Marek my mamy opis do 6. Dla mnie 6 to pelna bomba, 5 to prawie pelna. A wlasnie L4 na mostek byl taki ze zbilem do 4 a pozniej dodalem. No nic trudno sie mowi, dzisiaj na
Nie, no spoko, każdy ma po swojemu opisane. Dla mnie taką pełną bombą jest 7, gdzie nawet na dokręconej 5 bym wszedł. Ewentualnie opisuję to "prostuj" lub "max".
Nie chcę tu wyjśc na krytyka, bo łatwo sie gada, a trudniej jeździ. Nie wyobrażam sobie, zeby mi pilot powiedział, że mam trzymac gaz i bym tego posłuchachał. Tzn, wiem, że Marcel miał dobre intencje, ale to ty jesteś driver i Ty czujesz błędnikiem i oczami jak wejśc w zakręt.kubas - Nie 25 Paź, 2009 a zawias przetrwal rolke ? nic sie nie pogielo ? bo szkoda byloby troche twoich amorow z przodu...106 - Nie 25 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
Nie wyobrażam sobie, zeby mi pilot powiedział, że mam trzymac gaz i bym tego posłuchachał. Tzn, wiem, że Marcel miał dobre intencje, ale to ty jesteś driver i Ty czujesz błędnikiem i oczami jak wejśc w zakręt.
da sie, ale to powiedzmy jak znasz "100%" mozliwosci kierowcy... nie przy pierwszym
starcie. jadac z marcinem ponad 10 rajdow wiedzialem kiedy stac go na wiecej, podobnie
po kilku rajdach z pawlem. ewentualnie feedback mozesze dostac / dac na mecie odcinka.
byle konstruktywny, a nie ... napier.dalaj wszedzie
takie sa rajdy Marek23 - Nie 25 Paź, 2009
106 napisał/a:
da sie, ale to powiedzmy jak znasz "100%" mozliwosci kierowcy... nie przy pierwszym
starcie. jadac z marcinem ponad 10 rajdow wiedzialem kiedy stac go na wiecej, podobnie
po kilku rajdach z pawlem. ewentualnie feedback mozesze dostac / dac na mecie odcinka.
byle konstruktywny, a nie ... napier.dalaj wszedzie
Na mecie odcinka pilot moze podsumowac co i jak, ale jakby mi na oesie w ciezkiej sytuacji ryczal "gaaaaz" to bym zabil. Tak samo jak pilot ryczy, ze masz hamowac, choc w opisie jest L6, tez to wkurza na maxa. Niech powie, spokojnie, albo przyspiesz, ale jakies rady w konkretnym momencie sa dla mnie wrecz absurdalne.Mick - Nie 25 Paź, 2009 106 do grubych dzwonów dodam dzwon Krzyśka Dzyra astrą106 - Nie 25 Paź, 2009 heheh trudno tez wisiec caly rajd... gazzzzz, gaazzzz no gazzzzzz
w koncu po cos jest zapoznanie i robi sie wczesniej opis
dobra a co z jackiem i 205? auto cale?Marek23 - Nie 25 Paź, 2009 Jakby Czaja gdzies wylecial to bym sie zalamal...Bart - Nie 25 Paź, 2009 przecież Czajek jechał aygo martin.h - Nie 25 Paź, 2009 Jakieś ujęcia z rajdu (na jednym OeSie widać ekipę Hothatch ):
GeKo - Nie 25 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
ale jakby mi na oesie w ciezkiej sytuacji ryczal "gaaaaz" to bym zabil.
Jak lecisz rowem to ja tam krzycze Trzymaaaj, żeby mu głupoty do głowy nie przyszły.Jacek - Nie 25 Paź, 2009 hala hala, weszłem właśnie.
rajd super,
Dżon robi pałę
after słaby
badi-i rzeczywiście kosmetyka w porównaniu do kapłana
marcel-jak tam ręka?
a tak ogólnie to bardzo mi się podobało i właśnie wróciłem z półdniowego upalania pugiem, taki podjar po imprezie. aygo jechałem w zabezpieczeniu jako B i co chwilę musiałem się zatrzymywać żeby coś poprawić ale potem szedłem niestety bez opisu i mój "pasażer" cały czas mnie zwalniał.
następny taki rajd u nas jadę jako 0Anonymous - Nie 25 Paź, 2009 poczytam jutro i dodam coś od siebie a narazie 1 onboard http://www.youtube.com/us...tch?gl=PL&hl=pl
ogolnie to coraz bardziej boli mnie szyja a tak poza tym ok 106 - Nie 25 Paź, 2009
Marcel 08 napisał/a:
poczytam jutro i dodam coś od siebie a narazie 1 onboard
fajna trasa anjas - Nie 25 Paź, 2009
106 napisał/a:
fajna trasa
też mi się spodobała Barejka - Nie 25 Paź, 2009 anjas, 106, mistrze prostej