od 2:21 masz opór na którym stałem w ogrodzieńcu i potem przy 2:45-47 masz P1 to byli tacy co im sie stopy tam świecily lub nawet ujmowali.GeKo - Sob 24 Paź, 2009
Bad-i napisał/a:
o kurde to ja myslalem ze ty bedziesz tam przy 3.25
Taki miałem zamiar, ale jebłem się troche w dojeździe na miejsce, nie miałem mapki poglądowej całego rajdu tylko poszczególne OSy a mój TT6 połowy tych wioch nie ma.
P1=P5/6/7 zależy jak kto opisuje Bad-i - Sob 24 Paź, 2009 ok to sie zgadza, my mielismy opiane opor, (tam gdzie stales) P3, pod gore i P5 -> P6 - > L5 i tam nie zdejmowałem
Fakt zgadzam sie do tego prawego 3 moglem zupelnie inaczej podejsc i shamowac pozniej
P.S. zapomniałem dodac najwazniejszego, zostałem mistrzem wysiadania z samochodu martin.h - Sob 24 Paź, 2009
Bad-i napisał/a:
kubas napisał/a:
xD gurby ten bokas musial byc dobrze ze nikomu nic sie nie stalo !
Bad-i czy nadal jestes w stanie uzbierac odpowiednia ilosc pkt do licencji ?
bok byl podobno piekny - ale nie zakonczyl sie na drodze. Wlasnie nie mam pojecia czy musze to zrobic w ciagu roku czy jak. Musze obliczyc budzet i ewentualnie pozyczyc cos na Olsztyn i obudowac sie na Cieszynke.
Trochę poszperałem w regulaminach.
Nic nie pisze, że punkty do otrzymania R1 muszą być zdobyte w ciągu jednego sezonu, więc jeśli nie uda się uzyskać 21 pkt. w tym roku to w przyszłym dozbierasz pozostałe punkty i w ciągu sezonu wyrobisz R1.
Jechałeś Zamkowy, pojedziesz Cieszynkę więc ważny dla Ciebie jest następujący zapis:
Cytat:
2.3 Kandydat do licencji kierowcy stopnia „R1”, w rajdach RPP, może wystartować
maksymalnie 3 razy, jadąc na końcu stawki bez pomiaru czasu.
Bad-i - Sob 24 Paź, 2009 za 2 tygodnei w Olsztynie jest Rd3L za 10 pkt Anonymous - Nie 25 Paź, 2009 Bad-i jeżeli będziesz jechał Olsztyn to ja tak jak mówiłem i mówię będę sie starał pomoc jak tylko mogę
tu masz jeszcze temat odnośnie rajdu Wałasza , bo chyba o ten Ci chodzi?
Szkoda ze tak wyszło jak wyszło ale ważne ze wam nic się nie stało .Mick - Nie 25 Paź, 2009 strasznie mi przykro, że nie wydoliło... samochód nie za mocno skasowany - wiec tragedii nie ma, na Cieszynke się wyrobisz.
Spróbuj wynająć coś na ten olsztyn i pojedź po te punkty, zawsze lepiej w nowym sezonie pójść w RPP niż czekać, czy cokolwiek z RD3L się ruszy...
Będzie dobrze!! 3mam kciuki jak zwykle!Marek23 - Nie 25 Paź, 2009
Bad-i napisał/a:
Po wyjsciu z lasu mielismy jakies 300 - 350 prostej i lewy 4 na mostek. Przyznam ze bylo grubo bo przed samym mostem zbilem do 4 ktora byla dokrecona a Marcel powiedział idz, no to w pedał. W tym momencie prawy tyl jakby lekko rzucil i nagle zaczelismy isc bokiem przy mysle 120 - 140 km/h
Kurde, mało jeździłem na opis, ale jak opisuję L4 to na pewno nie wchodze tam 120. Bo gdzie miejsce na L5, L6 i ewentualnie L7? Dobrze, ziom, że fura jakoś nie ucierpiała. Trzymam kciuki za dalszą jazdę.GeKo - Nie 25 Paź, 2009 Podobno Kapłan skasował puga, trzeba było auto z drzewa wycinać. Chłopaki OKmartin.h - Nie 25 Paź, 2009
GeKo napisał/a:
Podobno Kapłan skasował puga, trzeba było auto z drzewa wycinać. Chłopaki OK
Niedobrze.Bad-i - Nie 25 Paź, 2009 Marek my mamy opis do 6. Dla mnie 6 to pelna bomba, 5 to prawie pelna. A wlasnie L4 na mostek byl taki ze zbilem do 4 a pozniej dodalem. No nic trudno sie mowi, dzisiaj na spokojnie i po przespanej nocy moge napisac jedno. Kocham ten sport i juz czekam kiedy wroce na OSy. Nie lubie polsrodkow dlatego nie bede jezdzil spacerowo - to mnie niczego nie nauczy.
Szkoda ze nie mielismy kamery bo w sumie chcialbym lepiej przeanalizowac czemu nas walnelo, chociaz nawet teraz uwazam ze powinienm isc grubiej
p.s. dzieki wszystkim za wsparcie, a w szczegolnosci tym ktorzy byli tam z nami. Szkoda ze z niektorymi nie udalo sie przywitac na serwisie.
Co do Leszka i jego puga, nie wiem co sie stalo ale on wywalil jakis 1km przed nami. Na takiej prostej w lesie poszedl w drzewa. Auto wygladalo tak jakby wjechal na drzewo i pozniej dachem sie oparl o kolejne. Klatka pekla na gorze a dolu sinlnika to nawet nie bylo widac.106 - Nie 25 Paź, 2009
GeKo napisał/a:
Podobno Kapłan skasował puga, trzeba było auto z drzewa wycinać. Chłopaki OK
hmm zle to nie wyglada z zewnatrz...
skoro jednak klatka sie poddala to ciesze sie ze nikomu nic sie nie stalo!Bad-i - Nie 25 Paź, 2009 klatka strzelila na gorze z przodu, podobno pilot pojechal na badania (ale to tylko zaslyszana informacja)
Jezeli to nie wyglada zle to moj to tylko detailing ŁukaszS3 - Nie 25 Paź, 2009 Bad-i pierwsze koty za płoty Jesteście cali i bogatsi w doświadczenie nie małe bo rolkę i skoro się nie zrażasz tylko bardziej Cię ciągnie to gitara Auto się odbuduję i znowu będzie dzidaaaaaaa 106 - Nie 25 Paź, 2009 nie widziales jak fachowo przylozylem swoim na wisle.... pol przodu nie bylo HEHE
u ciebie to tylko kosmetyka grube dzwony to np. wiselka astra na tyskim czy
wojtek wlodek 106 na 1 zamkowym... oby takich po drodze nie bylo..
powiedz jak spisywal sie silnik? zawieszenie? hamulec? jak sie jechalo do czasu
"awarii"?