To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tu się witamy...

Anonymous - Pon 18 Cze, 2007

musiałeś mnie sprzedać koniu???? :560:
wychodzi na to że jestem najmlodszy i ... najwolniejszy...

Janusz - Pon 18 Cze, 2007

najmłodszy to chyba OLO jest... :P a ja zaraz po nim... :P a co do tego kto jest najwolniejszy na forum, to ja tamnie wiem... ale z klubowiczów to podobno łowca rekinów jest najwolniejszy... :P Przynajmniej tak inni piszą...:P
M - Pon 18 Cze, 2007

Z klubowiczów? Czy cos mnie ominęło?
Jakarti - Pon 18 Cze, 2007

Macius - co Ty ostatnio taki formalista jestes?

Janusz - Sharx to Przyjaciel klubu wg oficjalnej nomenklatury co rowniez znaczy, ze nalezy do "klubu" Hothatch.org ;)

M - Pon 18 Cze, 2007

Tzn ze sharxa juz sie nie wyprzemy ;)
CHRZANEK - Pon 18 Cze, 2007

Ale może sie jeszcze uda wymienić na dwie nieletnie ormianki ;)
mi - Pon 18 Cze, 2007

CHRZANEK napisał/a:
na dwie nieletnie ormianki

zboczeniec!!!!
Na dwóch malutkich murzynków :D

KonradMK - Pon 18 Cze, 2007

Na cygana i wiadro precli :D
Anonymous - Sob 23 Cze, 2007

No :P i znalazłem :) .


Witam wszystkich Hothatch’owców , na imie mi Łukasz ;) jednak wszyscy wołają Małolat . o Hothatch dowiedziałem się od Znajomego „p106rallye” . co by tu napsiac , motoryzacja w moim przypadku zaczela się od Renault było to 2 lata temu i znalazłem model R5 GTR 1.4 weber w którym od razu się zakochałem , po 7 miesiacach wymienilem na R5 GTE 1.7 MPI Alain Orelle , potem R5 GTT która niestty zaczela się za mocno sypac i 2 miesiace temu trafiłem na okazje R5 GTT która się ścigała na torze we Francji a dokładne w Elf Cup’ie . Mocowania po klatce i mocno naciągany bok jest do teraz jednak zrobili to porzadnie :P . Piątke dostałem z nieoryginalnym silnikiem 1.7 (stawiałem na ekonomie ) jednak po miesiącu jazdy zaczęło brakowac mi strasznie ciągu turbiny ;/ trafila się okazja kupienia 1.4 T od znajomego (tu gorąco go pozdrawiam i dziekuje ) i jestem wlasnie w fazie czyszczenia , i doprowadzenia silnika (pare defektor) do włożenia i odpalenia .. Plany na piątke to klatka, dodanie mocy .( poprawienie kultury i doszlifowanie fabryki ) . co do 3x gtt w podpisie :P w Katowicach smigają już trzy wynalazki z rodziny Renault w turbinie  ..Pozdrawiam

Mój wynalazek:


Docelowo oryginał:

106 - Sob 23 Cze, 2007

witam. fajna historia... koniecznie dodaj zdjecie ....auta :] moze masz
jeszcze jakies zdjecie swojej r5 z elf cup'u? seryjnie byl w niej 1.4T?

Anonymous - Nie 24 Cze, 2007

jesli bedziesz doprowadzal auto do takiego wizualnego dokladnie stanu jak na zdjeciach (np. lacznie z naklejkami i detalami) to zainteresuj sie tematem Bad-i/Clio w Pimp My Ride. Polecam bo przekonasz sie ze takie a nawet trudniejsze rzeczy sa mozliwe. Jedyne co potrzeba zeby to osiagnac to bycie klubowiczem HOThatch.org. A to za jedyne 999,- w gotowce, badz 599,- + hapniecie czerwonemu po kule :D
YOU can DO IT! :D

Michał - Nie 24 Cze, 2007

Czesc
prosze jak kolega fajnie się przywitał . Bardzo ładnie, oby tak dalej !!

k-mart - Nie 24 Cze, 2007

bardzo witam uzytkownika najwlasciwszego hothatcha! :564:
Gratki za zwiazanie z modelem!
Trafiles w ladny okaz, na zdjeciach wyglada na dobry material na samochod. 15" z r19 16v phI ladnie wypelniaja nadkola. :)

106, to byl puchar gtt. pozniej zaistnial tez gte.

nox - Pon 25 Cze, 2007

następny z Katowic super :D

co do RP GTT piękna zawsze mi się podobvały i zazdrościłem K-martowi ;)

Anonymous - Sob 30 Cze, 2007

joł!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group