Stacho - Pią 08 Maj, 2009 Mam u siebie w Hondzie taki dolot..
Chciałbym się was o coś poradzić, co waszym zdaniem będzie lepsze ? Jak wiadomo dolot łapie wysoką temperature od silnika i nie wiem co będzie lepsze eM radził mi pomalowanie go farbą termoizolacyjną ja zastanawiam się też nad owinięciem go bandażem termoizolacyjnym (który moge dostać w dobrej cenie) ?Stacho - Sob 09 Maj, 2009 Michał, to zdjęcie było robione dzien po zakupie i już Racing'a nie ma ogólnie poprzedni właściciel lubiał obklejać auto różnymi naklejkami
no nic widze, że mało osób się wypowiedziało na ten temat więc musze zdać się na siebie..M - Sob 09 Maj, 2009 ale oczywiscie, zawsze musisz liczyć na siebie takie jest życie.
Jak odseparujesz uklad dolotowy to juz dowolność, wazne zeby nie był to palny materiał.saxorulez - Sob 20 Cze, 2009 Piszę tutaj bo w sumie to część dolotu a kilka osób pytało mnie czym są 4 przepustnice, GMC przygotowało zestaw 4 przepustnic działający z seryjnymi czujnikami z Saxo, wtryskami oraz linką gazu, przekłąda się to na to iż da się to (a przynajmniej można powalczyć) ze strojeniem na seryjnym ECU, oczywiście rekomendują SA
Cena 795 brytyjskich funtów netto - chyba poczekam aż trochę staniejesaxorulez - Sob 20 Cze, 2009 a tak to wygląda na 106 S1 z TU5J4 na pokładzie - co ciekawe kompresor plus 4P tam bedzie wooooo!
a tu mega nudny filmik jak powstają kolektory ssące do tych przepustnic
Ciekawe ile kosztowało by ogarnięcie tego w PL
ale poczujcie to, 4P sterowane przez drive by wire
martin.h - Sob 20 Cze, 2009 O f.u.c.k, saxorulez masz może linka do tego projektu z S1, poczytałbym sobie Marzy mi się takie S1 z mocnym TU5J4 pod maską, ale muszę poczekać conajmniej do przyszłego roku.saxorulez - Sob 20 Cze, 2009
martin.h napisał/a:
saxorulez masz może linka do tego projektu z S1,
poszukam czy coś jest - zerknij tu pózniej może bedzie link martin.h - Sob 20 Cze, 2009
saxorulez napisał/a:
(...)drive by wire(...)
Drive by wire jest nieciekawe. Mamy to w służbowym Lanosie (wolnossąca Impreza 2.0), reakcja na gaz jest taka jak w BMW 2002 turbo. A najlepsze jest to, że gdy naciskasz pedał gazu z dużą częstotliwością, to auto wogóle nie reaguje saxorulez - Sob 20 Cze, 2009 w tym przypadku jak widać się sprawdza.
A tutaj mała zajawika
i link do tematu:
http://www.saxosportsclub...30/start=0.htmlAnonymous - Sob 20 Cze, 2009 Ja pierdole kosmita - Sob 20 Cze, 2009 Fajny luz ma między felgą a zaciskiem;fsaxorulez - Sob 20 Cze, 2009 temat o dolotach także proszę spuszczać się gdzieś indziej Niemy - Nie 21 Cze, 2009
saxorulez napisał/a:
a tu mega nudny filmik jak powstają kolektory ssące do tych przepustnic
saxorulez napisał/a:
Ciekawe ile kosztowało by ogarnięcie tego w PL
zdobyć tylko ten projekt, współrzędne do CNC i myślę, ze ogarnąłbym w dobrej cenie106 - Nie 21 Cze, 2009
saxorulez napisał/a:
Ciekawe ile kosztowało by ogarnięcie tego w PL
ostatnio spotkalem sie z cena 2000 pln... za ogarniecie i zamontowanie do mojej 106.
4p tanio kupuje sie od gsx1000 (w UK tez to montuja do 106 / saxo), reszta to juz
tokarz, frezarz....
do tego golfa I 2.0 sa juz przygotowywane... jak zacznie to jezdzic to mozna
mysleckubas - Nie 21 Cze, 2009 ja czytalem tez o 4p z gsxr 750. do 205 czesto to wkladaja.