Zabawka z RSa bardzo fajna sprawa tylko dlaczego auto kręci się do niecałych 7000 rpm na tych wykresach - to Ty tak nisko kręciłeś? Czy czuć różnicę po wgraniu programu N grupowego? Czy jest możliwość bawienia się mapą samemu czy trzeba zawsze kontaktować sie z UK?
Mozliwe ze program konczy pomiar iles tam obrotow od szczytowej wartosci, bo przy testach krecilem do 7500rpm minimum. Wrazenia z jazdy "po" sa naprawde bardzo pozytywne, tak jak wszyscy ktorzy tego uzyli moge stwierdzic ze auto bardzo wiele zyskalo w srednim zakresie odrotow. Rzecz jasna ze pomiary z tego softu mozna traktowac z przymruzeniem oka, ale roznica w jezdzie jest i to spora !!
Bardzo dobra wiadomosc to taka ze mapy paliwa nie są zakodowane, juz nawet pokusilem sie zeby do eM'a przeslac probki labolatoryjne . Ostatni raz jak rozmawialismy mowił ze wszystko ladnie sobie tam znalazl, wiec przy jakiejs okazji mozna sie bedzie spiknac i dalej eksperymentowac Jesli chodzi o płatne modyfikacje map to zawsze mozna skontaktowac sie z fastchipem zeby przejzeli co sie samemu nakombinowalo i ostatecznie to dostroili platne 50ojro wiec kozystac w ostatecznosci
Nie pisalem tego wczesniej ale tak jak eM bawilem sie tym darmowym programikiem TunerPro. Niestety biorac pod uwage moja wiedze w zakresie ECU jedyne co moglem zrobic to porownac zwykly program do N Grupowego (okazuje sie ze maja tylko 44bajty inne ) W kazdym razie zeby mozna bylo sie tym pobawic na dobre potrzebne sa pliki definicji ktore mowia nam co za co jest odpowiedzialne. Sporo tego jest na necie ale zeby bylo do Renaulta to niestety nie spotkalem Jak by ktos chcial sie pobawic to dajcie znac przesle co trzeba.M - Wto 24 Cze, 2008 Musisz sie misiu pysiu skontaktowac z profesjonalnym tunerem. Anonymous - Wto 24 Cze, 2008
dzik napisał/a:
Program n-kowy powinien trzymac VVT do odciecia.
Nie wiem czy ta zabawka RS'a pokazuje, ale clip renault owszem.
Tylko musisz przekonac kogos z serwisu ze clip jest przenosny i namowic ich na jazde na dokreconej III-ce lub IV-ce
Ogrom funkcji jakie mozna monitorowac tym sprzetem jest naprawde imponujacy,
a co fajniejsze wszystkie funkcje dzialaja na innych autach, tylko flashowanie ECU ma blokade Trzeb bedzie sie za tym rozejzec W kazdym razie jak nie ma to zawsze mozna to ustawic Jak tylko znajdziemy odpowiedni adres w HEX edytorze dzik - Wto 24 Cze, 2008 Ech, w weekend bylem w Lodzi, moglem zobaczyc jak to wyglada na zywo.
Nawet oplaca sie dla samej zamiany na program n-kowy.Rudello - Wto 24 Cze, 2008 Dziku kupujemy czy jedziemy do Łodzi?
4sporty w waw i mysle ze kazdy by sprobowałMoRToN - Wto 24 Cze, 2008 Ja ostatni Rudello - Wto 24 Cze, 2008
MoRToN napisał/a:
Ja ostatni
??Anonymous - Wto 24 Cze, 2008 Ja zapraszam, od poniedzialku mam urlop Rudello - Wto 24 Cze, 2008 A jak to wygłada z zakupem tej licencji?
Przelewam im $$ na konto i co dalej?Anonymous - Wto 24 Cze, 2008 dodajesz do koszyka, placisz PayPol'em
a jak podlaczysz auto do urzadzenia i wejdziesz w opcje odblokowania to wywala kod ktory trzeba im przeslac, oni maja jakiegos keygena i odsylaja kod odblokowujacy wpisujesz i dziala flashowanie (bo to jedyna opcja ktora jest zablokowana na konkretne auto) wszystko inne dziala bez problemuMoRToN - Wto 24 Cze, 2008
Rudello napisał/a:
MoRToN napisał/a:
Ja ostatni
??
Jak u wszystkich sie sprawdzi to wchodze GeKo - Wto 24 Cze, 2008 Ja podobnie jak Morton Anonymous - Wto 24 Cze, 2008 Ja moze bede sie wybieral do eMa za tydzien albo 2 na zabawe tym sprzecikiem to mozemy jakiegos spota ustawic.
Wtedy na spokojnie zobaczycie co to za cudo i co z tym mozna zrobic. Ja tu reklamy zadnej robic nie bede Kupilem to jako polsrodek do czasu kiedy uzbieram na OMEXA ( a to moze potrwac ) i musze powiedziec ze dla mnie zadzialalo M - Wto 24 Cze, 2008 Jak dobrze pojdzie to omexa nie bedziesz potrzebował.Anonymous - Wto 24 Cze, 2008
eM napisał/a:
Jak dobrze pojdzie to omexa nie bedziesz potrzebował.