Marek23 - Śro 01 Maj, 2013 Ja sie zgodze z Martinem chyba. Rpp kosztuje prawie tyle samo co rsmp. Teraz jeszcze 3 liga. 2 cykle wystarcza.Bad-i - Śro 01 Maj, 2013 Tylko chyba podwzgledem wymogowMick - Śro 01 Maj, 2013
Bad-i napisał/a:
Tylko chyba podwzgledem wymogow
wymogi masz takie jak w RSMP, przygotowanie fury tyle samo Cię kosztuje, do RSMP masz ciut wyższe wpisowe, ale za to 2 dni jeżdżenia = 2 razy tyle kilometrów
Wychodzi na to, że lepiej przesiąść się do rsmp z rpp i wygrywajac klase być "mistrzem polski"
a Martin ma racjeGeKo - Śro 01 Maj, 2013 Jak ma kosztować prawie tyle samo?
2 x więcej kilometrów = 2 x większe zużycie sprzętu i eksploatacyjnych rzeczy. Do tego dochodzi 1 dzień dodatkowy noclegu i wyżywienia dla serwisu i 2 dodatkowe dni dla załogi.
Do tego koszt utraconej kasy której nie zarabiasz jak Cię nie ma w robocie.qbus - Czw 02 Maj, 2013 No ale jeszcze wazna rzecz... 5x dluzej lub 8x krocej... jak Honda by w tym roku mogla isc do HR w RSMP to nie zastanawialibysmy sie nawet ani minuty...
5x1300 = 6500 (za ok 850 km oesowych)
8x1300 = 10400 (za ok 600 km oesowych)
... przy tym samym wpisowym my zdecydowalibysmy sie na RSMP... niestety zabrakło 1 roczku więc tematu nie było...Bad-i - Czw 02 Maj, 2013 Qbus ale ty wziąłes pod uwagę tylko koszt wpisowego.
Ja właśnie liczę tak jak Geko. Jeżeli w tej chwili mam budżet na RPP dopiety co do ostatniej złotówki to na RSMP mi nie starczy.
Pewnie w dokładnej kalkulacji można wyliczyć ile jest drożej ( ale tutaj bardzo istotny jest czynnik kto ile zarabia i traci dniowki)qbus - Czw 02 Maj, 2013 I twierdzisz ze 4 rajdy w rsmp wyjda mnie drozej niz 8 w rpp? Jazdy mam wtedy tyle samo.Marek23 - Czw 02 Maj, 2013 Dodatkowe noclegi i wyzywienie to juz maly koszt przy wydatkach jak ktos jedzie konkurencyjnym samochodem na konkurencyjnych oponach.
Dodatkowo rpp nie wiadomo czemu ma sluzyc? Nikt kto wygral rpp nie poszedl dalej jesli po prostu nie mial kasy.itd.
Wole jezdzic okregowki, a jak jest budzet i umiejetnosci to scigac sie w mistrzostwach polski niz jeszcze po drodze miec rpp. Inna sprawa,ze zrobilbym jak w UK, czyli oska robi mistrza Bad-i - Czw 02 Maj, 2013
qbus napisał/a:
I twierdzisz ze 4 rajdy w rsmp wyjda mnie drozej niz 8 w rpp? Jazdy mam wtedy tyle samo.
Tego nie twierdze, bo niby czemu mam zakładać tylko 4 rundy RSMP. Tym samym mógłbym napisać ze lepsza jedna runda ERC niż RSMPqbus - Czw 02 Maj, 2013 Przeliczam koszt na km/oesowy. Wiadomym jest ze RSMP są drozsze ale np. klasa HR daje mozliwosc tanszego scigania sie niz w RPP. (nie bez znaczenia jest fakt ze w rsmp/rpp mamy to samo wyposazenie bezpieczenstwa)
Daleki jestem od zlikwidowania RPP... tylko to wszystko idzie po prostu nie w tą stronę co powinno.Bad-i - Czw 02 Maj, 2013 A to fakt, hr w RSMP jest dobre. Saxo tez moge chyba od przyszlego roku leciec.
Mnie bardziej martwia wolne dni ktore trzeba wziacMarek23 - Czw 02 Maj, 2013 Dokladnie Qbus, gdyby w RPP byle mniejsze wymagania a propo bzpieczenstwa, do tego mniejsze wpisowe i zakaz najnowszych aut grupy R to ok. Ale tak jak to teraz wyglada, to bym to skasowal.Bad-i - Czw 02 Maj, 2013
Marek23 napisał/a:
Dokladnie Qbus, gdyby w RPP byle mniejsze wymagania a propo bzpieczenstwa, do tego mniejsze wpisowe i zakaz najnowszych aut grupy R to ok. Ale tak jak to teraz wyglada, to bym to skasowal.
Ile tych topowych Rek jezdzi? 3 ? 4?
Ja nadal bede bronil RPP, i na cale szczescie jest jeszcze kilka oob ktore tam jezdziMarek23 - Czw 02 Maj, 2013 Ilekolwiek, to z malym budzetem rpp nie wygrasz, bo zawsze ktos taka top oske zglosi. Jak tanio to tanio, a nie tylko ciut taniej od rsmp. Kazdy ma swoje racje, kij z tym.