Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń
GeKo - Pią 14 Lut, 2014
Kamill napisał/a:
To dobrze ze nie kupiłeś jeszcze
Byłem przekonany jak kupowałem clio że ten problem jest dopiero powyżej 2,5litra
Od chodzenia po głowie do zakupu, to długa droga , Clio ostatnio przeszło mały repas, więc raczej kolejne 2 lata spędzi ze mną. Nic przy tak znikomych nakładach nie da tyle frajdy z jazdy.anjas - Pią 14 Lut, 2014
GeKo napisał/a:
Nic przy tak znikomych nakładach nie da tyle frajdy z jazdy.
Tańsze niż myślałem ale filmiki YT z cyklu 0-160 pozostawiają niedosyt. Brzemienie też na nich marne wychodzi a 5 garków zazwyczaj ładnie gra.
ok... ale ja chce mieć fajne rodzinne wozidło, a nie wyścigówkę na tor. A że nie lubię 1.6siów i 1.8emów to szukam sobie czegoś fajniejszego.
Także pochodzenie od fokusów i mazd 3 nie jest wadąWalle - Sob 15 Lut, 2014 Jeśli kryterium jest - "rodzinne" - to V50 słabo spełnia te funkcje. To jest ciasne auto z małym bagażnikiem. Pierwszy lepszy sedan klasy średniej lepiej się nada - Accord, Avensis, Passat, Volvo S70, BMW 5, Audi A6.......
Accord VII - jest nezawodny. Zarówno 2.0 jak 2.4 są ok. 2.4 nieco szybsze, ale więcej na papierze niż w rzeczywistości, estetyczne, wygodne i przyjazne auto.
Passat B6 z 1.9 TDI - mało tego i ciężko o dobry egzemplarz, nie jest porywające, ale łatwo potem sprzedać, zawsze jakiś Mirek chętnie kupi. Jeździłem, dupy nie urywa, ale mało pali.
Volvo S70 - jest całkiem fajne i tanie. Nie jest banalne, choć ma swoje za uszami. 2.5 T to spoko wybór. Do tego gazik
BMW 5 e39 - ma to coś i fajnie się prowadzi. I komfortowe i jednocześnie odrobinę sportowe. Nie jest za wielkie, ale wystarczy. Spakowaliśmy się w modelu rodziny 2+2 na 2 tygodniowe wakacje nad morzem. Oczywiście benzyna. Jak diesel to tylko 530d, choć tu ciężko o normalny przebieg.
A6 - dobre C5 w kombi to fajna i duża fura. Nie rdzewieje (bezwypadkowe) i ma potencjał. Możesz mieć z 1.8T, które możesz podprogramować lub ze sprawdzonym V6 2.4 165/170KM. Ja miałem 2.5 TDI 150KM po wymianie wałka rozrządu i byłem mega zadowolony. Spalanie nie jakieś niskie, ale auto było rodzinnie doskonałe. Spakowanie się na urlop to był pikuś. W dodatku bardzo dużo miejsca na tylnej kanapie. Wygodny samochód, choć nieco przyciężkawy w prowadzeniu (jak to zazwyczaj A6tki...).
Legacy - fajny samochód, ale wolałbym go nie serwisować. Zawsze coś jest na tyle drogie, że zniechęca do posiadania. Choć jak twierdzą - się nie psuje. Kamil jest zadowolony
P.S.
Po kielonku zawsze więcej mówię. Jutro będę przepraszał.anjas - Sob 15 Lut, 2014
Walle napisał/a:
Legacy - fajny samochód, ale wolałbym go nie serwisować. Zawsze coś jest na tyle drogie, że zniechęca do posiadania. Choć jak twierdzą - się nie psuje. Kamil jest zadowolony
Nie sądzę, żeby był droższy w serwisowaniu niż np. audi a6 czy bmw e39 o których wspominałeś wyżej. Chyba, że robisz serwisy subaru w aso, a bmw u Heńka
U siebie robiłem i rozrząd po zakupie (ok. 1000 zł z częściami) i sprzęgło przy 160 tysiącach przelotu (też ok. 1000 zł, bo dwumas był wciąż zdrowiutki i nie trzeba było zmieniać).
Poza tym wszystkie standardowe wymiany: oleje, filtry itd. cenowo na poziomie Accorda, którego miałem wcześniej.Walle - Sob 15 Lut, 2014
anjas napisał/a:
Walle napisał/a:
Legacy - fajny samochód, ale wolałbym go nie serwisować. Zawsze coś jest na tyle drogie, że zniechęca do posiadania. Choć jak twierdzą - się nie psuje. Kamil jest zadowolony
Nie sądzę, żeby był droższy w serwisowaniu niż np. audi a6 czy bmw e39 o których wspominałeś wyżej. Chyba, że robisz serwisy subaru w aso, a bmw u Heńka
U siebie robiłem i rozrząd po zakupie (ok. 1000 zł z częściami) i sprzęgło przy 160 tysiącach przelotu (też ok. 1000 zł, bo dwumas był wciąż zdrowiutki i nie trzeba było zmieniać).
Poza tym wszystkie standardowe wymiany: oleje, filtry itd. cenowo na poziomie Accorda, którego miałem wcześniej.
do audi i bmw jest zdecydowanie więcej zamienników niż do subaru. Olej i filtry to zadne porównanie 😉, porównajmy części zawieszenia, amortyzatory. Ale juz się nie spieram, bo jak powszechnie wiadomo każda sroczka swój ogon chwali i jakbym miał subru to też bym inaczej śpiewał 😊 . Accord jest droższy nieco w serwisowaniu od bmw i audi.Święty - Sob 15 Lut, 2014 Rodzina u mnie wygląda 2 + 1, mam V40 i się jakoś mieszczę (ale rzeczywiście jest to mało pakowne autko). Muszę jeszcze w garage obok auta zmieścić moto... Auto max 1.8m szer
Diesele odpadają bo na gnojówke to powinny jeździć dostawczaki albo woły robocze ( zresztą nowe dizle to straszna padaka dla serwisowania, pdefy, depeefy i inne gówno)
Nie cierpię passatów, golfów, astr i innych ksar... wole coś nietuzinkowego (np fokusa w innym garniturku ) BMW... podoba mi się e46 2.2 -2.5
Po różnych przemyśleniach, w kręgu zainteresowania jest:
Volvo v50
Volvo S60
Volvo V70
Saab 9-3
saab 9-5
benzyna, raczej turbo, mile widziane AWDJakarti - Sob 15 Lut, 2014
Święty napisał/a:
coś nietuzinkowego
Święty napisał/a:
np fokusa
Święty - Sob 15 Lut, 2014
Jakarti napisał/a:
Święty napisał/a:
coś nietuzinkowego
Święty napisał/a:
np fokusa
nie baw się w FAKT tylko cytuj całe zdanie...
coś nietuzinkowego np, fokus w ładnym garniturku czyt. Volvo V50 2.5 T5 AWD Jakarti - Sob 15 Lut, 2014 to byla niezalezna.pl ! anjas - Sob 15 Lut, 2014
Walle napisał/a:
każda sroczka swój ogon chwali i jakbym miał subru to też bym inaczej śpiewał
ja nie chwalę subaru, bo to nie jest najlepszy samochód na świecie (to nie yaris TS) ale zadaję kłam stwierdzeniom, że jego serwisowanie jest bardzo drogie, bo na szczęście nie jest Kamill - Sob 15 Lut, 2014 A od kiedy to volvo jest nietuzinkowe. Wygląda zwyczajnie. U mnie na osiedlu tego 2x gęściej niż mondeo/focus.Święty - Sob 15 Lut, 2014 fokus 1.6 = zwykły. fokus RS = nietuzinkowy
v50 1.6 = zwykły. v50 T5 = nietuzinkowy
oczywiscie wg... mnie