Zamierzasz autem jeździć na kołach czy laweta? bo jak laweta to było brać płytkę.Bad-i - Sob 17 Mar, 2012
Zadir napisał/a:
Dobra można trochę update zrobić:
Szperung Quifa zamówiony
Zamówione też zawieszenie Czeskiej firmy Protlum, firma której właściciel kilkanaście lat pracował w HP Sporting, zawias z top mountami i zewnętrznymi zbiorniczkami na olej.
Zobaczymy jak to będzie się sprawować.
Klatka od Soboty zacznie się robić, Fotele sprzedane, teraz szukam jakiś dobrych kubłów.
bardzo jestem ciekawy Twojej opini o Protlumie. Sam chcialem go zamowic kiedys, ale po rozmowach z kolegami wszyscy jednoznacznie stwierdzili albo HP albo isc juz wyzej.Anonymous - Sob 17 Mar, 2012
GeKo napisał/a:
Zadir napisał/a:
Szperung Quifa zamówiony
Zamierzasz autem jeździć na kołach czy laweta? bo jak laweta to było brać płytkę.
A z płykową nie da sie na kołach dojechać??M - Sob 17 Mar, 2012
rabarbar napisał/a:
GeKo napisał/a:
Zadir napisał/a:
Szperung Quifa zamówiony
Zamierzasz autem jeździć na kołach czy laweta? bo jak laweta to było brać płytkę.
A z płykową nie da sie na kołach dojechać??
Właśnie o to samo chciałem zapytać,
chodzi mi też o przypadek gdzie auto jeździ tylko na tor.GeKo - Sob 17 Mar, 2012
Bad-i napisał/a:
bardzo jestem ciekawy Twojej opini o Protlumie. Sam chcialem go zamowic kiedys, ale po rozmowach z kolegami wszyscy jednoznacznie stwierdzili albo HP albo isc juz wyzej.
Nie ma co porównywać OS to OS tor to tor zupełnie inne zawieszenia.
M napisał/a:
Właśnie o to samo chciałem zapytać,
chodzi mi też o przypadek gdzie auto jeździ tylko na tor.
Jeśli dobrze pamiętam to płytki mają żywotność około 3000km,potem trzeba rozebrać i wymienić.M - Sob 17 Mar, 2012
GeKo napisał/a:
Bad-i napisał/a:
bardzo jestem ciekawy Twojej opini o Protlumie. Sam chcialem go zamowic kiedys, ale po rozmowach z kolegami wszyscy jednoznacznie stwierdzili albo HP albo isc juz wyzej.
Nie ma co porównywać OS to OS tor to tor zupełnie inne zawieszenia.
M napisał/a:
Właśnie o to samo chciałem zapytać,
chodzi mi też o przypadek gdzie auto jeździ tylko na tor.
Jeśli dobrze pamiętam to płytki mają żywotność około 3000km,potem trzeba rozebrać i wymienić.
Czyli u mnie raz na 3 lata GeKo - Sob 17 Mar, 2012 Jeden wyjazd na Poznań i masz 800km
jeden wyjazd na kielce i jest 500km
ze 2 razy Radom i też jest 500km
A gdzie Wyrazów
I masz w rok 1800 w następnym sezonie czeka cię rewizja skrzyni Anonymous - Sob 17 Mar, 2012 Serwis Gripera to cos koło 300pln,ciekawe ile kosztują części/płytkirasta - Sob 17 Mar, 2012 + demontaż/montaż skrzyni + rozebranie/poskładanie skrzyni Anonymous - Sob 17 Mar, 2012
racja ,o tym zapomniałemM - Sob 17 Mar, 2012 Mam wrazenie ze Rasciak zaraz napisze ze demontaz/montaz skrzyni w fordzie jest najlatwiejszy rasta - Sob 17 Mar, 2012 W 1.6 jest prosty, w 2.0 już niestety nie.Zadir - Sob 17 Mar, 2012 Flock na dechę będzie, ale warsztat z kimś tam współpracuje i wszystko mi ogarną.
Co do Protluma, słyszałem kilka pozytywnych opinii, i zobaczymy jak to da radę sam jestem ciekaw.
Co do szpery Gripper jest w tej samej cenie, ale jednak serwis tego, może nie kosztuje dużo, ale robić trzeba. A Quife jest bezobsługowy. A jednak z 5 tysięcy w sezonie się robi.
Byłem dzisiaj na wycieczce w RallyShopie, i trochę gratów zostało wybranych Anonymous - Sob 17 Mar, 2012 Rasta Ty masz Quaifa??Jak to działa??Bo hardkorowcy twierdzą ze tylko płytka...rasta - Sob 17 Mar, 2012 Mega lajtowo dział, zabawka dla dzieci. W wolnossaku co ma mało Nm to pewnie bdzie fajnie, ale u mnie szybko się poddaje.
Zadir napisał/a:
Flock na dechę będzie, ale warsztat z kimś tam współpracuje i wszystko mi ogarną.
To jesli jeszcze nie wspólpracują z nami to czas zacząć