał/a:
Pochwale sie -po pół roku posiadania galaxy zainstalowałem sobie pierwszą apke -latarke(fajna sprawa),zastanawiam sie teraz nad drugą ale za cholere nie moge wymyslić co jeszcze by mi sie przydało


Shazam ;)

PiTT - Wto 30 Kwi, 2013

Chrzaniu, nie zgadzam się z tym że wszystko jest płatne
np. Real Racing 3 jest za darmo jak masa innych gier w wersjach "okrojonych"
zresztą pełne wersje też fortuny nie kosztują i czy to gierka czy apka to zazwyczaj kosztuje ok 0.89 euro... ;)

dzik - Wto 30 Kwi, 2013

[quote="CHRZANEK"
Plasma vs LCD (tu akurat pogodził wszystkich LED)
[/quote]

Plizz, LED to LCD a nie nowa technologia, bałwany z supermarketów wciskają to jako nowość.

Tu są benchmarki telefonów
http://browser.primatelabs.com/android-benchmarks
http://browser.primatelabs.com/ios-benchmarks

Sygic mnie wqrwił ostatnio, uroił sobie kawałek czynnej autostrady której jeszcze nie oddali, tylko ok 80km, oczywiście bez tego fragmentu cała trasa miała mały sens. A każdy ich update to tylko psucie aplikacji.

Pisanie na iOS i Android to dwa różne zespoły, ale w dobrze zaprojektowanej aplikacji sam silnik może być współdzielony pisząc go w C. Testowanie kodu na iOS na dwóch urządzeniach nie jest już aktualne, samych rozmiarów ekranu jest już 6, dojdą kolejne i framework androida wyjdzie na tym lepiej przez to że jak ktoś umie pisać dobrze to aplikacja się zeskaluje na dowolny ekran. Jak ze stroną www, dobrą można skalować na dowolne rozmiary i wygląda.

Wadą androida jest wolność która się mści na mało świadomych użytkownikach, po zainstalowaniu wielu aplikacji mnożą się serwisy które tfurcy uwielbiają dodawać nawet do kalkulatorów, a chodzą bez sensu w tle i pożerają zasoby. Sztuką też na każdej platformie jest napisać aplikację dobrze, niestety często kończy się na etapie "działa? to wysyłamy do marketu i kolejna" zamiast poświęcić czas na optymalizację.

M - Wto 30 Kwi, 2013

PiTT to mówi bardzo wiele a w zasadzie wszystko...

Cytat:
Real Racing is a 2009 racing game game developed by Firemint for iOS and Android.[1][2] It was released for the iPhone and iPod Touch, and later a HD version was released for the iPad. The HD version is a port of the original game, but with some new added features and better graphics to take full advantage of the iPad's capabilities.On February 28, 2013, Real Racing 3 was also released for Android.

Czyli gra opracowana na IOS a dopiero potem zrobiona na andka, więc mniej więcej jest tak jak pisałem.

faldzip - Wto 30 Kwi, 2013

dzik napisał/a:
Pisanie na iOS i Android to dwa różne zespoły, ale w dobrze zaprojektowanej aplikacji sam silnik może być współdzielony pisząc go w C

Na szczescie Digia ostro pracuje nad Qt po przejeciu od Nokii:
http://blog.qt.digia.com/...-5-for-android/
http://blog.qt.digia.com/...or-ios-preview/

anjas - Wto 30 Kwi, 2013

Zastanawiam sie w pracy nad wejściem w środowisko Unity, zeby wypluwac apki multiplatformowo. Macie o tym jakieś zdanie?
PiTT - Wto 30 Kwi, 2013

ktoś chce kupić iphona 4s 16gb czarny bez sima, stan bardzo fajny ;)
na ekranie folia zabezp. wiec bez rys, tył posiada jakieś delikatne ryski od normalnego użytkowania, cały komplet, cena 1500



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group