To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - O wszystkim i o niczym

DeeS - Czw 28 Lut, 2008

1.03.34 bodajze.

Bedzie lepiej !:) Ciemnooo juz bylo dosyc ;] Ale jestem zadowolony ;]

mi - Pią 29 Lut, 2008

nie chcę narzekać, ale coś się konkretnie schromoliło :/
k-mart - Pią 29 Lut, 2008

Stacho, do clioI 2.0 masz sprawdzony kit turbo na +415KM, koszt to 20000euro :D
Coz, widac ze zetec w porownaniu do antycznego silnika renault nie jest rozwojowy :rotfl:

M - Pią 29 Lut, 2008

k-mart napisał/a:
Stacho, do clioI 2.0 masz sprawdzony kit turbo na +415KM, koszt to 20000euro :D
Coz, widac ze zetec w porownaniu do antycznego silnika renault nie jest rozwojowy :rotfl:

KIT zawiera silnik z doładowaniem, elektronike, nową bude , kola zawieszenie, szyby, plastiki :D :D:D

k-mart - Pią 29 Lut, 2008

ja je sciagam jakby cos, taka werjsa wychodzila na japonski rynek :D
KonradMK - Pią 29 Lut, 2008

... i miejsce na oryginalny znaczek renault z I fazy :D
k-mart - Pią 29 Lut, 2008


KonradMK - Pią 29 Lut, 2008

jest też kit turbo do F7P za ok 3500 ojro dający ok 300KM. trzeba przyznać że francuzi znają się na silnikach i nie bawią w półśrodki
ps - Pią 29 Lut, 2008

A moj szef, ktory z reguly nie jada lanczu, tylko biega (wtf?!?!), spotkal przed chwila nad jeziorkiem rowniez biegajacych - Pedro de la Rose i L. Hamiltona :) Nie zdazyl podstawic nogi... (szef Hiszpan ;) )
rasta - Pią 29 Lut, 2008

k-mart napisał/a:
Stacho, do clioI 2.0 masz sprawdzony kit turbo na +415KM, koszt to 20000euro
Coz, widac ze zetec w porownaniu do antycznego silnika renault nie jest rozwojowy


Chora cena, :crazy: do Foki kupujesz kompletny zakuty motor z blokiem CGI (taki sam jak w Focusie WRC) za całe 4600$ + dopłata dla chętnych 340$ za korby Crower od Foki WRC + 225 za większe zawory - i już możemy trzaskać 10 na 1/4 :rotfl:

Cytat:
Components:
Professionally Ported and Polished
Cylinder Head
Forged Pistons (Compression ratios
from 8.0:1 to 14.0:1)
Forged Eagle "H-Beam" Connecting Rods
New Billet Main caps (Installed bored
and line honed)
New Rod and Main Bearings
New Piston Rings
ARP Head and Main Stud
New Oil Pump (custom work to oil pump
and oil holes in block)
New Timing Belt
New Front and Real Seal
New Gaskets
Balanced Rotating Assembly
Blue Printed Block

Pricing:
Starting @ $3500
Add $1100 for WRC Block (25% Stronger)
Add $340 for Billet Crower Connecting Rods
Add $225 for 1mm Larger Stainless Valves


Dokładamy Garretta w słusznym rozmiarze i 500 kucy pęka ;D

k-mart - Pią 29 Lut, 2008

Czyj to cytat? Malcolma Wilsona?? Jesli nie, to nie prawda. :D

Widzisz, w fordzie trzeba dokladac do jakis specjalnych blokow, w renault robisz to na seryjnym :D

rasta - Pią 29 Lut, 2008

Spokojnie robisz na seryjnym (seryjny blok i wał do 500 starcza), poprostu jak ktoś chce to może sobie zakupić za całe 2500 pln blok od Focusa WRC - i jest lans ;D
k-mart - Pią 29 Lut, 2008

Rasta nie sciemniaj, przyznaj sie ze chcesz sprzedac focus'a i kupic jakies clio :D
Stacho - Pią 29 Lut, 2008

http://pl.youtube.com/wat...feature=related

jestem w lekkim szoku jak to obejrzałem :-s

Rudello - Pią 29 Lut, 2008

Podobnie. Powinni pokazywac takie filmy czasem zamist reklam w TV


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group