Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Dylemat przy zakupie nowego auta z grupy VAG
PiTT - Pią 11 Wrz, 2015 dokladnie tak, chodzi mi o miasto bo na trasie to nie widze problemu z trakcja
ale jak popada i chcesz szybko ruszyc spod swiatel to juz nie jest tak kolorowoMarek23 - Pią 11 Wrz, 2015 Ale jak jest równo i sucho to 4wd jak nie strzelisz ze sprzęgła to tez szybki nie będziesz. A kazdy strzał ze sprzęgła to $$$dzik - Pią 11 Wrz, 2015
PiTT napisał/a:
a co robisz z obecnym?
sprzedaję
Marek23 napisał/a:
Ale jak jest równo i sucho to 4wd jak nie strzelisz ze sprzęgła to tez szybki nie będziesz. A kazdy strzał ze sprzęgła to $$$
DSG całkiem sprawnie z 4x4 rusza, przykład z pastuchem tdi w 5,5 do paczki. Dla mnie zaletą superba był w 75% napęd, później moc. Można sobie gadać czy haldex jest dobry czy zły, lepszy jest od ośki. Spadnie trochę deszczu i tracisz przyczepność nawet przy spokojnym ruszaniu, R-ka jeździłem w deszczu i dajesz w palnik z pod świateł i przyspiesza lepiej niż mój pastuch na suchym, a robi 100-tkę w 7,xxx.Janusz - Pią 11 Wrz, 2015
Marek23 napisał/a:
A kazdy strzał ze sprzęgła to $$$
teraz mi to mówisz.... ja non stop strzelam ze sprzęgła w poldku... inaczej bokiem nie chce iść Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015
dzik napisał/a:
PiTT napisał/a:
a co robisz z obecnym?
sprzedaję
Marek23 napisał/a:
Ale jak jest równo i sucho to 4wd jak nie strzelisz ze sprzęgła to tez szybki nie będziesz. A kazdy strzał ze sprzęgła to $$$
DSG całkiem sprawnie z 4x4 rusza, przykład z pastuchem tdi w 5,5 do paczki. Dla mnie zaletą superba był w 75% napęd, później moc. Można sobie gadać czy haldex jest dobry czy zły, lepszy jest od ośki. Spadnie trochę deszczu i tracisz przyczepność nawet przy spokojnym ruszaniu, R-ka jeździłem w deszczu i dajesz w palnik z pod świateł i przyspiesza lepiej niż mój pastuch na suchym, a robi 100-tkę w 7,xxx.
Zdecydowanie Haldex robi robote. Ale ruszając ze świateł z dsg przy launch Control masz opóznienie od momentu puszczenia hamulca jakies 0,5-1 sekundy minimum. Wiec do "ścigania" z pod świateł dośc słabo. Dziwne ze o tym sie nie wspomina mówiąc o dsg. Co mi z szybkiej zmiany biegów jak musze czekać aż auto ruszy.
Janusz, widziałem Twoj filmik😄 Szkoda ze nie jakies programu wspierania talentów...dzik - Pią 11 Wrz, 2015
Marek23 napisał/a:
Zdecydowanie Haldex robi robote. Ale ruszając ze świateł z dsg przy launch Control masz opóznienie od momentu puszczenia hamulca jakies 0,5-1 sekundy minimum. Wiec do "ścigania" z pod świateł dośc słabo. Dziwne ze o tym sie nie wspomina mówiąc o dsg. Co mi z szybkiej zmiany biegów jak musze czekać aż auto ruszy.
To dla mnie akurat bez znaczenia i tak dzieciaki pod światłami nie znają etykiety i ruszają na żółtym. Mnie kusiło by móc sobie sprawnie ruszyć z pod świateł jak pada, jest śnieg etc. W fwd nawet ślizganie kół mnie tak nie wkurza jak moment kiedy zaczynają koła podskakiwać i ploby wypadają.GeKo - Pią 11 Wrz, 2015 Na podskakiwanie kół to są top mounty na uniballu a nie 4WDdzik - Pią 11 Wrz, 2015 żadnych uniballi, mój b6 to igła fabryka i wszystko w oryginale Marek23 - Pią 11 Wrz, 2015
dzik napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Zdecydowanie Haldex robi robote. Ale ruszając ze świateł z dsg przy launch Control masz opóznienie od momentu puszczenia hamulca jakies 0,5-1 sekundy minimum. Wiec do "ścigania" z pod świateł dośc słabo. Dziwne ze o tym sie nie wspomina mówiąc o dsg. Co mi z szybkiej zmiany biegów jak musze czekać aż auto ruszy.
To dla mnie akurat bez znaczenia i tak dzieciaki pod światłami nie znają etykiety i ruszają na żółtym. Mnie kusiło by móc sobie sprawnie ruszyć z pod świateł jak pada, jest śnieg etc. W fwd nawet ślizganie kół mnie tak nie wkurza jak moment kiedy zaczynają koła podskakiwać i ploby wypadają.
jakby nie ruszały z dsg zawsze jest wpierdol na starcie. Miałem to w gti i sie zastanawiałem, skąd taka podnieta na czasy przyspieszeń gdzie ja stoję i czekam aż wszystko zatrybi i w końcu ruszę Ale Dsg ma tez zalety, strzały z wydechu sa fajneMiniac - Pią 11 Wrz, 2015
dzik napisał/a:
W b8 bardzo mi odpowiada wnętrze, zajebiście się w nim czuję.
I o to chodzi. Gratsy! MoRToN - Śro 16 Wrz, 2015 oz kórwa. A gdzie sie podziało najeżdzanie na haldexa sprzed 5 lat Jakarti - Czw 17 Wrz, 2015 nie chce psuc zabawy ale wchodzi nowa fabia combi
oczywiscie mniejsza i wolniejsza ale grubo tansza, a szyku mozna w Skodzie zadac!
Edit, skonfigurowałem taką z 1.4TDI (najlepszy i najdroższy silnik, ale jak się wozić to na wypasie) i wyszła 83 tysie z dodatowym pakietem gwarancyjnym. Fajna opcja.Bonczek - Czw 17 Wrz, 2015 Kumpel, handlowiec taka śmiga w kombi. Szklany dach, dsg i takie takie Kamill - Czw 17 Wrz, 2015 Przymierzałem się dla żony do takiej skody i powiem wam że nowa fabia jest o 2 generacje do przodu względem poprzedniej.
Myślę że to auto pozamiata konkurencje, już nie tylko na rynku flotowym, ale cywilnie też będzie sporą konkurencją.
Raz że ma kupę elektronicznych rozwiązań dostępnych tylko w droższych autach. Dwa w środku urosła do wielkości golfa. Siedzi się w niej już nie jak w skodzie, wysokie drzwi, niskie szyby, jest się nieźzle zabudowanym. Deska i plastiki całkiem niezłe. Miejsca z tyłu tyle co compactach, pewnie jak w golfie 5.
Za niewielką dopłatą można wziąć swiatła do jazdy dzienniej które wyglądają wg mnie bdb. Do tego reflektory wtedy mają czarne odbłysniki, na jasnym aucie wygląda to nieźle.
Z tego co pamiętam w serii ma np hamowanie w korku żeby komuś w tył nie wjechać i chyba hill holder.
Żeby to jakoś wyglądało z zewnątrz trzeba było rzucić na ziemie, bo jak to skoda stoi wysoko.
Jest też jakiś pakiet że za 700zł dokładają alufelgi i coś jeszcze - może czujniki parkowania? Nie pamietam, ale w huj dobry deal jest z tym.
Niestety za ten czarny dach i lakier metalik jakoś sporo trzeba wybulić, chyba ze 4k łącznie.