To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dolot

Stacho - Pią 08 Maj, 2009

Mam u siebie w Hondzie taki dolot..



Chciałbym się was o coś poradzić, co waszym zdaniem będzie lepsze ? Jak wiadomo dolot łapie wysoką temperature od silnika i nie wiem co będzie lepsze eM radził mi pomalowanie go farbą termoizolacyjną ja zastanawiam się też nad owinięciem go bandażem termoizolacyjnym (który moge dostać w dobrej cenie) ?

Stacho - Sob 09 Maj, 2009

Michał, to zdjęcie było robione dzien po zakupie ;) i już Racing'a nie ma ;D ogólnie poprzedni właściciel lubiał obklejać auto różnymi naklejkami :crazy:

no nic widze, że mało osób się wypowiedziało na ten temat więc musze zdać się na siebie..

M - Sob 09 Maj, 2009

ale oczywiscie, zawsze musisz liczyć na siebie takie jest życie.
Jak odseparujesz uklad dolotowy to juz dowolność, wazne zeby nie był to palny materiał.

saxorulez - Sob 20 Cze, 2009

Piszę tutaj bo w sumie to część dolotu a kilka osób pytało mnie czym są 4 przepustnice, GMC przygotowało zestaw 4 przepustnic działający z seryjnymi czujnikami z Saxo, wtryskami oraz linką gazu, przekłąda się to na to iż da się to (a przynajmniej można powalczyć) ze strojeniem na seryjnym ECU, oczywiście rekomendują SA









Cena 795 brytyjskich funtów netto - chyba poczekam aż trochę stanieje

saxorulez - Sob 20 Cze, 2009

a tak to wygląda na 106 S1 z TU5J4 na pokładzie - co ciekawe kompresor plus 4P tam bedzie :) wooooo!



a tu mega nudny filmik jak powstają kolektory ssące do tych przepustnic



Ciekawe ile kosztowało by ogarnięcie tego w PL

ale poczujcie to, 4P sterowane przez drive by wire


martin.h - Sob 20 Cze, 2009

O f.u.c.k, saxorulez masz może linka do tego projektu z S1, poczytałbym sobie :D Marzy mi się takie S1 z mocnym TU5J4 pod maską, ale muszę poczekać conajmniej do przyszłego roku.
saxorulez - Sob 20 Cze, 2009

martin.h napisał/a:
saxorulez masz może linka do tego projektu z S1,


poszukam czy coś jest - zerknij tu pózniej może bedzie link :)

martin.h - Sob 20 Cze, 2009

saxorulez napisał/a:
(...)drive by wire(...)


Drive by wire jest nieciekawe. Mamy to w służbowym Lanosie (wolnossąca Impreza 2.0), reakcja na gaz jest taka jak w BMW 2002 turbo. A najlepsze jest to, że gdy naciskasz pedał gazu z dużą częstotliwością, to auto wogóle nie reaguje :D

saxorulez - Sob 20 Cze, 2009

w tym przypadku jak widać się sprawdza.

A tutaj mała zajawika



i link do tematu:

http://www.saxosportsclub...30/start=0.html

Anonymous - Sob 20 Cze, 2009

Ja pierdole :jupi: :jupi: :O :o
kosmita - Sob 20 Cze, 2009

Fajny luz ma między felgą a zaciskiem;f
saxorulez - Sob 20 Cze, 2009

temat o dolotach także proszę spuszczać się gdzieś indziej :P
Niemy - Nie 21 Cze, 2009

saxorulez napisał/a:
a tu mega nudny filmik jak powstają kolektory ssące do tych przepustnic


saxorulez napisał/a:
Ciekawe ile kosztowało by ogarnięcie tego w PL


zdobyć tylko ten projekt, współrzędne do CNC i myślę, ze ogarnąłbym w dobrej cenie

106 - Nie 21 Cze, 2009

saxorulez napisał/a:
Ciekawe ile kosztowało by ogarnięcie tego w PL

ostatnio spotkalem sie z cena 2000 pln... za ogarniecie i zamontowanie do mojej 106.
4p tanio kupuje sie od gsx1000 (w UK tez to montuja do 106 / saxo), reszta to juz
tokarz, frezarz....

do tego golfa I 2.0 sa juz przygotowywane... jak zacznie to jezdzic to mozna
myslec

kubas - Nie 21 Cze, 2009

ja czytalem tez o 4p z gsxr 750. do 205 czesto to wkladaja.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group