HydePark - dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport
pit - Czw 18 Lis, 2010 Jest stabilniejszy nawet przy niższych, z jednej strony fajnie ale z drugiej mniejszy hardcore = fun vitesse - Czw 18 Lis, 2010 stabilniejszy czyli przechył boczny mniejszy, a komfort na dziurach, clio lepiej wybiera nierownosci ?pit - Pią 19 Lis, 2010 IMHO to prowadząc clio wydaje się jak by było dwa razy szersze z przodu i dwa razy cięższe. Co daje większą pewnośc (może pozorną, nie wiem) napadania na winkle. Co pozwala przesunąć granice w mózgu Jak już pisałem mam wrażenie że dupa jak już leci to składa się bardziej niż w 106.
106 zajabiscie się prowadzi jak dla mnie tylko wymaga wiecej uwagi i to jest fajne.Janusz - Pią 19 Lis, 2010
Cytat:
IMHO to prowadząc clio wydaje się jak by było dwa razy szersze z przodu i dwa razy cięższe. Co daje większą pewnośc (może pozorną, nie wiem) napadania na winkle. Co pozwala przesunąć granice w mózgu Jak już pisałem mam wrażenie że dupa jak już leci to składa się bardziej niż w 106.
106 zajabiscie się prowadzi jak dla mnie tylko wymaga wiecej uwagi i to jest fajne.
ziom, co TY możesz wiedzieć o prowadzeniu clio ?? przeupalałes w nim cały sezon??
michool_vt napisał/a:
vitesse napisał/a:
jest stabilniejszy przy wyzszych predkosciach ?
tak
a TY to już w ogóle ledwo siedziałeś w clio
PS. to panowie się nie przejmujcie to jest taki odnośnik do pewnego postu którego juz nie ma pit - Pią 19 Lis, 2010 Janusz, oczywiście że masz racje, moje doświadczenie to tydzień jazdy więc h... wiem.
Przepraszam zainteresowanych że tego nie dopisałem.
A więc jeszcze raz: to są moje spostrzeżenia z tygodnia jazdy, a 106 jeździłem 3lata.
pozdro vitesse - Pią 19 Lis, 2010
Janusz napisał/a:
Cytat:
IMHO to prowadząc clio wydaje się jak by było dwa razy szersze z przodu i dwa razy cięższe. Co daje większą pewnośc (może pozorną, nie wiem) napadania na winkle. Co pozwala przesunąć granice w mózgu Jak już pisałem mam wrażenie że dupa jak już leci to składa się bardziej niż w 106.
106 zajabiscie się prowadzi jak dla mnie tylko wymaga wiecej uwagi i to jest fajne.
ziom, co TY możesz wiedzieć o prowadzeniu clio ?? przeupalałes w nim cały sezon??
michool_vt napisał/a:
vitesse napisał/a:
jest stabilniejszy przy wyzszych predkosciach ?
tak
a TY to już w ogóle ledwo siedziałeś w clio
PS. to panowie się nie przejmujcie to jest taki odnośnik do pewnego postu którego juz nie ma
dzis clio jezdziłem, przyspieszenia zadna rewelka, albo mam kiepskie odczucia albo egzemplarz lipny wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał abs sie wczesnie włacza, pozycja ze kierownica okey choc mogło by byc nizejkaziu1985pn - Pią 19 Lis, 2010 vitesse, jedno i drugie może wskazywać na zajechaną sztukę, abs może być kwestia amorków słabo trzymają.a przyspieszenia świece, kable,cewka.dzik - Pią 19 Lis, 2010
vitesse napisał/a:
dzis clio jezdziłem, przyspieszenia zadna rewelka, albo mam kiepskie odczucia albo egzemplarz lipny wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał abs sie wczesnie włacza, pozycja ze kierownica okey choc mogło by byc nizej
W clio robisz wydech, dolot i program za w sumie 3kPLN i zapierdziela.pit - Pią 19 Lis, 2010
vitesse napisał/a:
dzis clio jezdziłem, przyspieszenia zadna rewelka, albo mam kiepskie odczucia
Jak ktoś tu wcześniej pisał "moc w clio jest nardziej linearnie rozłożona" (czy jakoś tak) więc dupohamownia przekłamuje. Moje odczucia są/były takie same.
Moim pugiem na krótkiej skrzynie itp. itd. nie miałem szans z b18 czy z itr w miarę równo wyjśc z kreski, clio mogę coś powalczyć. W 106 wpiernicz dostawałem że ło matko. Więc mimo że dupsko mówi że coś nie jedzie to jednak jedzie.
Seryjne clio lało mnie przy dobrych wiatrach przynajmniej o długość.
Więc jest to jakiś wykładnik.
Odczucia w 106 są bardziej hardcorowe niż w clio. Clio jest bardziej... hmm "dostojne"?
Przykład z dzisiaj, zakręt który pugiem brałem 120 i już mała kontra szła, clio przejechałem poprostu
Aczkolwiek clio z wawy nie jechało ni hu hu, może na podobne trafiłeś.
Na dzień dzisiejszy brakuje mi 106.
Aha clio jeżdze tydzień vitesse - Sob 20 Lis, 2010 tak czy inaczej na wiosne saxo sprzedam i pewnie bede szukal clio
przemawia do mnie to ze clio jest nowsze konstrukcyjnie, lepiej wyposazone, w srodku nic nietrzeszczy, siedzi sie niestety wysoko, ale przy moim wzroscie 187 cm czułem sie okeyKarQ - Sob 20 Lis, 2010
vitesse napisał/a:
wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał
czesio napisał/a:
pokaż 16V które nie puści dymu jak jest zimne
To akurat żaden wykładnik vitesse - Sob 20 Lis, 2010
KarQ napisał/a:
vitesse napisał/a:
wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał
czesio napisał/a:
pokaż 16V które nie puści dymu jak jest zimne
To akurat żaden wykładnik
ale w tym rzecz ze silnik był rozgrzanydzik - Sob 20 Lis, 2010
KarQ napisał/a:
vitesse napisał/a:
wszak dymek z wydechu przy delikatnym dodaniu gazu puszczał
czesio napisał/a:
pokaż 16V które nie puści dymu jak jest zimne
To akurat żaden wykładnik
Zalezy jaki dymek, jesli mowimy o oleju to zaden zdrowy nie ma prawa tak zrobic.KarQ - Sob 20 Lis, 2010 Kierwa panowie nawiązałem do ogłoszenia Czesia, stąd cytat z jego tematu martin.h - Sob 20 Lis, 2010
vitesse napisał/a:
tak czy inaczej na wiosne saxo sprzedam i pewnie bede szukal clio(...) lepiej wyposazone (...)
Jak tak myślisz to oznacza tylko jedno, starzejesz się