A tu o 6 generacji i nie tylko. Wagę musisz przeliczyć z funtów ale porównać już możesz w tabeli między wersjami.
http://en.wikipedia.org/w...J9.2C_EM1.2C_EXAnonymous - Pią 20 Kwi, 2012 dzięki !!!Qukie - Pią 20 Kwi, 2012
M napisał/a:
rabarbar napisał/a:
czyli jakies 900??
M jaka jest różnica w wadze między civem takim jak Twój a tym następnym??
W następnym jest sztywniejszy zawias no i nowsze wychodziły zdaje się w ocynku budy.
Pozatym nie widzę jakiś strasznych różnic.
Zawias między 5g a 6g różni się tylko w 3 elementach:
- tylny dolny wahacz poprzeczy w 6g jest dłuższy i troszkę inaczej wygięty (elementy nie pasują między 5g a 6g)
- tylne amortyzatory mają widełki o rozstawie 42mm w 6g i 50mm w 5g. Co za tym idzie tuleje też są o innych wymiarach. Mozna stosować tylko pod warunkiem zmiany tulei lub przespawania widełek
- przedni stabilizator w 5g ma otwory montażowe w poziomie, a 6g pionowo - mozna stosować zamiennie pod warunkiem stosowania 'tych drugich' łaczników stabilizatora
- wyjątek stanowi model 5g EG5 z silnikiem DOHC bez VTECa, który często i gęsto miał tylne amortyzatory zupełnie inaczej montowane (na oczko) i inny tylny dolny wahacz .
5g jest ogólnie trochę lżejsze od 6g,
Poza tym tak jak napisał eM, 6g ma blachę w ocynku, ciągle jest cienka jak granica dobrego żartu na hh.org M - Pią 20 Kwi, 2012 Ocynk jest zrobiony ze złotka od czekolady
Moim zdaniem 6gen jest po prostu sztywniejsza czyli + na tor.
Mogę się mylić oczywiście że tak jest, chociaż rzadko mi się to zdarza Anonymous - Pią 20 Kwi, 2012 więc ile waży taka wypruta ??Miniac - Pią 20 Kwi, 2012 Znam takich, którzy wyścigowe 6te geny 'przekładali' w rzekomo lżejsze budy 5tego gen'a. Po testach i wynikach, błąd tej zamiany porównywali do głosowania na PiS w 2005r.Bart - Pią 20 Kwi, 2012 Anonymous - Pią 20 Kwi, 2012
przedni stabilizator w 5g ma otwory montażowe w poziomie, a 6g pionowo - mozna stosować zamiennie pod warunkiem stosowania 'tych drugich' łaczników stabilizatora
Wahacze w 5gen to zeliwne odlewy a w 6gen (poza anglikiem) to wytloczki stalowe.
Stabilizatory pomiedzy 5 a 6 generacja nie sa wymienne (moze przy jakis duzych kombinacjach z sankami).
Fakt, ze mogly sie zdarzyc wahacze stalowe z mocowaniem na oczko, takie jak w integrze.Bart - Pią 20 Kwi, 2012 ech, hądziarze...
Rabarbar spytał o ile jest lżejsza piąta generacja od szóstej, na co można odpowiedzieć jednym zdaniem M - Pią 20 Kwi, 2012
Bart napisał/a:
ech, hądziarze...
Rabarbar spytał o ile jest lżejsza piąta generacja od szóstej, na co można odpowiedzieć jednym zdaniem
No ale można się czegoś z tego dowiedzieć w odróżnieniu od niektórych występówJacek - Pią 20 Kwi, 2012
Miniac napisał/a:
Znam takich, którzy wyścigowe 6te geny 'przekładali' w rzekomo lżejsze budy 5tego gen'a. Po testach i wynikach, błąd tej zamiany porównywali do głosowania na PiS w 2005r.
Qukie - Pią 20 Kwi, 2012
Gorliś napisał/a:
Qukie napisał/a:
przedni stabilizator w 5g ma otwory montażowe w poziomie, a 6g pionowo - mozna stosować zamiennie pod warunkiem stosowania 'tych drugich' łaczników stabilizatora
Wahacze w 5gen to zeliwne odlewy a w 6gen (poza anglikiem) to wytloczki stalowe.
Stabilizatory pomiedzy 5 a 6 generacja nie sa wymienne (moze przy jakis duzych kombinacjach z sankami).
Fakt, ze mogly sie zdarzyc wahacze stalowe z mocowaniem na oczko, takie jak w integrze.
Po wymianie sanek nawet K seria lepiej siedzi w EK
O różnicy w konstrukcji i wadze wahaczy nie wiedziałem Anonymous - Pią 20 Kwi, 2012 a dowiem sie ile waży taki wypruty civ i crx ??
jak to sie prowadzi??prawda to ze w porównaniu do francy to dupa przymurowana??jak z hamulcami bo plotą ze słabiej niż france??