To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport

pit - Czw 18 Lis, 2010

Jest stabilniejszy nawet przy niższych, z jednej strony fajnie ale z drugiej mniejszy hardcore = fun ;)
vitesse - Czw 18 Lis, 2010

stabilniejszy czyli przechył boczny mniejszy, a komfort na dziurach, clio lepiej wybiera nierownosci ?
pit - Pią 19 Lis, 2010

IMHO to prowadząc clio wydaje się jak by było dwa razy szersze z przodu i dwa razy cięższe. Co daje większą pewnośc (może pozorną, nie wiem) napadania na winkle. Co pozwala przesunąć granice w mózgu ;) Jak już pisałem mam wrażenie że dupa jak już leci to składa się bardziej niż w 106.
106 zajabiscie się prowadzi jak dla mnie tylko wymaga wiecej uwagi i to jest fajne.

Janusz - Pią 19 Lis, 2010

Cytat:
IMHO to prowadząc clio wydaje się jak by było dwa razy szersze z przodu i dwa razy cięższe. Co daje większą pewnośc (może pozorną, nie wiem) napadania na winkle. Co pozwala przesunąć granice w mózgu ;) Jak już pisałem mam wrażenie że dupa jak już leci to składa się bardziej niż w 106.
106 zajabiscie się prowadzi jak dla mnie tylko wymaga wiecej uwagi i to jest fajne.



ziom, co TY możesz wiedzieć o prowadzeniu clio ?? przeupalałes w nim cały sezon??

michool_vt napisał/a:
vitesse napisał/a:
jest stabilniejszy przy wyzszych predkosciach ?
tak


a TY to już w ogóle ledwo siedziałeś w clio

:lol2: :lol2: :lol2:

PS. to panowie się nie przejmujcie to jest taki odnośnik do pewnego postu którego juz nie ma :P

pit - Pią 19 Lis, 2010

Janusz, oczywiście że masz racje, moje doświadczenie to tydzień jazdy więc h... wiem.
Przepraszam zainteresowanych że tego nie dopisałem.

A więc jeszcze raz: to są moje spostrzeżenia z tygodnia jazdy, a 106 jeździłem 3lata.

pozdro ;)

vitesse - Pią 19 Lis, 2010

Janusz napisał/a:
Cytat:
IMHO to prowadząc clio wydaje się jak by było dwa razy szersze z przodu i dwa razy cięższe. Co daje większą pewnośc (może pozorną, nie wiem) napadania na winkle. Co pozwala przesunąć granice w mózgu ;) Jak już pisałem mam wrażenie że dupa jak już leci to składa się bardziej niż w 106.
106 zajabiscie się prowadzi jak dla mnie tylko wymaga wiecej uwagi i to jest fajne.



ziom, co TY możesz wiedzieć o prowadzeniu clio ?? przeupalałes w nim cały sezon??

michool_vt napisał/a:
vitesse napisał/a:
jest stabilniejszy przy wyzszych predkosciach ?
tak


a TY to już w ogóle ledwo siedziałeś w clio

:lol2: :lol2: :lol2:

PS. to panowie się nie przejmujcie to jest taki odnośnik do pewnego postu którego juz nie ma :P


dzis clio jezdziłem, przyspieszenia zadna rewelka, albo mam kiepskie odczucia albo egzemplarz lipny wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał :) abs sie wczesnie włacza, pozycja ze kierownica okey choc mogło by byc nizej

kaziu1985pn - Pią 19 Lis, 2010

vitesse, jedno i drugie może wskazywać na zajechaną sztukę, abs może być kwestia amorków słabo trzymają.a przyspieszenia świece, kable,cewka.
dzik - Pią 19 Lis, 2010

vitesse napisał/a:

dzis clio jezdziłem, przyspieszenia zadna rewelka, albo mam kiepskie odczucia albo egzemplarz lipny wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał :) abs sie wczesnie włacza, pozycja ze kierownica okey choc mogło by byc nizej


W clio robisz wydech, dolot i program za w sumie 3kPLN i zapierdziela.

pit - Pią 19 Lis, 2010

vitesse napisał/a:

dzis clio jezdziłem, przyspieszenia zadna rewelka, albo mam kiepskie odczucia


Jak ktoś tu wcześniej pisał "moc w clio jest nardziej linearnie rozłożona" (czy jakoś tak) więc dupohamownia przekłamuje. Moje odczucia są/były takie same.
Moim pugiem na krótkiej skrzynie itp. itd. nie miałem szans z b18 czy z itr w miarę równo wyjśc z kreski, clio mogę coś powalczyć. W 106 wpiernicz dostawałem że ło matko. Więc mimo że dupsko mówi że coś nie jedzie to jednak jedzie.
Seryjne clio lało mnie przy dobrych wiatrach przynajmniej o długość.
Więc jest to jakiś wykładnik.

Odczucia w 106 są bardziej hardcorowe niż w clio. Clio jest bardziej... hmm "dostojne"?

Przykład z dzisiaj, zakręt który pugiem brałem 120 i już mała kontra szła, clio przejechałem poprostu o_O

Aczkolwiek clio z wawy nie jechało ni hu hu, może na podobne trafiłeś.

Na dzień dzisiejszy brakuje mi 106.

Aha clio jeżdze tydzień :P

vitesse - Sob 20 Lis, 2010

tak czy inaczej na wiosne saxo sprzedam i pewnie bede szukal clio
przemawia do mnie to ze clio jest nowsze konstrukcyjnie, lepiej wyposazone, w srodku nic nietrzeszczy, siedzi sie niestety wysoko, ale przy moim wzroscie 187 cm czułem sie okey

KarQ - Sob 20 Lis, 2010

vitesse napisał/a:
wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał


czesio napisał/a:
pokaż 16V które nie puści dymu jak jest zimne


To akurat żaden wykładnik ;D

vitesse - Sob 20 Lis, 2010

KarQ napisał/a:
vitesse napisał/a:
wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał


czesio napisał/a:
pokaż 16V które nie puści dymu jak jest zimne


To akurat żaden wykładnik ;D


ale w tym rzecz ze silnik był rozgrzany

dzik - Sob 20 Lis, 2010

KarQ napisał/a:
vitesse napisał/a:
wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał


czesio napisał/a:
pokaż 16V które nie puści dymu jak jest zimne


To akurat żaden wykładnik ;D


Zalezy jaki dymek, jesli mowimy o oleju to zaden zdrowy nie ma prawa tak zrobic.

KarQ - Sob 20 Lis, 2010

Kierwa panowie nawiązałem do ogłoszenia Czesia, stąd cytat z jego tematu :faja:
martin.h - Sob 20 Lis, 2010

vitesse napisał/a:
tak czy inaczej na wiosne saxo sprzedam i pewnie bede szukal clio(...) lepiej wyposazone (...)

Jak tak myślisz to oznacza tylko jedno, starzejesz się ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group